Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Đông Á theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
What’s the job?
To lead and build the Meetings & Events department, implement and enhance all event processes and rollout best practices across event delivery. Accurately forecast & budget meeting & events revenue, promote a positive and productive work environment, form part of the Sales & Events team that delivers results and is highly engaged.
As Event Manager, you’ll make sure all our client meetings and events run smoothly - acting as both brand ambassador and trusted partner – you’ll connect internal teams to deliver a seamless experience for planners, hosts and meeting attendees.
Your day-to-day
Financial
• Take full ownership of contracted events, incentives, conferences, dinners, exhibitions and functions, interact with all key stakeholders, clients, guests, vendors, and internal departments
• Ensure the client experience is smooth, successful, memorable and act as the brand ambassador and key contact throughout their journey
• Arrange agreed details of meeting / event e.g. room set-ups, staging, lighting
• Conduct banquet and catering facility tours and entertain clients to enhance the guests’ meeting/banquet experience
• Raise the awareness and reputation of your hotel and the brand locally
• Ensure guest safety is a priority with minimal interruptions or problems
• Forecast & Budget department revenue with ADOSM
• Build long term relationship with planners and hosts to increase loyalty to the brand
• At pre-event planning stage consult with meeting planners to optimise all elements of the meeting / event including space, meeting/break flow, menu and design etc. to improve meeting efficiency
• Conduct pre-event and post-event meetings with clients and catering colleagues to identify improvements to the guest experience
• Meet with each meeting planner daily to debrief on daily events, review consumption, bill and any exceptions to contracted billing and review estimates of final billing
• Welcome the group and conduct the 60’ meeting brief prior the start of the event
• Drive a great working environment for teams to thrive – Linking up departments to create sense of one team
• Direct everyday activity, plan and assign work ensuring a balance within the team
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Complete forecasts, plans, and productivity reports and help prepare the departmental budget and financial plans
• Monitor hotel spend and always look for opportunities to optimise sales whilst minimising waste
• Negotiate and upsell within booking guidelines
• Analyse and action against client satisfaction surveys to improve services
• Other ad-hoc duties – Unexpected moments when we have to pull together to get a task done
Guest Experience
• Support sales initiatives with site inspections, client entertainment, familiarisations, tradeshows and other events that form part of the sales and marketing plan.
• Develop and maintain contact with key decision makers and influencers, travel planners, travel consultants, group departments, destination management companies, and other producers closely aligned to assigned market segments and the industry.
• Develop and maintain strong relations with stakeholders whose support, cooperation, and services are critical to success.
• Communicate client requirements and other relevant information to all departments to ensure their expectations are exceeded.
• Ensure that all stakeholders are made aware of systems, procedures, and information relating to the delivery of all revenue from assigned market segments.
• Act as a trusted business advisor and champion by clients; ensure that commitments are met and value is delivered.
- Đảm nhiệm vai trò chủ nhiệm/chủ trì lập dự án, thiết kế, thẩm tra kiến trúc công trình (nếu có thêm về công nghiệp, quy hoạch là 1 lợi thế)
- Phác thảo ý tưởng, phương án thiết kế
- Triển khai thiết kế kỹ thuật
- Thực hiện một số yêu cầu khác phù hợp với trình độ và năng lực từ Ban Lãnh đạo Trung tâm, trưởng bộ phận quản lý trực tiếp.
- Tư vấn, cắt liều cho khách hàng.
- Chăm sóc và giải đáp thắc mắc của khách hàng liên quan đến dược phẩm, thực phẩm chức năng.
- Giữ nhà thuốc sạch sẽ, ngăn nắp, sắp xếp thuốc đúng vị trí.
- Quản lý thuốc theo lô/date và tài sản trong nhà thuốc
- Tuân thủ luật quy định của công ty và ngành dược
- Thời gian làm việc 8h xoay ca do nhà thuốc sắp xếp: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 15:00-23:00. 16:00-23:30
- Ca làm việc 8h/ngày ( có 30 phút nghỉ giải lao ).
- Tư vấn, cắt liều cho khách hàng.
- Chăm sóc và giải đáp thắc mắc của khách hàng liên quan đến dược phẩm, thực phẩm chức năng.
- Giữ nhà thuốc sạch sẽ, ngăn nắp, sắp xếp thuốc đúng vị trí.
- Quản lý thuốc theo lô/date và tài sản trong nhà thuốc
- Tuân thủ luật quy định của công ty và ngành dược
- Thời gian làm việc 8h xoay ca do nhà thuốc sắp xếp: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 15:00-23:00. 16:00-23:30
- Ca làm việc 8h/ngày ( có 30 phút nghỉ giải lao ).
- Đảm nhiệm vai trò chủ nhiệm/chủ trì lập dự án, thiết kế, thẩm tra kiến trúc công trình (nếu có thêm về công nghiệp, quy hoạch là 1 lợi thế)
- Phác thảo ý tưởng, phương án thiết kế
- Triển khai thiết kế kỹ thuật
- Thực hiện một số yêu cầu khác phù hợp với trình độ và năng lực từ Ban Lãnh đạo Trung tâm, trưởng bộ phận quản lý trực tiếp.
- Đảm nhiệm vai trò chủ nhiệm/chủ trì lập dự án, thiết kế, thẩm tra kiến trúc công trình (nếu có thêm về công nghiệp, quy hoạch là 1 lợi thế)
- Phác thảo ý tưởng, phương án thiết kế
- Triển khai thiết kế kỹ thuật
- Thực hiện một số yêu cầu khác phù hợp với trình độ và năng lực từ Ban Lãnh đạo Trung tâm, trưởng bộ phận quản lý trực tiếp.
Deliver a smooth operation for the users of the property
Supervise, train and monitor all staff including customer service, technical, admin, leasing and outsourced suppliers
Develop Standard Operating Procedures for staff and suppliers on the property
Plan and implement a prudent financial budget for the property
Generate ideas and initiatives to increase income from all sources and reduce costs
- Proactively help the business to grow by building network of commercial and client relationships
- Foster positive relations between developer and building users
- Support other Asset Services projects and activities with your specialist skills, experience and teamwork
- Đảm nhiệm vai trò chủ nhiệm/chủ trì lập dự án, thiết kế, thẩm tra kiến trúc công trình (nếu có thêm về công nghiệp, quy hoạch là 1 lợi thế)
- Phác thảo ý tưởng, phương án thiết kế
- Triển khai thiết kế kỹ thuật
- Thực hiện một số yêu cầu khác phù hợp với trình độ và năng lực từ Ban Lãnh đạo Trung tâm, trưởng bộ phận quản lý trực tiếp.
- Đánh sàn, lau cửa kính...
- Vệ sinh khu vực văn phòng, khu vực dành cho nhân viên
- Thực hiện các công việc khác theo phân chia của Quản lý
- Đảm nhiệm vai trò chủ nhiệm/chủ trì lập dự án, thiết kế, thẩm tra kiến trúc công trình (nếu có thêm về công nghiệp, quy hoạch là 1 lợi thế)
- Phác thảo ý tưởng, phương án thiết kế
- Triển khai thiết kế kỹ thuật
- Thực hiện một số yêu cầu khác phù hợp với trình độ và năng lực từ Ban Lãnh đạo Trung tâm, trưởng bộ phận quản lý trực tiếp.
Will discuss during the interview - Sẽ trao đổi cụ thể trong quá trình phỏng vấn
- Tư vấn, cắt liều cho khách hàng.
- Chăm sóc và giải đáp thắc mắc của khách hàng liên quan đến dược phẩm, thực phẩm chức năng.
- Giữ nhà thuốc sạch sẽ, ngăn nắp, sắp xếp thuốc đúng vị trí.
- Quản lý thuốc theo lô/date và tài sản trong nhà thuốc
- Tuân thủ luật quy định của công ty và ngành dược
- Thời gian làm việc 8h xoay ca do nhà thuốc sắp xếp: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 15:00-23:00. 16:00-23:30
- Ca làm việc 8h/ngày ( có 30 phút nghỉ giải lao ).
• Tìm kiếm và phát triển khách hàng mới, chăm sóc khách hàng cũ và quản trị hiệu quả dữ liệu Khách hàng.
• Tiếp cận khách hàng để tư vấn cho khách hàng lựa chọn mua xe phù hợp
• Theo dõi việc thực hiện hợp đồng (Giao nhận, Hồ sơ xe,Tiến độ thanh toán..)