Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Đông Á theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Thực hiện việc sơ chế nguyên liệu theo đúng quy trình tiêu chuẩn.
Thực hiện việc pha chế các loại nước sốt, nước chấm để dùng cho các món lạnh.
Tiếp nhận các order món và thực hiện việc chế biến các món lạnh theo công thức của nhà hàng, đảm bảo các tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm và định mức tiêu hao thực phẩm cho phép.
Trang trí các món ăn sao cho đẹp mắt, hấp dẫn thực khách.
Tham gia setup khu vực đặt các món Buffet lạnh và chuyển thức ăn từ bếp ra khu vực nhà hàng.
Thực hiện việc sắp xếp thực phẩm, nguyên vật liệu trong khu vực Bếp lạnh.
Vệ sinh, bảo quản các trang thiết bị - công cụ - dụng cụ - phục vụ cho công việc của bộ phận.
- Giải quyết các công việc khi Trưởng BP Spa vắng mặt
- Hỗ trợ trưởng bộ phận và nhân viên theo yêu cầu của công việc thực tế.
- Chào đón khách, tư vấn các gói dịch vụ đang có tại Khách sạn.
- Thực hiện massage trị liệu (mặt, chân), trị liệu toàn thân, chăm sóc da mặt theo yêu cầu của khách tại spa.
- Giữ cho khu vực làm việc luôn sạch sẽ, gọn gàng và đảm bảo khách hàng có trải nghiệm tốt tại spa.
- Tuân thủ các quy định về vệ sinh và tiệt trùng theo đúng quy trình, quy định của spa.
- Theo dõi và lưu thông tin trị liệu của khách.
- Theo dõi, quản lý và đề xuất NVL đảm bảo.
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công từ cấp trên.