Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học - ĐH Huế

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học - ĐH Huế theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Khoa học - ĐH Huế

Đại học Khoa học - ĐH Huế

image image
Hán Nôm Triết học Lịch sử Ngôn ngữ học Văn học Toán kinh tế (1726) Quản lý nhà nước (78) Xã hội học (78) Đông phương học (78) Báo chí
banner 1
Public Affairs & Office Admin (Hà Nội Office)

Public Affairs & Office Admin (Hà Nội Office)

Amway Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Public Affairs administration: 1. Execute overall administration for PA department:• Assist PA with day-to-day administration work (meeting arrangements, travel arrangements for business trips or departmental events & activities, documentation, budget tracking, presentation, reports, meeting minutes etc.)• Support for Head of PA in arrangement of meeting agenda for internal and external stakeholders, and other tasks assigned by Head of PA (documentation, filing, expense report & payment, Facebook interaction, CSR events, Awards/Merit events, etc.)2. Execute administration for Media relations/External & Internal communications:• Assist PA team in preparing materials for external stakeholders• Update and manage contract master list• Monitor and report to Excom & BOM about the daily media clippings and monthly department report for internal related teams.• Coordinate and assist PA team with event execution (launching events, trade conferences, company’s events, CSR events/ programs and other sponsorships, etc.) such as: - Work & follow up with vendor for admin event organization - Dealing with agencies and vendors (seeking quotations, quality assurance, payment, progress checking, etc…)3. Support for Corporate Affairs Administration in meeting licenses registration with MOH in Hanoi:• Submit the products' registration and advertising documents to One-Gate Department of MOH in Hanoi• Submit the MLM documents to One-Gate Department of VCC (MOIT)• Other meeting licensing activities as requiredHanoi Office administration: 1. Execute Hanoi office administration:• Work with internal ACE teams and external vendors to manage office maintenance, office facilities / equipment, and office supplies & stationery to ensure office infrastructure/ facilities/equipment in good condition and clean working environment.2. Support for other HR events & employee wellbeing & culture engagement activities implementation in Hanoi:• Coordinate and assist HR team to organize & implement HR events, HR training, and other employee wellbeing & culture engagement campaign/ programs such as staff meeting, staff outing, year-end party, employee training, health community programs, Value activation, etc.• Coordinate and assist HR team to arrange interviewing meetings and newcomers on boarding logistics in Hanoi• Coordinate and assist HR team to implement employee benefits and time attendance in Hanoi office such as set up attendance fingerprint, register for employee parking, manage time attendance tracking & report, provide PV products entitlement/ product gifts to staff, manage taxi claim report, etc…3. Other tasks are assigned by HR
Chuyên Gia Lập Kế Hoạch (Triển Khai Kế Hoạch THN) - Id1235

Chuyên Gia Lập Kế Hoạch (Triển Khai Kế Hoạch THN) - Id1235

VPBank - Https://tuyendung.vpbank.com.vn/
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Kiến tạo hệ thống phân bổ danh mục thông minh, minh bạch.Phân tích chuyên sâu, ứng dụng AI để xây dựng nguyên tắc phân bổ danh mục theo đặc thù chân dung khách hàng và đặc điểm hiệu suất cán bộ thu hồi nợ từng kênh.Tư vấn mô hình phân bổ tự động, đảm bảo tối ưu hoá hiệu quả và khả năng mở rộng quy mô.Giám sát tiến độ, độ chính xác, minh bạch và tính nhất quán trong toàn bộ hoạt động phân bổ danh mục.2. Triển khai hệ thống KPI đồng bộ từ lãnh đạo đến tuyến đầu.Thiết kế bộ chỉ số hiệu suất đo lường hiệu quả theo chiều dọc (Call, Field, Tố tụng) và chiều ngang (nhân viên – quản lý trung gian ((TBP) – quản lý cấp trung (Trưởng Phòng – quản lý cấp cao (GĐTT).Tư vấn cho Ban Lãnh đạo Khối về cấu trúc KPI chiến lược, có khả năng kết nối với dashboard và hệ thống thưởng theo thời gian thực.Giám sát việc giao và thực thi KPIs trong toàn bộ lực lượng thu nợ.3. Tối ưu hóa mô hình phân bổ chỉ tiêu & nhân sự.Ứng dụng dữ liệu và thuật toán để đề xuất mô hình giao chỉ tiêu công bằng, khả thi và thúc đẩy thi đua.Tư vấn phân bổ nguồn lực hiệu quả trên năng suất thực tế từng địa bàn/bộ phận/Phòng/Trung tâm.Xây dựng công cụ hỗ trợ ra quyết định tuyển dụng dựa theo danh mục và NSLĐ cho cấp quản lý cấp phòng và trung tâm.4. Nâng cao năng suất lao động quy mô lớn.Thiết kế và vận hành hệ thống giám sát năng suất theo thời gian thực, phân tích nguyên nhân gốc rễ khi giảm hiệu quả.Đề xuất các chương trình cải tiến tập trung (đào tạo, phân bổ danh mục, chính sách thưởng thúc đẩy...) theo từng nhóm/kênh thu nợ Call/Field/Tố tụngĐánh giá hiệu quả hành động cải tiến và báo cáo phân tích kết quả tới Ban Giám đốc.5. Phát triển và kiểm soát cơ chế thưởng hiệu suất (Incentive/Contest/Hot bonus)Xây dựng khung thưởng động lực theo từng giai đoạn vận hành và đặc thù kênh thu hồi nợ.Kiểm soát cost/incentive và phân tích hiệu quả các chương trình thi đua, từ đó tinh chỉnh chính sách theo thời gian thực.Tư vấn phê duyệt ngân sách thưởng, quản trị hiệu quả và minh bạch quỹ thưởng toàn Khối.6. Báo cáo chiến lược và làm việc với lãnh đạo cấp cao.Thường xuyên trình bày kết quả phân tích, đề xuất cải tiến vận hành tới Trưởng Khối, Giám đốc Trung tâm và Ban Điều hành.Đóng vai trò là chuyên gia tư vấn chiến lược vận hành cho lãnh đạo cấp Trung tâm/Khối trong việc ra quyết định về phân bổ, năng suất và chính sách.
Project Manager - Energy Systems

Project Manager - Energy Systems

Crystal Martin (Vietnam) Company Limited
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Project Management:- Responsible for multiple projects from opportunity analysis, site investigations, data collection, initial development & defining design criteria, developing calculations to support the sizing of unit processes construction administration, commissioning & performance testing, technical reports preparation, specifications of Infrastructure Equipment project, project coordination, permitting, operations and monitoring of long-term key performance indicators.- Lead and execute the preparation of construction documents including plans and specifications. - Performing and/or monitoring all engineering aspects of Infrastructure Equipment projects with external consultants, engineers, vendors, and subcontractor partners.- Support project pricing effort in partnership with the project team; Bid packages, subcontractor qualification, subcontractor bid-walks, use of third-party consultants, bid reviews, value engineering, evaluation of life cycle and long-term service agreements, etc.- Receives general supervision on routine items which are performed according to established standards and procedures and receives specific work instruction regarding non-routine matters and deadlines.- Achieving financial objectives through efficient utility operation, cost improvement actions and optimal cost options.2. Design:- Complete designs for upgrades and expansions to Infrastructure Equipment facilities. Prepare design calculations, process flow diagrams and cost estimate for projects- Conduct technical evaluations of various unit processes and equipment to support planning and design related to Infrastructure Equipment systems- Create basic to moderate complexity water & wastewater treatment facilities, water and sewer systems, pipelines, pump stations, remediation sites, solid waste facilities, etc. engineering designs to meet project requirements.- Performs site reviews and studies, as needed, to ensure designs are aligned with location specifications. Including performs water quality analyses and modeling.3. Stakeholder Management:- Working closely with project and facilities team. Support project team during construction, commissioning, and performance phases to resolve design issues, document as-built conditions, and ensure performance objectives are met. Support facilities team to prospect suitable proposals, audit location facilities, participate in presentations, propose effective solutions and develop technical write-ups for competitive proposal responses. Evaluate facility upgrades through equipment or system modeling and analysis4. Compliance Management:- Preparation and review of technical memoranda, engineering reports, presentations, drawings, specifications, and miscellaneous contract documents with Legal team- Performs inspections of Infrastructure Equipment; reads and interprets technical documentation and performs calculations to determine appropriate repair procedures; repairs and/or coordinates repair work as required. Assists in recommends methods for improving efficiency and controlling costs related to assigned repair and maintenance programs.- Identify non-compliant construction and operations and apply enforcement policies. Advice on environmental/public health issues, regulations, safety, policy, and compliance. Develop testing protocols and review plans for the commissioning of Infrastructure Equipment system
Giám Đốc Bán Hàng Miền (Regional Sales Manager)

Giám Đốc Bán Hàng Miền (Regional Sales Manager)

Công Ty TNHH Thương Mại Vạn An
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Base: Vĩnh Long, Trà Vinh, Tiền Giang, Bến Tre, Long An, Tây Ninh, Bình DươngJob Summary: • Be capable of dealing with key accounts to drive the opportunities into sales.• Be able to manage, control timing, staffing, deploy the promotion program and handle the customers within the assigned brands as per the Company’s vision & objectives • Be responsible for setting up the suitable, sustainable sales team and healthy distribution Chanel to achieve the MCC (Mother & Child care) category & company’s objectives. • Be responsible for achieving key sales objectives through the managing of multiple outlets and local sub-distributors and aggressively growing new accounts/distribution network. • Be capable of managing the growth and development new products and brand value within a defined market area • Ensure that the brand integrity and business model of ethical fair dealings with existing and targeted accounts are never compromised.• Have MCC orientation in career promotion objectives Essential Job Functions: Execute monthly, quarterly and annual strategic business plan for achieving sales target of the assigned brands and keep pace with the timeline of achievements as well as to figure out the proper timely solution  Work out promotion plans for regional area in conjunction with marketing and sales departments.  Propose to the upper levels of management any sales strategies for improvement of certain product categories and/or customer groups based on market survey and competitor analysis.  Build sustainable partnership relationship with all the local distributors and key accounts by emphasizing the Company’s brand and product value along with the support staff.  Be able to deliver the in-house training and field coaching for staffs  Field visits are a must to support and develop business and sales team.
Architecture Designer

Architecture Designer

Công Ty TNHH Công Nghiệp TruAire Việt Nam (TAVN)
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The roles and responsibilities of the Designer are as follows:• Design and prepare detailed electronic layouts, parts lists and/or scale drawings for railings and architectural projects from external architectural drawings, measurements, sketches, photos, and specifications.• Work closely with Design Manager ensure materials and construction techniques are cost effective and within project budget.• Make basic calculations to determine layouts requirements for structural design.• Organize and maintain a design and digital file database for each project.• Interface with departmental personnel to obtain details of equipment and materials requirements. • Facilitate and ensure the quality of design, drawings and graphic work produced within the team.• Perform other related duties as required.
Security Engineer

Security Engineer

LG Electronics Development Vietnam Company Limited
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Roles & responsibilities: As a member of Advanced Platform Team in LG CTO VSL, your roles & responsibilities will be as follows: • Guide Secure SW Development Methodologies to Developers (Threat Modeling, TARA, CVSS, etc) • Security Design & Review for the Embedded SW (To ensure the security of the SW modules, design together with the dev teams and review team's outputs.) • Design and Implement for System Hardening (incl. OS Hardening, Memory Hardening) • Implement Test Cases to Verify System Security Requirements • Manage CVEs in used Open Source SW
SAP Consultant (FICO/ SD/ MM/ EWM/ PP)

SAP Consultant (FICO/ SD/ MM/ EWM/ PP)

Citek Technology Joint-Stock Company
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The opening is for multiple roles and numbers of ERP Consultant for module: • Implement SAP S4/HANA modules (FICO/ SD/ MM/ EWM/ PP) according to the requirements of each project.• Participate in the full cycle of new deployment projects, or participate in projects that Citek is implementing for domestic or foreign customers.• Perform the main tasks in the projects: business survey, solution consulting - configuring each module, writing manuals, training users, supporting operations, coordinating with departments, other functions to complete and go-live projects.
Kế Toán Nội Bộ Kiêm Thuế

Kế Toán Nội Bộ Kiêm Thuế

Công Ty CP TM DV Hồng Đăng
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
A/ Công việc Thuế:- Quản lý và phát hành hóa đơn điện tử- Lập báo cáo thuế VAT, TNCN, TNDN định kỳ- Hỗ trợ KTT số liệu lập BCTC- Theo dõi, đối soát công nợ khách hàng/nhà cung cấp, đặc biệt là các đơn hàng TMĐT- Lập phiếu thu – chi, ngân hàng- Sắp xếp lưu trữ hồ sơ theo yêu cầu của quản lý phòng/ ban- Và các công việc khác theo yêu cầu của cấp trênB/ Công việc nội bộ:- Phối hợp các bộ phận thực hiện kiểm kê hàng hóa định kỳ, đột xuất- Soạn thảo, lưu trữ hợp đồng - Các báo cáo nội bộ, theo yêu cầu của cấp trên- Làm việc với nhà cung cấp đặt hàng, điều phối hàng hóa đến các địa điểm kinh doanh
Executive Assistant To The Director (Trợ Lý Giám Đốc)

Executive Assistant To The Director (Trợ Lý Giám Đốc)

Công ty TNHH Olive
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Support the Director in developing, implementing, and monitoring business plans and overall company operations.• Consolidate, analyze, track, and evaluate reports (revenue, expenses, HR, service quality, etc.) and provide recommendations to the Director.• Monitor and supervise the implementation of Food Safety and Hygiene (ATVSTP) compliance.• Coordinate with departments to ensure smooth company operations.• Represent the Director in working with customers/partners within the authorized scope.• Control contracts, reports, and documents related to SACN.• Conduct periodic reviews of the company’s operational efficiency, proposing improvements to optimize costs and enhance service quality.• Perform other tasks as assigned by the Director.
Senior Planning Officer

Senior Planning Officer

Moose Toys Vietnam
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Role Objectives: To follow up on order enquiry from MBO and Merchandising team and ensure production in factories is on scheduleKey Responsibilities:• Review and control FGMA / MAR release to avoid excess materials• Plan and prepare master schedule to establish sequence and lead time of each order to meet shipping dates according to sales forecasts or customer orders• Analyse production specifications and performs mathematical calculations to determine tools capacity and requirements.• Confer with department supervisors to determine status of assigned projects• Expedite factory that delay schedules and alters schedules to meet unforeseen conditions• Prepare production reports• Prepare purchase orders to vendor for fulfil customer orders• Control and minimize the liabilities exposure• Travelling required
Structural Revit Drafter (2 Positions)

Structural Revit Drafter (2 Positions)

Edge Consulting Engineers
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a "Structural Revit Drafter - Residential Projects" to join our Ho Chi Minh Office. The position will involve the drafting of a wide variety of projects in a supportive and collaborative environment.You will be responsible for:- Producing structural documentation using Revit in accordance with company templates, standards, and office procedures.- Working closely and collaboratively with our engineers and drafting team.- Liaising with national and international offices as required.This role offers the following benefits:- You will be part of a growing team working on projects throughout Australia and beyond.- The opportunity for future career advances and global secondments are possible after establishing within the company.- A longstanding pipeline of interesting projects- Excellent work environment with many company benefits and social activities- Candidates looking to ‘step-up’ into a lead or senior drafting role are encouraged to apply.
(Nữ) Nhân Viên Trung Tâm Toán Gakken Classroom Mỹ Hưng Center

(Nữ) Nhân Viên Trung Tâm Toán Gakken Classroom Mỹ Hưng Center

Trung Tâm Toán Số 1 Nhật Bản Gakken Classroom
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Giáo dục / Đào tạo
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
[TUYỂN DỤNG NHÂN VIÊN TRUNG TÂM TOÁN – GAKKEN CLASSROOM MỸ HƯNG CENTER]- Vị trí: Nhân viên trung tâm Gakken Classroom Mỹ Hưng Center- Địa điểm làm việc: 46 Cao Triều Phát, KĐT Phú Mỹ Hưng, Tp. HCM- Mức lương khởi điểm: 10Tr /tháng - Thời gian: Thứ 2-thứ 6 từ 10h30-19h30; thứ 7 từ 8h00-17h00; Nghỉ 2 thứ 7/tháng. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:- Hướng dẫn trẻ học theo chương trình Toán Gakken Nhật Bản.- Tham gia công tác tuyển sinh- Tư vấn chương trình, trao đổi kết quả học tập với Phụ huynh.- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của cấp trên.
R&D Engineer (Up to Manager)

R&D Engineer (Up to Manager)

Amkor Technology Vietnam LLC.,
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key Responsibilities1. Follow semiconductor package processes and procedures on the production line2. Optimize PKG processes & materials (Mold, Laser, SBA, Saw, AVI/FVI)3. Conduct DOE (Design of Experiments), perform data analysis4. Troubleshoot issues and propose innovative solutions to improve yield5. Prepare buy-off reports (e.g., MBO, LBO) for customer approval
Trưởng phòng Luyện thép

Trưởng phòng Luyện thép

Công ty cổ phần sản xuất và kinh doanh VinMetal
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Tham gia cùng Ban Dự án trong:• Giai đoạn thiết kế kỹ thuật, lựa chọn công nghệ và thiết bị luyện thép và các tiêu chuẩn kỹ thuật khu luyện thép với chuyên gia tư vấn nước ngoài• Giám sát lắp đặt, chạy thử khu vực luyện thép.Xây dựng và tối ưu:• Xây dựng các quy trình quan trọng: công nghệ luyện thép, quy trình vận hành chuẩn (SOP),Hướng dẫn thao tác• Tối ưu chi phí thông qua việc xây dựng định mức tiêu hao• Quy trình kiểm soát chất lượng thép lỏng, phối hợp chặt với Phòng KCS/Phòng Chất lượng.Tổ chức vận hành sản xuất:• Lập và điều hành kế hoạch luyện thép theo kế hoạch sản xuất chung.• Kiểm soát chặt chẽ an toàn, môi trường, phòng cháy chữa cháy trong khu vực luyện.• Xử lý các tình huống sự cố công nghệ, thiết bị phức tạp.Quản lý nhân sự & phát triển đội ngũ:• Xây dựng cơ cấu tổ chức Phòng Luyện thép, mô tả công việc từng vị trí.• Tổ chức đào tạo, chuyển giao công nghệ với chuyên gia nước ngoài cho đội ngũ vận hành.• Đánh giá hiệu quả công việc, xây dựng đội ngũ kế cận.Báo cáo & cải tiến:• Lập báo cáo sản xuất, chi phí, sự cố, đề xuất cải tiến.• Chủ trì các chương trình cải tiến (giảm tiêu hao, nâng công suất, ổn định chất lượng).
Backend Developer (Golang)

Backend Developer (Golang)

Navigos Group
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Chúng tôi cần thêm những Middle Backend Engineer chủ động, ham học hỏi và thích làm sản phẩm có tác động thực sự đến hàng triệu người dùng, đặc biệt là các sản phẩm tích hợp AI.• Thiết kế và phát triển hệ thống dựa trên mô hình microservice cho nền tảng tuyển dụng.• Tối ưu hóa hiệu suất ứng dụng, tập trung vào giao diện người dùng và khả năng hiển thị dữ liệu.• Phối hợp với các nhóm Frontend, UI/UX và QA để đảm bảo tích hợp liền mạch và chất lượng sản phẩm cao.Các phúc lợi bạn sẽ nhận được:• Số ngày phép (được tính lương): 22 ngày/năm• Đóng BHXH, BHYT, BHTN• Gói bảo hiểm sức khoẻ 24/7 (40 triệu VNĐ/năm)• Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Accountant (Temporary 8 Months)

Accountant (Temporary 8 Months)

Công Ty TNHH Extrans Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Check debit note, Arrival notice and issue output E-Invoices, send E-Invoice to customer; make bank transactions,2. Make payment vouchers and receipt vouchers: Check carefully supporting documents (Invoices, Payment Request, Advances Request...);3. Reconcile with Cash Book from Cashier/ Cash Advance balance with staff;4. Weekly check cash advance, record expense to fast accounting and clear cash advance for OP team.5. Monthly Receive Overseas Debit Notes: Check the accuracy; record them in system;6. Contact overseas agents, reconcile with their SOA, push them for settlement or make payment plan on time; Follow up Service Contracts with overseas agents; Make weekly AR/AP report7. Preserve, store, file accounting data & documents.+ Other tasks of accounting team as assigned by Chief Accountant/ Manager.
Sous Chef

Sous Chef

LOTTE Hotel Saigon
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Overview:• Assist in the management of Kitchen Operations in a single food & beverage outlet or a shift, or section of food and beverage operations, including menu planning and costing, organizing special events, developing new dishes, maintaining food quality standards and comprehensive product knowledge.• Adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.Responsibilities:• Participate in the planning and costing of menus• Develop and write standard recipes• Develop new dishes and products• Ensure that outstanding culinary technical skills are maintained• Assist with organizing special events and special food promotions• Maintain comprehensive product knowledge including ingredients, equipment, suppliers, markets, and current trends and make recommendations for appropriate adjustments to kitchen operations accordingly• Maintain a hygienic kitchen• Clean the kitchen and equipment• Maintain personal hygiene• Supervise and Training of assigned employees• Works with Chef De Cuisine/ Executive Sous Chef in manpower planning and management needs• Works with Chef De Cuisine/ Executive Sous Chef in the preparation and management of the Department’s budget• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time. • Ensures that employees also provide excellent service to internal customers in other departments as appropriate.• Handles guest and employee enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems if no immediate solution can be found, whilst providing a prompt follow-up.• Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.• Maximizes employee productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking and flexible scheduling to meet the financial goals of the business as well as the expectations of the guests.• Focuses attention on improving productivity levels and the need to prudently manage utility/payroll costs within acceptable guidelines ensuring optimum deployment and energy efficiency of all equipment. • Continuously seeks ways to assist the Outlet management to maximize their revenues and profits through innovative recipes.• Work closely with other employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.• Buys locally available fresh products wherever possible and has limited menus which are changed frequently to ensure the guest is always offered a variety of food items.• Participates in planning menus and utilization of food surpluses and leftovers, taking into account probable number of guests, market conditions, and popularity of various dishes and frequency of menu.• Reviews menus, analyses recipes, determines food, labor, overhead costs and assigns prices to menu items.• Directs food apportionment policy to control costs. • Through hands-on management, closely supervises the Kitchen employees in the performance of their duties and ensures this is in accordance with policies & procedures and applicable laws. • Assists to oversee the punctuality and appearance of all Kitchen employees, making sure that they wear the correct uniform and maintain a high standard of personal appearance and hygiene, according to the hotel and department’s grooming standards.• Delegates appropriately, duties and responsibilities to equipped and resourced employees, nurturing and developing them whilst ensuring standards of operation and safety are maintained.• Develops the skills and effectiveness of all Kitchen employees through the appropriate training, coaching, and/or mentoring.• Ensures effective training programs for employees in coordination with the Training Manager and their Departmental Trainers.
Nhân Viên Bảo Trì Cơ Khí

Nhân Viên Bảo Trì Cơ Khí

De Heus LLC
  • Ngày hết hạn: 12/03/2026
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Kiểm tra, bảo trì, sửa chữa hệ thống điện, thiết bị điện trong trang trại (máy bơm, quạt thông gió, hệ thống chiếu sáng, tủ điện, động cơ, v.v.);- Đảm bảo hệ thống điện hoạt động ổn định, an toàn, đáp ứng nhu cầu sản xuất;- Lắp đặt, nâng cấp, cải tạo hệ thống điện theo yêu cầu;- Xử lý các sự cố về điện kịp thời để tránh gián đoạn hoạt động sản xuất;- Giám sát và vận hành hệ thống điện theo đúng quy trình, quy định an toàn;- Hỗ trợ bảo trì các thiết bị cơ khí khác nếu cần;- Ghi chép nhật ký bảo trì, báo cáo tình trạng thiết bị cho quản lý;- Thông tin chi tiết trao đổi khi phỏng vấn.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 248

Việc làm tuyển gấp

Senior UX/UI Designer
Senior UX/UI Designer
icon
AI Engineer (Fresher, Ứng viên chuẩn bị tốt nghiệp)
AI Engineer (Fresher, Ứng viên chuẩn...
icon
BackEnd Engineer (Fresher, UV chuẩn bị tốt nghiệp)
BackEnd Engineer (Fresher, UV chuẩn...
icon

Trường cùng khu vực

Khoa Du lịch - ĐH Huế
Khoa Du lịch - ĐH Huế
exp http://hathueuni.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
exp http://hucfl.edu.vn/
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
exp http://www.hce.edu.vn/
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
exp https://huaf.edu.vn
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
exp http://www.hufa.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (272571)
  • Việc làm bảo vệ (1987)
  • Việc làm bất động sản (22121)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1398)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4643)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6070)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20775)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31939)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31855)
  • Việc làm spa / làm đẹp (495)
  • Việc làm luật / pháp lý (13630)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2951)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (270)
  • Việc làm tài chính / kế toán (156772)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2545)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2905)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11168)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6178)
  • Việc làm y tế / dược (1196)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (861)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (201)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (15)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (10)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (30)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (26)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập