Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Chuẩn bị các dụng cụ bếp sẵn sàng để vận hành
• Hỗ trợ kiểm hàng và nhận hàng
• Nhập hàng vào kho
• Đảm bảo vệ sinh và duy trì các khu vực kho luôn trong tình trạng tốt
• Vệ sinh và lưu trữ các thiết bị
• Vệ sinh các loại vật dụng
• Xử lý rác thải và đồ vải
• Đảm bảo và duy trì vệ sinh trong khu vực bếp
• Dọn dẹp khu vực bếp và các thiết bị bếp
• Đảm bảo vệ sinh cá nhân sạch sẽ
• Tham gia các cuộc họp giao ban hằng ngày
• Tham gia các buổi đào tạo
• Report to Director of Rooms
•Direct daily activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues - recognise good performance
• Educate and train all team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff are properly trained and have the tools and equipment to carry out job duties
• May assist with deep cleaning projects and/or assist housekeeping staff during high-volume periods
• Help prepare and monitor the hotel’s annual budget with a focus on increasing profitability
• Maintain proper inventory levels managing cost per room for supplies and labour Carry out the special requests from guests, VIPs, repeat visitors and club members
• Maintain and order supplies and equipment whilst minimising waste and maintaining “green” initiatives (for example: container recycling, and cleaning agents)
• Reunite items with owners - and log any lost and found property
- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Adhere to company credit limit, floor limit policies.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests.
- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.
- Operates the EPBX equipment, including, assisting incoming & outgoing calls, setting wake-up calls, enabling DND (Do Not Disturb) and paging for in-house guests.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager.
Mô tả Công việc:
✅ Công việc: Tư vấn sản phẩm, các chương trình khuyến mãi của cty tới người tiêu dùng . Đồng thời hỗ trợ bán hàng cho cửa hàng...
✅ Quyền lợi:
- Làm việc trong môi trường năng động , thân thiện.
- Được đào tạo ktsp + kỹ năng bán hàng
- Được hưởng chế độ phúc lợi theo quy định cty.
- Tham gia du lịch Teambuilding, thưởng tết,...
✅ Yêu cầu:
- Tuổi từ: 20 đến 40
- Nhanh nhẹn, hoạt bát, vui vẻ, hòa đồng, chịu khó, trung thực. Giao tiếp ổn
- Ưu tiên những người có kinh nghiệm bán hàng.
Hạn cuối nhận hồ sơ: 20/5/2024.
Yêu cầu: nghiêm túc,lắng nghe,có trách nhiệm,chịu khó
Làm tốt được thưởng
Có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Hỗ trợ,tư vấn KH đến chi nhánh mua hàng
Làm tại chi nhánh,không đi thị trường,k áp số, k ôm hàng
Môi trường chuyên nghiệp và năng động
Làm giờ hành chính
- Tiếp nhận, kiểm tra thông tin lô hàng khi nhận thông tin từ sales hoặc khách hàng.
- Chuẩn bị và hoàn thiện các chứng từ xuất nhập khẩu, phối hợp với Team Sales làm chứng từ khai báo hải quan;
- Lập và kiểm tra hồ sơ xuất nhập khẩu (Packing list, Invoice, bill, ...);
- Phối hợp với các bộ phận liên quan xử lý công việc.
- Theo dõi quá trình thủ tục hải quan và nhập xuất hàng từ điểm giao đến điểm nhận.
- Phối hợp cùng các bộ phận kho bãi, DOC CUS, OPS hoàn thành đơn hàng.
- Theo dõi tiến độ, tình hình, thu hồi công nợ các lô hàng.
- Không đi thị trường.
Khai thác và nhận biết, nắm bắt nhu cầu của khách hàng để từ đó giới thiệu các dịch vụ với chi phí phù hợp.
Gọi điện, chat online và gửi email tư vấn hệ thống dịch vụ tùy theo từng nhóm đối tượng khách hàng
Theo dõi và chăm sóc tệp khách hàng – Phối hợp với Phòng Marketing triển khai các chương trình phát triển hệ sinh thái khách hàng bền vững
Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Quản lý trực tiếp hoặc Trưởng chi nhánh.
• Ensures that the service sequence is followed according to established standards.
• Responsible for the cleanliness of all banquet facilities and equipment.
• Attends to guests’ needs and requests regarding Room set-up, audiovisual and Food and Beverage service.
• Responsible for the constant training of Banquet Staff and strongly involved in Staff training.
• Prepares the banquet cheque by following the Function Order, ensuring to charge according to the Function Order.
• Thorough knowledge of all menu items and all types of set-up, and be able to pass the knowledge to staff.
• Responsible for the day to day operation.
• Controls and ensures cleanliness and proper maintenance.
• Attend to guests’ need in professional manner.
• Prepares all guest supply and other requisitions to ensure a smooth operation.
• Assists in setting up function rooms
• Take care of function as assign to.
• Checks and tests the audiovisual in each function.
• Responsible for the follow up of job order in the banquet department, making sure all equipment is in good working condition.
• To monitor all costs and recommends measures to control them.