Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. ABOUT THE ROLE
Coordinating the purchasing requirements of the resort and ensure all are met in a timely, cost effective manner, producing the most qualitive samples, at the minimal price. An effective Assistant Purchasing Manager utilizes professional and ethical relationships with suppliers of same values, to support the success of the Resort operation. This position is responsible for ensuring the implementing of purchasing policies and procedures.
2. KEY RESPONSIBILITES
General
• To oversee and ensure the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the resort is not compromised.
• To ensure the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the good delivered by the suppliers on the date needed.
• To conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.
• To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters
• To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time
• Primarily responsible to ensure that the best price is obtained for specified products and to ensure that supplier lead times will comply with resort requirements in order that there be NO out of stock situations.
Others:
• To visit and evaluate suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and term, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with resort current suppliers and potential suppliers.
• To cultivate a sound relationship with the Resort’s suppliers.
• Works closely with all departments of the Resort
• Other tasks assigned by Head of Department
Job Description
Processing credit memos and refunds
Posting payments to customer accounts
Tracking overdue invoices and following up on them
- Thực hiện các công việc giặt đồ theo đúng tiêu chuẩn, cụ thể:
+ Tiếp nhận đồ bẩn cần giặt.
+ Kiểm tra , xác nhận đồ nhận giặt
+ Phân loại đồ , phương thức thực hiện để đồ giặt đạt hiệu quả.
+ Đảm bảo bỏ lượng đồ phù hợp với sức chứa của máy.
+ Sử dụng đúng loại và định lượng phù hợp cho tình trạng đồ giặt cụ thể để chất lượng đồ giặt đạt yêu cầu.
- Công việc ủi đồ
+ Thực hiện là ủi, đồ sau khi được là ủi phải đảm bảo phẳng nếp, tươm tất và không bị cháy.
+ Thực hiện gấp, treo đồ theo đúng quý định, tránh nhăn, bám bụi trở lại.
+ Giao trả đồ sạch cho Khách chính xác theo thông tin đã nhận.
- Vệ sinh máy giặt, phòng giặt.
+ Kiểm tra, vệ sinh máy giặt & máy sấy , đảm bảo máy luôn sạch sẽ khi giặt, sấy.
+ Làm vệ sinh, lau chùi các dụng cụ trong phòng giặt, sấy đảm bảo chúng luôn sạch sẽ,và đang trong tình trạng hoạt động tốt.
+ Vệ sinh tường, sàn, chậu, túi giặt...dụng cụ giặt sau mỗi ca làm việc.
+ Kiểm tra, tắt các thiết bị điện không cần sử dụng.
+ Thực hiện một số công việc khác do Trưởng bộ phận giao.
(Nội dung công việc sẽ được trao đổi chi tiết thêm khi phỏng vấn)
Job Description
Keep accurate and up-to-date records of all purchases, including prices, quantities, and delivery dates.
Ensure that all information is documented and easily accessible for reference and reporting purposes.
Collaborate with various departments to determine their procurement needs.
Job Description
Balances hotel cash receipts and hotel credit cards.
Balances daily charges and post necessary adjustments.
Audit previous day postings for accuracy and ensure support ties to postings
Prepares income breakdowns for each hotel outlet.
Job Description
Prepare a bank drop sheets and deposit the cash in the bank accompanied by security in accordance to safety rules
Maintain current house bank agreements
Maintain the Cash Receipt Journal spreadsheet
• Quản lý, vận hành hệ thống điện – tự động hóa phục vụ sản xuất.
• Lập kế hoạch bảo dưỡng định kỳ, phân công công việc theo kế hoạch tuần, để giảm thiểu sự cố máy móc trong quá trình hoạt động.
• Tham mưu, tư vấn cho ban lãnh đạo các giải pháp cải tiến về kỹ thuật, sản xuất.
• Thực hiện các nghiệp vụ khác theo chỉ thị từ ban giám đốc.
Job Description
Prepare a bank drop sheets and deposit the cash in the bank accompanied by security in accordance to safety rules
Maintain current house bank agreements
Maintain the Cash Receipt Journal spreadsheet
Job Description
Manage and implement financial policies and procedures to ensure efficient financial operations.
Monitor and analyze financial data to ensure accuracy and compliance with financial regulations.
Prepare and present financial reports for management and stakeholders.
Job Description
Keep accurate and up-to-date records of all purchases, including prices, quantities, and delivery dates.
Ensure that all information is documented and easily accessible for reference and reporting purposes.
Collaborate with various departments to determine their procurement needs.
Job Description
Ensuring all loans and lending procedures comply with regulations.
Evaluating the creditworthiness of potential customers.
Creating credit scoring models for risk assessments.
Job Description
Study, analyze and report on all variances relating to costs and inventory management within the hotel administration.
Supervise the daily receiving and storekeeping activities.
Account for inventory movements with proper documentation.
Job Description
Keeping a record of sales and restocking the store accordingly.
Managing and training store staff.
Planning promotional campaigns for new products or specials.