Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Job Description
Communicate any assistance needed during busy periods to the Chef to ensure optimum services.
Notify manager if a product does not meet specifications.
Check and ensure the correctness of the temperature of appliances and food.
Monitor the quantity of food that is prepared and the portions that are served.
Chuẩn bị đầy đủ dụng cụ vệ sinh và di chuyển đến những khu vực công cộng đã được phân công như: Sảnh, hành lang, cầu thang bộ, cầu thang máy, WC của khách và nhân viên...
Đặt biển lưu ý để du khách, nhân viên cẩn thận hơn khi đi qua khu vực vừa được vệ sinh xong
Quét, lau và làm bóng sàn nhà, bàn ghế…
Hút bui thảm và lau sạch vết bẩn
· Chuyên biên tập, chỉnh sửa các sản phẩm video của công ty đang thực hiện.
· Hỗ trợ thực hiện các dự án từ khách hàng Nhật.
· Chi tiết công việc sẽ trao đổi trong buổi phỏng vấn
Job Description
Prepare special meals or substitute items.
Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters.
Ensure proper portion, arrangement, and food garnish.
Maintain food logs.
Monitor the quality and quantity of food that is prepared.
1. Thanh toán
- Tập hợp hóa đơn, chứng từ phát sinh và theo dõi trên hệ thống BRAVO
- Kiểm tra đối chiếu số dư công nợ phải trả
- Kiểm tra đề xuất thanh toán các phòng ban, trình ký thanh toán, ra phiếu thu-chi tiền mặt
- Làm hồ sơ thanh toán
2. Kiểm tra hàng xuất
- Theo dõi vật tư vật liệu hàng ngày, cuối tháng chốt công nợ lên báo cáo thanh toán các đơn vị
- Kiểm tra và kí phát hành hóa đơn đầu ra
- Tập hợp và kiểm tra hóa đơn bán ra
3. Nhập kho đầu vào
- Tạo phiếu nhập kho đầu vào của hàng hóa theo thông tin của BP mua hàng và kho
4. Báo cáo
- Đối chiếu công nợ với nhà cung cấp cuối tháng và xác nhận số dư nợ phải trả cuối mỗi năm
- Báo cáo hàng Tuần/Ngày/Tháng/Quý/Năm
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công từ KTT
- Công việc cụ thể trao đổi khi phỏng vấn
Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning)
Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to ensure satisfaction.
Gather, summarize, and provide information to guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns.
Contact appropriate individual or department as necessary to resolve guest call, request, or problem.
• Cung cấp dịch vụ dọn phòng cho khách và đáp ứng các yêu cầu của khách, đảm bảo sự hài lòng tối đa của khách theo các tiêu chuẩn của Khách sạn.
• Vệ sinh hành làng tầng khách và các khu vực dịch vụ xung quanh theo tiêu chuẩn khách sạn yêu cầu.
• Chi tiết sẽ được trao đổi khi phỏng vấn
Job Description
Prepare tables, action stations, buffets, service carts, dessert table/carts and cordial carts
Welcome and acknowledge all guests according to company standards
Ensure courses are cleared and tables are properly crumbed
Respond to and try to fulfill any special banquet event arrangements
Check figures, postings, and documents for accuracy. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Respond to and/or resolve questions, issues, or disputes from Marriott's Shared Service Center/guest. Process customer tax exemptions following government regulations. Review, reconcile, and process credit card vouchers and advance deposits. Monitor and audit gift certificate and incentive award redemption activity.
Job Description
Ensure staff is working together as a team.
Inspect grooming and attire of staff and rectify any deficiencies.
Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met.
Respond to and try to fulfill any special banquet event arrangements.
Set up banquet area/room, ensuring cleanliness and proper set up of furniture/equipment.
Coordinate closely with the Front Office Manager and Assistant Manager to achieve the best standards of customer service.
Observe customers or through the information provided by staff, grasp the needs of customers and serve quickly.
Assist the Front Office Manager and Assistant Manager in managing the activities of the Front Office department.
Report any accidents, incidents, or damage to property or personnel within the basic scope.
Resolve customer complaints quickly to ensure customer satisfaction.
Job Description
Responsible for the daily operations in In Room Dining; Taking orders over the phone and delivering the correct orders to the guest rooms.
Making sure you you collect the In Room Dining trolleys in a timely manner.
Showing guests our Whatever/Whenever service while they are with us, and connect with them to be able to personalize that service, creating memorable experiences.
- Tìm kiếm phát triển khách hàng đầu tư chứng khoán
- Tư vấn, hỗ trợ nhà đầu tư.
- Duy trì và phát triển mối quan hệ đối với các khách hàng
- Tham gia các hoạt động kinh doanh của tổ chức: Hội thảo, khóa học, gặp gỡ nhà đầu tư, thăm doanh nghiệp…
- Cùng tham gia nghiên cứu tìm kiếm các cơ hội đầu tư trên Thị trường chứng khoán Việt Nam