Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
JOB SUMMAR
• Collaborating with fellow departments to create unique, customized, authentic guest experiences based on available resources and teamwork
• Taking initiative and proactive approaches when handling guest preferences, requests and concerns
• Being readily available and approachable to all guests and provide warm, friendly, genuine services to guests
• Ensuring that functions achieve or exceed guests’ expectations
• Extending professionalism and courtesy to guests at all times and displaying the brand values of the company
JOB SUMMARY
JOB SUMMAR
JOB SUMMARY
JOB SUMMARY
JOB SUMMARY
JOB SUMMARY
JOB SUMMARY
2. Employ and train new employees.
3. Personal and frequently verifies that guests in his/her operation are receiving the best possible service available.
4. Delegate authority and responsibilities to direct subordinates
5. Offer all guests with high service standards
6. Make sure all the smooth welcome procedures and room arrangement for all groups’ arrival.
7. Identify difficult guests, long-stay guests, VIP guests etc, anticipate guests’ expectation to offer them the memorable stay
8. Schedules him/herself to be on the front during peak operation hours, checking on standards of services, and cleanliness, is greeting and assist in the check in of guests and escorts VIP guest to the room.
9. To be demanding and critical to service standards as well as hygiene standards.
10. To constantly strive to please all guests that he/she may come into contact with.
11. Is responsible that employees project professionalism and are well trained and provide friendly and efficient service.
12. Handling of guest complaints and guest satisfaction.
13. Proper handling of special requests, VIPS and Guest requirements
14. Team-relations with work mates and Management
15. Ensure that corporate, divisional and departmental policies and procedures are adhered to at all levels.
16. Liaise closely with other Departments and emphasizes on excellent inter-departmental relations considering other departmental procedures and policies.
17. Ability to organize multiple projects, manage and prioritize multiple tasks and meet deadlines
18. Fully understands the market needs of house guest and local market, assisting in the development of product lines and services accordingly.
- Làm việc tại: Khu du lịch ST Cổng Trời Đông Giang - Thôn A Sờ, xã Mà Cooih, Đông Giang, Quảng Nam
- Thực hiện các điều chỉnh, thay đổi về tiêu chuẩn làm việc cho nhân viên theo định hướng của khách sạn
- Lập kế hoạch triển khai, giám sát công việc của cán bộ nhân viên
- Kiểm soát chất lượng phòng đúng tiêu chuẩn đến với khách hàng
- Phối hợp với các bộ phận khác giải quyết yêu cầu, khiếu nại của khách hàng
- Các công việc khác do cấp quản lý giao
- Trao đổi thêm khi phỏng vấn
- Chịu trách nhiệm vệ sinh phòng khách (phòng tắm, phòng ngủ)
- Chịu trách nhiệm làm sạch khu vực xung quanh (hành lang, cầu thang thoát hiểm, thang máy), kho và xe trolley của nhân viên buồng phòng
- Các công việc khác sẽ được trao đổi khi phỏng vấn