Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Kiểm tra sản phẩm thực phẩm (Khi nhận và trước khi đi giao).
Nhập số liệu: xuất nhập tồn trên máy tính
Chi tiết được trao đổi khi phỏng vấn
Jr. Sous Chef for high-end a la carte breakfast:
- Familiar with Western Food
- Consistent in providing best quality dishes
- Able to train new chefs
- Cooperative with the F&B team
- Familiar with food safety rules and regulations
Monitor consumption and maximize capacity of resources and equipment.
Create weekly executive set lunch, monthly, promotional and seasonal menus in cooperation with the Sous Chef.
Monitor the quality of dishes produced in the kitchen.
Ensure the kitchen and utensils are clean and hygienic.
Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC:
Vệ sinh phòng khách theo yêu cầu. Sắp xếp vật dụng trong phòng ngăn nắp. Tẩy rửa phòng vệ sinh.
Thay mới khăn và các vật dụng trong phòng khách và phòng tắm theo đúng tiêu chuẩn.
Sử dụng đúng cách các sản phẩm tẩy rửa hàng ngày.
Chuyển các đồ vật tìm được cho cấp trên để có hướng giải quyết.
Báo cáo về những sửa chữa và bảo trì trong phòng khách về cho BP bảo trì.
Xử lý phàn nàn của khách. Báo cho cấp quản lý trực tiếp liên quan xử lý than phiền của khách nếu vượt quá thẩm quyền.
Đặt hàng vào minibar và bổ sung những món cần thiết cho phòng khách.
Báo cho cấp quản lý trực tiếp liên quan biết về lượng hàng minibar tiêu thụ.
Lau chùi các vật dụng trong phòng, sắp xếp hàng vải, trải grap giường.
Giặt là tất cả các trang thiết bị CCDC hàng vải,hàng khăn đều đạt tiêu chuẩn đảm bảo chất lượng tốt và sẵn sàng đưa vào phục vụ tại Bộ phận và các BP liên quan.
Thực hiện các công việc khác theo sự phân công.
TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC:
Check figures, postings, and documents for correct entry, mathematical accuracy, and proper codes. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Audit cashier banks periodically according to SOPs. Maintain, distribute, and record petty cash, cashier banks, and contracts. Document, maintain, communicate, and act upon all Cash Variances according to SOPs. Act as liaison between property and armored car service or primary banking institution. Participate in internal, external, and regulatory audit processes and ensure compliance with SOPs.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette; ensure that coworkers understand their tasks. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Phát hành, kiểm tra, kiểm soát tính hợp lệ, hợp pháp, hạch toán, lưu trữ các chứng từ kế toán
- Quản lý lưu trữ hóa đơn, chứng từ, sổ sách, bảo mật số liệu kế toán
- Thực hiện các báo cáo định kỳ tháng, quý năm, báo cáo tài chính, quyết toán thuế TNDN, TNCN với cơ quan thuế, BHXH….
- Các công việc phát sinh khác theo yêu cầu từ Cấp trên
- Trực tiếp làm việc với cơ quan thuế khi có yêu cầu
- Kiểm soát mọi hoạt động có liên quan đến lĩnh vực kế toán.
- Định kỳ thực hiện việc tính lương cho các nhóm đối tượng lao động công nhật dựa trên bảng chấm công.
- Lập tờ khai cấp sổ bảo hiểm cho NLĐ, theo dõi việc giải quyết chính sách – chế độ cho NLĐ, chốt và trả sổ cho người lao động nghỉ việc.
- Các công việc cụ thể khác trao đổi khi phỏng vấn
Thời gian làm việc từ thứ 2 đến thứ 6
- Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform manager of low supply items;
- Assist management in training, motivating, and coaching employees;
- Encourage, recruit, register, and schedule guests to participate in recreation activities;
- Promote a fun and relaxing atmosphere for guests;
- Provide information to guests about available recreation facilities and activities;
- Promote the rules and regulations of the recreation facility intended for the safety and welfare of guests and members;
- Observe activity in the recreational facility and respond appropriately in accordance with local operating procedure in the event of an emergency
- Clean and maintain recreational equipment and supplies
- Setup trang thiết bị phục vụ hàng ngày
- Nhận order nước uống và chuyển cho lobby lounge; phục vụ đồ uống cho khách
- Một số công việc liên quan khác sẽ được trao đổi lúc phỏng vấn
Kiểm tra sản phẩm thực phẩm (Khi nhận và trước khi đi giao).
Nhập số liệu: xuất nhập tồn trên máy tính
Chi tiết được trao đổi khi phỏng vấn
- Theo dõi công nợ của khách hàng, nhà cung cấp.
- Tính các khoản thu - chi của công ty.
- Hạch toán, tổng hợp thu – chi phát sinh lên phần mềm kế toán.
- Hoàn thành báo cáo thuế định kỳ hàng tháng.
- Kiểm kê quỹ tiền mặt.
- Theo dõi, kiểm kê lượng hàng hóa thực tế và đối chiếu với sổ sách.
- Tham gia đào tạo theo yêu cầu công việc.
- Quản lý văn phòng phẩm và các thiết bị văn phòng.
- Lưu trữ hồ sơ của công ty.
- Chi tiết sẽ được trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn.
- Làm Việc Tại:
+ Văn phòng số 10 Nguyễn Gia Thiều, Vạn Thạnh, Nha Trang, Tỉnh Khánh Hòa;
+ Nhà máy tại KCN Suối Dầu, huyện Cam Lâm, tỉnh Khánh Hòa. Có xe đưa đón cho nhân viên ở xa (tuyến Nha Trang - Cam Lâm)
The position champions and implements property-wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer and property employees. The position provides the financial expertise to enable the successful implementation of the brand service strategy and brand initiatives while maximizing the return on investment.
CORE WORK ACTIVITIES
Supporting Strategic Planning and Decision Making
• Analyzes financial data and market trends.
• Assists in analyzing information, forecasts sales against expenses and creates annual budget plans.
• Compiles information, analyzes and monitors actual sales against projected sales.
• Assists in developing means to improve profit, including estimating cost and benefit, exploring new business opportunities, etc.
• Analyzes differences between actual budget wages and forecasted wages for more efficient budget planning.
• Thinks creatively and practically to develop, execute and implement new business plans
• Protects and strengthens our competitive advantage by advocating and supporting sound business and financial decision making.
• Implements a system of appropriate controls to manage business risks.
Leading Accounting Teams
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Communicates the goals and the owner priorities to subordinates in a clear and precise manner.
• Provides excellent leadership by assigning team members and other departments managers' clear accountability backed by appropriate authority.
• Holds staff accountable for successful performance.
Developing and Maintaining Finance and Accounting Goals
• Supports property strategy from a finance and accounting perspective
• Submits reports in a timely manner, ensuring delivery deadlines.
• Ensures Profits and Losses are documented accurately.
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc.
• Ensures appropriate corrections are made to audit results if necessary.
• Reviews audit issues to ensure accuracy.
Managing Projects and Policies
• Monitors all taxes that apply, ensuring that taxes are current, collected and/or accrued.
• Generates and providing accurate and timely results in the form of reports, presentations, etc.
• Ensures compliance with standard and local operating procedures (SOPs and LSOPs).
• Oversees internal, external and regulatory audit processes.
• Ensures compliance with Standard Operating Procedures (SOPs).
• Ensures that the P&L is accurate (e.g., costs are properly matched to revenue, costs are recorded in the proper accounts).
Anticipating and Delivering on the Needs of Key Stakeholders
• Understands and meets the needs of key stakeholders (owners, corporate, guests, etc.).
• Understands the owners' perspective and ROI expectations.
• Anticipates and addresses owner needs and involves ownership in key decisions.
• Leverages strong functional leadership and communication skills to influence the executive team, the property's strategies and to lead own team.
• Advises the GM and executive committee on existing and evolving operating/financial issues.
• Facilitates critique meetings to review information with management team.
• Attends owners meetings in order to provide context and explanation for financial results.
• Attends meetings and communicates with the owners, understanding the priorities and strategic focus.
• Demonstrates a commitment to meeting the needs of all key stakeholders.
• Communicates financial concepts in a clear and persuasive manner that is easy to understand and drives desired behaviors.
Managing and Conducting Human Resource Activities
• Ensures team members are cross-trained to support successful daily operations.
• Ensures property policies are administered fairly and consistently.
• Ensures new hires participate in the department’s orientation program.
• Ensures new hires receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Creates appropriate development plans which develop team members based on their individual strengths, development needs, career aspirations and abilities.
TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC:
Sẽ được trao đổi cụ thể khi phỏng vấn