Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quốc tế Hồng Bàng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Responsible for the project management and product development requirements for customers and/or product lines as assigned by Senior Management.
- Coordinate with buyers / sourcing offices to complete all tasks related to customer RFQs and projects.
- Review costing and factory bill-of-materials to ensure accuracy and competitive pricing for products.
- Coordinate with QA/QC team to ensure that the quality requirements for all shipments are met and documented.
- Assist with the development and implementation of project controls procedures.
- Review, document and obtain all details, information and specifications required to complete the accurate pricing of all RFQs/projects to customers and the related purchase orders to suppliers.
- Review and verification of all drawings completed for RFQs to ensure they are complete and in accordance with the client specifications, and that the supplier quotations and pricing assumptions are in accordance with the specifications provided to them by the Company.
- Coordinate with suppliers to ensure completion of production orders and adherence to production schedules.
- Coordinate with Freight forwarders/ shippers and suppliers to schedule shipments and the related containers if required.
- Provide production schedule reports to Customers and Senior Management as needed.
- Assist with identifying and reviewing new suppliers/factories for materials, components and production.
- Assist with Business Development and Marketing functions as needed.
- Factory review with technician team: together with Technician team to review the factory capability and capacity so that both can advise to the Merchandising team on the possibility of cooperation between LevelOne and that factory
- Factory capability improvement: review the factory production capability and give them advices on improving to meet the requirements of the buyers/ projects
- Product Cost Efficiency: support the Merchandising team to review the cost and analyze the cost to make sure that those are reasonable before sending to buyer. Analyze the BOM and advise on the re- construction of the product when needed to have the best cost.
- Engineering and Manufacturing observation: Together with Technician team review the product samples and supervise the factories during the production to make sure they are doing right.
- Product design excellence: Coordinate with designers/ Sales team to have the designs differ to competitors, such as better construction, better idea, better cost and better product utility.
- Market survey/ Market intelligence and Market expansion: survey the market and analyze the general market as well as specific clients’ market to convince the buyer to buy from us/ our suppliers’ region. Besides, try to access to many other clients from different markets to expand our customers’ base
- Buying trip preparation: together with Merchandising team to prepare the presentation to buyers, including our information, our history, our history vs buyer (if any), factories’ information, market analyses, market trends, material trends, product designs, product competitive cost to convince the buyer.
- To assist the accounts management when needed
- Other duties as directed by Senior Management.
This person is in charge of handling, managing and developing accounts and markets of Heritage Line with the goal to improve the future performance of individual accounts or markets in terms of guest and/or turn over volume. The person will work on daily basis but also on a strategic forward level with markets and clients. The person knows how to structure her or his approach in regards of business development and is able to plan and roll out sales and marketing activities to increase periodic turn over.
1. Đảm bảo chỉ tiêu bán hàng
- Lập kế hoạch, triển khai, chịu trách nhiệm các chỉ tiêu bán hàng, chỉ tiêu được giao
- Kiểm tra giám sát tình hình thực hiện chỉ tiêu doanh số, chỉ tiêu đạt thưởng, chỉ tiêu Marketing... hàng tuần để đốc thúc TDV hoàn thành chỉ tiêu ngày, tuần, tháng, quý ....
2. Quản lý đội ngũ Trình dược viên (TDV)
- Quản lý và giám sát đội ngũ TDV trên các các hoạt động bán hàng và marketing
- Tuyển dụng, đào tạo tất cả các nhiệm vụ từ bảng mô tả công việc của TDV
3. Khách hàng và thị trường
- Hiểu rõ và lưu loát tính năng, bao bì, giá, chính sách công nợ, kênh phân phối, ưu nhược điểm của sản phẩm Công Ty, sản phẩm tương tự, sản phẩm của đối thủ cạnh tranh.
- Hiểu rõ về lập kế hoạch bán hàng (Call plan) cùng TDV, sau đó định hướng phát triển khách hàng mới cho TDV nhằm tăng độ phủ khách hàng trên từng địa bàn
- Định hướng kênh phân phối, kênh bán hàng, sản phẩm chiến lược cho từng tỉnh và theo đặc thù từng tỉnh
- Phân tích số liệu khách hàng, sản phẩm của từng khu vực, sau đó lên kế hoạch cho TDV tăng độ phủ khách hàng và sản phẩm, tùy theo từng địa bàn sẽ có chiến lược cụ thể cho khách hàng và sản phẩm
- Hỗ trợ cùng TDV để Duy trì, chăm sóc và tạo mối quan hệ tốt với nhóm khách hàng chiếm tỷ trọng doanh số cao của địa bàn
- Luôn làm hình mẩu cho TDV về quy trình tiếp xúc khách hàng, quy trình bán hàng, khai thác khách hàng mới tiềm năng...
- Theo dõi và quan sát quá trình tiếp xúc khách hàng, quá trình bán hàng của từng TDV, tổng hợp các quá trình tiếp xúc và bán hàng, đưa ra các hướng khắc phục, cải tiến phương pháp tiếp xúc và bán hàng sau đó huấn luyện lại cho TDV.
- Kiểm tra các hoạt động bán hàng như Chương trình khuyến mãi, chương trình Marketing với khách hàng bằng hình thức: Kiểm tra thực tế với khách hàng khi đi thị trường, gọi điện thoại...
- Luôn cập nhật chương trình khuyến mãi, các hoạt động marketing của đối thủ cạnh tranh và tìm hiểu được nhu cầu của khách hàng để đề nghị những chương trình bán hàng phù hợp và đáp ứng nhu cầu nhằm tăng trưởng doanh số.
+ Phối phợp với các bộ phận kinh doanh khác để đảm bảo điều phối công việc phù hợp, hỗ trợ lẫn nhau
+ Xây dựng và duy trì mối quan hệ với các đại lý hiện tại và tiềm năng để đảm bảo nguồn booking lâu dài.
+ Triển khai các hoạt động kinh doanh dựa vào kiến thức chung về thị trường
+ Lựa chọn những cơ hội kinh doanh hợp lý nhất dựa vào tình trạng thị trường và yêu cầu của điểm đến.
+ Phục vụ khách hàng dựa trên phương thức hoạt động và yêu cầu để đưa ra các lựa chọn thích hợp.
+ Xây dựng mối quan hệ tích cực với khách hàng.
+ Áp dụng, triển khai và cung cấp chất lượng dịch vụ phù hợp quy định, tiêu chuẩn của công ty.
+ Trao đổi với khách hàng để thu thập phản hồi về chất lượng sản phẩm và dịch vụ.
'+ Giữ gìn, bảo quản các công cụ dụng cụ, máy móc thiết bị trong bếp.
+ Ghi nhận nhiệt độ ở các kho, tủ theo yêu cầu
+ Thực hiện việc kiểm tra hàng hóa thực phẩm tồn đọng từ ca trước và đưa ra hướng xử lý.
+ Kiểm tra thực phẩm cho buffet hàng ngày
+ Chuẩn bị nguyên liệu để chế biến món ăn.
+ Kiểm tra và giám sát chất lượng, tốc độ món ăn phục vụ khách đảm bảo theo tiêu chuẩn thương hiệu.
+ Kiểm tra và giám sát duy trì tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm (ISO 22000)
+ Kiểm tra việc lưu, hủy mẫu thực phẩm
+ Kiểm tra và giám sát việc chế biến món ăn
+ Trực tiếp chế biến món ăn khi có yêu cầu
+ Tuân thủ theo thực đơn, recipe