Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Vinh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Responsible for chemical, microbiological and sensory sampling and testing
· Responsible for Raw, Packaging and Auxiliary material analysis
· Responsible for laboratory equipment calibration and maintenance
· Responsible for data reporting ( MES/SAP, Local & Group reports)
· Support operations in troubleshooting at production areas
· Creates standards (SOP&OPL)
· Support troubleshooting at production areas
· Support Quality audits and Management systems
Perform Quality trainings and provide constant coaching to operational teams
People Management
· Training of operational teams in line with departmental and individual plans (competencies and skills)
Process Management
· Quality Control testing and release for all required packaging, auxiliary chemical, microbiological and sensory analysis for starting materials, in process and finished products.
· Perform investigation and root-cause analysis
· Support Customer & Consumer complain management process
· Actively participate in Quality investigations and risk assessments
· Monitor, track and ensure legal compliance to the Country legislation
· Ensure finish products meet all Carlsberg standards and specifications.
· Ensure immediate escalation to the management team (Having Stop work authority) in case of quality issues – risk for food safety
Performance Management
.
· Responsible for managing Quality KPI s at their respective area in line with Site targets
· Ensure Quality KPIs are implicitly understood and managed efficiently at an appropriate level (i.e.: RFT, Market Survey etc.)
· Responsible for consistent collection and reporting of key quality metrics including all RFT (Right First Time) measures.
· Supports investigating (as needed) quality related consumer/customer complaints.
· Proactively participate in Plant PMS meetings/Shift handovers
· Supporting Carlsberg excellence development in the area of responsibility
1. Chăm sóc khách hàng đang có của công ty
- Lên kế hoạch viếng thăm, hỗ trợ hệ thống đại lý, nhà phân phối;
- Triển khai chính sách bán hàng, chương trình truyền thông của Công ty đến hệ thống khách hàng;
- Phối hợp với bộ phận kỹ thuật để thực hiện triển khai dịch vụ hỗ trợ sau bán hàng.
2. Mở rộng tìm kiếm thêm khách hàng mới
- Tìm kiếm & giới thiệu sản phẩm của Công ty đến khách hàng đang có nhu cầu & khách hàng tiềm năng;
- Tư vấn về sản phầm, cung cấp các thông tin chương trình, chính sách bán hàng của Công ty đến với khách hàng
- Đàm phán ký kết hợp đồng với khách hàng.