Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thể dục Thể thao Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Duties and responsibilities
Financial returns:
Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to
management
Understand department’s and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel
products to the guest.
Report Lost and Found immediately to Security
Sell the InterContinental Hotels Group products and services using up-selling and suggestive selling
techniques
Promote the Hotel’s (and ICHG generally) products and services
Maintain a high level of product and service knowledge about all ICHG Hotels in your region
Develop and maintain a regular pattern of sales calls
Prepare and execute action plans which increase reservation sales and associated business
People:
Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues (within your department and
toward other departments)
Train and help colleagues on the jobs
Following up with the assignment from Supervisor.
Participate all training assigned by supervisor including English training and job skills training
Promote goodwill by beings courteous, friendly, helpful to mangers and colleague
Build a highly engaged team living our Winning Ways values and bring our brands to life for our
guests
Guest experience:
Perform Services behaviours in daily operation basic towards the guests
Share guest feedback to the supervisor
Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or relate departments when need it
Drive buggy safely after being certified and be responsible for protecting this asset in good
conditions
Communicate fluently & professionally with guests on phone & via e-mail correspondence as per
standard ( quality & quantity )
Master knowledge of resort & special programs such as special rates/ offers/ promotions
Frequently update the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
Understand and anticipate guest’s needs, doing all best to meet and exceed guest’s expectation
Responsible business:
Be responsible in keeping our property safe and secure
Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
Understand IHG Brand Standard related to your department
Recommended changes to these standards
Co-ordinate special projects as required, such as…
Rotate the roles (cross training) within department when required
Record and process reservations made by phone/fax/email
Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents
Process amendments to reservations such as extensions, early departures, etc
Manage “no show” reservations by investigation and recording of same
Monitor reservation levels and inform Managers of current and future occupancy rates
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related
to Fire Life safety.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Knows the type of rooms available as well as their location and layout.
Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation.
Creates and maintains reservation records by date of arrival and month.
Prepares letters of confirmation via RIMS system
Communicates reservation information to the front desk
Processes advance deposits on reservations
Helps develop room revenue and occupancy forecasts
Prepares estimated time of arrival for all departments’ use.
Handles daily correspondence. Responds to inquiries and makes reservations as needed
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Tư vấn bán hàng
Vệ sinh khu vực làm việc
Hỗ trợ thu ngân
Những công việc khác theo yêu cầu của Quản lý shop
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
• Soạn thảo các văn bản, job post và phụ trách khâu tuyển dụng (đăng tuyển, chọn lọc hồ sơ, xếp lịch phỏng vấn).
• Quản lý hợp đồng, thông tin và hồ sơ của các đối tác, khách hàng của công ty.
• Lên kế hoạch, chiến lược làm việc hằng tháng, hằng quý, triển khai tổ chức các chương trình, sự kiện sinh hoạt các dịp dã ngoại, lễ, tết.
• Tác phong chuyên nghiệp,có trách nhiệm trong công việc.
• Hỗ trợ các công việc văn phòng khác theo yêu cầu của cấp trên.
:
Số Lượng nhân sự:
• Chuyên viên kinh doanh (Full-Time): 10 nhân sự
• Chuyên viên kinh doanh (Partime) : 20 nhân sự (Ưu tiên Sinh viên vừa học - vừa làm)
Yêu cầu
• Không yêu cầu kinh nghiệm, Có sẵn kinh nghiệm là lợi thế.
• Tinh thần ham học hỏi, có trách nhiệm trong công việc
• Yêu cầu bằng Cao Đẳng và Đại Học ngành: Quản trị kinh doanh, Quản trị bất động sản, Quản trị du lịch, Quản trị khách sạn,….
Lương = Lương CB +Hoa Hồng + Thưởng
• Chuyên viên kinh doanh Full-Time
• CHuyên viên kinh doanh Part - Time
Phúc Lợi và Đãi Ngộ
• Được đào tạo các kỹ năng sale thực chiến
• Cơ hội thăng tiến công việc rõ ràng
• Thưởng theo tháng/quý/năm, Lương Tháng 13, xét thưởng cá nhân theo Quý/Năm
• Các hoạt động ngoại khóa (Team building, Du lịch hằng năm,…)
• Đóng BHXH và các phúc lợi khác
Địa điểm làm việc: 56 Nại Nam, Q. Hải Châu, Tp. Đà Nẵng
– heo dõi khách hàng tiềm năng, chăm sóc khách hàng cũ. – Tiếp cận khách hàng, tư vấn, giải quyết vấn đề cho khách hàng.
– Kiểm tra quy trình thanh toán, công nợ của đơn hàng, chịu trách nhiệm đảm bảo thanh toán đúng tiến trình, quy định.
– Triển khai các chương trình, chính sách bán hàng cho khách hàng.
– Giải quyết các khiếu nại, phàn nàn hoặc phản hồi của khách hàng.
– Báo cáo theo yêu cầu công việc và theo yêu cầu cấp trên.
Khai thác Data khách hàng có sẵn từ Cty và các điểm bán hàng để thu thập data khách hàng mới.
Phát triển các Đại lý, nhà phân phối, phát triển thị trường.
Lên mục tiêu và gia tăng doanh số bán hàng
Được đạo tạo kiến thức chuyên môn và kỹ năng.
Được hưởng BHXH và chính sách của luật lao động
Mở rộng mối quan hệ và gia tăng thu nhập
- Chạy thành thạo quảng cáo facebook, tiktok...
- Kiểm soát các hoạt động Digital Marketing cụ thể như: xây dựng chiến lược Marketing cho sản phẩm, dịch vụ, các chương trình truyền thông, các chương trình khuyến mãi theo định hướng của công ty.
- Thực hiện việc đổi mới, phát triển các nền tảng, chiến dịch về Marketing cho hoạt động kinh doanh.
- Triển khai các chiến dịch về sản phẩm hoặc thương hiệu thông qua các công cụ Digital Marketing (SEO/SEM, Social media, Mobile Marketing, Online Advertising, Affiliate Marketing…).
- Theo dõi chiến lược quảng cáo của các sản phẩm trên các kênh Online như: Facebook, TikTok, Instagram, Google, ...
* Tìm kiếm khách hàng và tư vấn các gói dịch vụ mà công ty cung cấp * Hỗ trợ giải đáp thắc mắc cho KH
* Chăm sóc Khách trước và sau khi ký hợp đồng
* Cầu nối gìn giữ mối quan hệ tốt đẹp giữa Công Ty và Khách Hàng.