Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Việt - Đức theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
-Thiết kế và tư vấn các kế hoạch tài chính bảo hiểm tối ưu chokhách hàng cá nhân và doanh nghiệp.
-Tìm kiếm và mở rộng nguồn khách hàng cá nhân và doanhnghiệp.
-Chăm sóc khách hàng mới & khách hàng hiện hữu.
-Tư vấn giải đáp cho khách hàng về sản phẩm, chốt và kí kết hợpđồng.
-Tham gia hoạt động xây dựng thương hiêu cá nhân, đem đếnnhững trải nghiệm dịch vụ cao cấp cho khách hàng
1. Team Management:
- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"
- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.
- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.
- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).
- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.
2. KPI Management:
- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.
- Control agents coordination by team toachieve KPI.
- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.
- Implement assigned reports.
3. Training Planning:
- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.
- Support training team tobuild suitable training content & plan.
1. Quản lý các kênh Thương mai điện tử: Chịu trách nhiệm lên đơn hàng, quản lý đơn hàng, theo dõi công nợ khi phát sinh đơn trên các kênh TMĐT như: Tiktok,Tiki, Lazada, Shopee, Sendo, Fanpage,… và các kênh tivi shopping;
2. Theo dõi đơn hàng đi giao, xử lý đơn hàng xảy ra phát sinh trong quá trình vận chuyển;
3. Cập nhật sản phẩm mới lên các kênh, nghiên cứu, lên phương án kinh doanh để phát triển khách hàng và tăng doanh số bán hàng của tháng;
5. Duy trì, tạo mối quan hệ, chăm sóc khách hàng cũ
6. Hỗ trợ Tìm kiếm mẫu live tik tok, KOL KOC khi cần
7. Phân tích thị trường, đối thủ, từ đó đưa ra chiến lược, giải pháp nhằm chiếm lĩnh thị trường và chốt khách hàng hiệu quả;
8. Lập và triển khai kế hoạch tuần, tháng dựa trên kế hoạch của phòng/team;
9. Hàng tháng đối chiếu doanh số bán hàng và công nợ với kế toán công nợ.
10. Công việc khác theo yêu cầu của trưởng bộ phận
The Maintenance Officer is responsible for carrying out day-to-day maintenance tasks to ensure that facilities and equipment are in good and safe working condition. This includes performing repairs, troubleshooting issues, conducting routine inspections, and assisting with general upkeep of the premises. The role requires hands-on work to resolve maintenance needs promptly and efficiently, directly contributing to a safe and functional environment for all.
At Cosmo, we look for people who are Community Connectors and Experience Makers.
People who are confident, internationally minded, and know how to bridge cultures by forging bonds.
People who know what it takes to exceed guest expectations through crafting unforgettable moments.
People who believe in our core values and are ready to enrich our culture of community, growth, integrity, and service mindset:
Together we achieve
Reach for the stars
Do the right thing, always
Make it Magical
Duties may include but are not limited to:
-Tìm hiểu và nghiên cứu kỷ các sản phẩm của công ty.
- Tiếp nhận thông tin khách hàng, tư vấn bán hàng và chăm sóc khách hàng trước và sau bán hàng.
- Tư vấn kỹ thuật liên quan đến sản phẩm, quy trình sản xuất, phát triển công thức sản phẩm.
- Chịu trách nhiệm trực tiếp về quy trình bán hàng: hợp đồng, báo giá, đặt hàng, giao hàng, chăm sóc sau bán hàng.
- Tổ chức thu thập, phân tích, đánh giá thông tin thị trường định kỳ và đưa ra đề xuất, kiến nghị.
- Lập báo cáo tình hình kinh doanh theo yêu cầu. Tìm kiếm khách hàng, đối tác, xây dựng chiến lược kinh doanh trong và ngoài nước.
- Phối hợp với các phòng ban liên quan để thực hiện các công việc cần thiết trong hoạt động sản xuất kinh doanh của Công ty.
- Thực hiện các công việc theo sự phân công của Trưởng Bộ Phận, ban Giám Đốc.