Tổng hợp việc làm cho sinh viên Học viện Ngân hàng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Địa điểm làm việc: Elegant Mansion 88 - 88 Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội
• Quản lý chất lượng dịch vụ của bộ phận ẩm thực
• Xây dựng kế hoạch hoạt động và quản lý nguồn lực nhân sự hiệu quả nhất
• Chịu trách nhiệm hướng dẫn và đào tạo nhân viên làm việc theo tiêu chuẩn khách sạn
• Chịu trách nhiệm quản lý cơ sở vật chất kỹ thuật, tài sản và hàng hoá của nhà hàng
• Giám sát về việc quản lý nhà hàng, quầy bar, và phòng tiệc
• Giải quyết các sự việc phát sinh liên quan hàng ngày, các phàn nàn của khách hàng
• Phối hợp với các bộ phận khác thực hiện công việc
• Tuân thủ nội quy, quy đinh của khách sạn liên quan đến vệ sinh, an toàn, hoặc các yêu cầu tuân thủ khác cũng như những tiêu chuẩn thương hiệu, chính sách và thủ tục của công ty
• Tham gia tích cực vào việc đóng góp ý kiến nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ
• Các yêu cầu khác trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
A. Vận hành và lắp đặt máy phát điện (theo hướng dẫn, không cần kinh nghiệm)
- Kiểm tra sản phẩm (PDI), vận hành thử trước khi bán, lắp đặt cho khách hàng.
- Thực hiện làm tủ điện điểu khiển máy tự động theo yêu cầu khách hàng
- Thực hiện bảo dưỡng, sửa chữa, thay thế phụ tùng của máy nếu phát sinh hư hỏng
- Thực hiện các báo cáo kỹ thuật theo yêu cầu của cấp trên hoặc phòng kỹ thuật công ty mẹ.
- Đề xuất các giải pháp cải tiến sản phẩm (nếu có)
B. Bảo hành và sửa chữa sau bán hàng.
- Xử lý các sự cố khi khách hàng gọi đến, tư vấn cho khách hàng tự khắc phục qua điện thoại.
- Trực tiếp xử lý các sự cố, sửa chữa thay thế phụ tùng cho sản phẩm sau bán hàng.
C. Lưu trữ các hồ sơ kỹ thuật và báo cáo
- Đảm bảo không có sai sót trọng yếu trong báo cáo.
- Báo cáo đầy đủ, chính xác, đúng thời gian quy định.
• Welcome guests in a friendly and professional way
• Under guidance, training and supervision of Butlers, interact with guests to enhance the service experience through activation of all outlet services within the lobby area (e.g., Restaurant & Bar, Front Desk, Business Center, Lounge, etc.).
• Respond to guest requests for special arrangements or services, inform to Butlers accordingly (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) so we can make arrangements or identifying appropriate providers.
• Learn and practice the procedure how to Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to ensure satisfaction.
• Can introduce, gather, summarize, and provide local area knowledge to inform guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and local activities.
• Observe and practice procedure to appropriately collaborate with individual or department (e.g., Bellman, Housekeeping, Food & Beverage) as necessary to resolve guest call, request, or problem.
• Provide Food & Beverage service during Breakfast and Evening Cocktail time at Club Lounge.
Housekeeping Trainee will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained.
• Welcome guests in a friendly and professional way
• Learn to respond promptly to requests from guests and other departments.
• Fill cart with supplies and transport cart to assigned area.
• Enter guest rooms following procedures for gaining access and ensuring vacancy before entering.
• Replace guest amenities and supplies in rooms.
• Replace dirty linens and terry with clean items.
• Make beds and fold terry.
• Clean bathrooms.
• Remove trash, dirty linen, and room service items.
• Check that all appliances are present in the room and in working order.
• Straighten desk items, furniture, and appliances.
• Dust, polish, and remove marks from walls and furnishings.
• Vacuum carpets and performs floor care duties (e.g., in guest rooms and hallway).
• Clean public and employee restrooms and showers.
• Clean glass in public and employee areas.
• Clean floor surfaces in public or employee space using designated chemicals, supplies, and equipment.
• Dust surfaces in assigned area.
• Empty trash containers, ashtrays, and ash urns in public areas into proper containers.
• Inspect condition of furniture for tears, rips, and stains and report damages.
• Clean and maintain lights.
• Post caution signs to limit traffic when necessary.
• Contact other departments directly for urgent repairs.
• Respond promptly to requests from guests and other departments. Identify and report preventative or other maintenance issues in public areas or guest rooms
1. Triển khai bản vẽ thiết kế chào thầu
2. Triển khai bản vẽ thiết kế bản vẽ thi công (shop-drawing)
3. Bóc vật tư và báo giá chào thầu
4. Bóc dự toán khối lượng vật tư
5. Yêu cầu cung ứng vật tư