Tổng hợp việc làm cho sinh viên Học viện Ngân hàng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Thực hiện thống kê và báo cáo, đối soát định kỳ theo yêu cầu của từng chiến dịch.
• Phụ trách ký kết hợp đồng, quản lý và phân bổ chi phí MKT
• Tham dự trực tiếp vào các hoạt động chạy và tối ưu quảng cáo.
• Các nhiệm vụ khác do Trưởng phòng Marketing giao trao đổi cụ thể khi tham gia phỏng vấn.
Thiết kế lịch để bản, lịch treo tường, Catalogue, các ấn phẩm in ấn khác như túi giấy, bao bì, tem nhãn
Chi tiết sẽ được trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
- Quản lý nhân sự cũng như năng lực chuyên môn cao.
- Thực hiện nail,mi,gội đầu massage Cổ vai gáy, biết thêm massge chân
- Sắp xếp ca cho nhân viên,hướng dẫn nhân viên trong cửa hàng
- Báo cáo hoạt động hàng ngày của cửa hàng báo cáo trực tiếp với cấp trên
- Theo dõi doanh thu của nhân viên
- Chấm công cho nhân viên thúc đẩy hoạt động kinh doanh của công ty
- Quản lý công nợ phải thu của khách hàng.
-Triển khai hợp đồng và các thủ tục thanh toán với khách hàng: hợp đồng, nghiệm thu, phát hành hóa đơn.
-Xuất nhập hàng hóa và quản lý số liệu các đơn hàng đã triển khai.
-Hỗ trợ công việc khác liên quan của nhóm phụ trách
-Làm việc tại văn phòng chính của công ty ở HÀ NỘI : 501, tầng 5, tòa nhà Trần Phú, Dương Đình Nghệ, Cầu Giấy, Hà Nội
- Thiết kế bản vẽ công nghệ, bản vẽ lắp đặt đường ống.
- Lập kế hoạch vật tư, nhân công, dụng cụ cho dự án.
- Lập biện pháp thi công lắp đặt.
- Giám sát công việc lắp đặt tại công trường.
- Tính toán chi phí, báo giá cho khách hàng.
- Làm việc tại: số BT2-15, Khu đô thị Tasco Xuân Phương – Nam Từ Liêm – Hà Nội
- Theo dõi quỹ, hạch toán thu chi, báo cáo lỗ lãi nội bộ, theo dõi công nợ
- Kiểm soát, đối chiếu các bộ phận kho ,điều phối giao hàng.
- Thực hiện các công việc Ban Giám đốc phân công.
• Thiết kế tất cả các sản phẩm in ấn (lịch tết, catalogue, tạp chí, tờ rơi, vỏ hộp, nhãn mác…) các ấn phẩm theo yêu cầu của công ty và khách hàng
• Phối hợp với team Marketing xây dựng ý tưởng, concept hình ảnh, hỗ trợ cho việc quảng cáo trên các nền tảng online (web, facebook, tiktok, youtube…)
• Thời gian làm việc: Sáng: 8h-12h, Chiều: 13h30-17h30, từ thứ 2- thứ 7. Nghỉ chủ nhật hàng tuần.
- Hạch toán theo dõi công nợ, lên báo cáo thuế, báo cáo tài chính
- Tập hợp chứng từ kế toán, phân loại và lưu trữ theo quy định.
- Làm các công việc khác theo yêu cầu của Kế toán trưởng & giám đốc
Làm tại văn phòng Tập đoàn: Số 1 Võ Thị Sáu, Hai Bà Trưng, Hà Nội.
• Soát xét các bút toán thuế, kê khai và đối chiếu thuế (Nhà thầu/Tiêu thụ đặc biệt/GTGT/TNCN) ở công ty sản xuất
• Soát xét Thuế TNDN hàng tháng/quý/năm và quyết toán thuế TNDN
• Làm việc và thực hiện các yêu cầu của Cơ quan Thuế
• Soát xét hợp đồng, tư vấn các bộ phận liên quan về Thuế.
• Thực hiện các công việc theo yêu cầu của Kế toán trưởng hoặc/và Trưởng/Phó phòng Thuế.
- Phân tích, đánh giá, kiểm soát rủi ro nhằm đưa ra các chính sách rủi ro và quy định kiểm soát rủi ro cho sản phẩm phù hợp với định hướng kinh doanh
- Tham gia và chịu trách nhiệm một phần trong việc xây dựng hệ thống văn bản quản trị rủi ro theo quy định của NHNN cũng như các nguyên tắc quy định nội bộ của Công ty, bao gồm các chính sách, quy chế, quy định, quy trình, hướng dẫn liên quan đến quản trị rủi ro tín dụng, rủi ro hoạt động, rủi ro thanh khoản...
- Dựa trên các phân tích dữ liệu danh mục, xây dựng, đề xuất và cho ý kiến điều chỉnh chính sách phù hợp với định hướng kinh doanh và đảm bảo chất lượng của toàn danh mục.
- Tham gia kiểm soát tính tuân thủ về mặt nội dung các văn bản và đảm bảo tính thống nhất, đồng bộ giữa các văn bản
- Đóng góp ý kiến các chương trình thí điểm nhằm đo lường hiệu quả và tác động của từng chính sách, điều kiện sản phẩm.
- Phối hợp với các Đơn vị Phòng/Ban/Trung tâm liên quan thực hiện các nhiệm vụ, chức năng của bộ phận
- Thực hiện công tác tự đánh giá, rà soát và báo cáo thường xuyên công việc cụ thể được phân công bởi cấp quản lý
- Hạch toán các nghiệp vụ kinh tế phát sinh theo đầu mối các đơn vị được giao phụ trách. Hướng dẫn các đơn vị được giao thực hiện công tác tài chính, kế toán theo đúng quy định của Công ty, của Nhà nước.
- Tổ chức công tác lập và phân tích báo cáo tài chính, đề xuất các giải pháp nâng cao chất lượng công việc.
- Chủ trì xây dựng các quy trình, quy định về công tác hạch toán kế toán phù hợp với hoạt động SXKD của Công ty và quy định của Nhà nước.
- Chủ trì tổ chức công tác lập báo cáo quản trị nhằm kịp thời cung cấp cho BGĐ thông tin đánh giá hiệu quả các dịch vụ, công tác quản lý chi phí, quản lý công nợ.
- Chủ trì công tác ứng dụng CNTT và chuyển đổi số trong công tác quản lý tài chính kế toán.
Administration
Customer Service
Financial
Operational
People Management
Other Duties
Administration
• Together with Material Manager and AM - Materials, to enforce internal control Policy and Procedure throughout the department, regarding purchasing, receiving, inventory control and issuing processes.
• Assist AM - Materials to establishes and maintains historical data and a library of catalogue referencing suppliers, price list etc.
• Maintain at all time the working hours of the Purchasing / Material Clerks to meet requirements of the hotel in general and Materials Department in individual.
Customer Service
• To assist AM - Material to handle all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to ensure problems are resolved satisfactorily.
• Maintains daily contact with suppliers on all purchasing matters in a positive manner and immediately report to the Material Manager and AM – Materials any problem with the supplier for timely solutions.
• Keeps closed eye on the purchasing process and alert the Material Manager / AM – Materials immediately of any potential risks as far as legal and commercial aspects are concerned.
Financial
• Assists to maximize employee productivity through the use of multi-skilling, multi-tasking and flexible scheduling to meet the financial goals of the business as well as the expectations of the guests.
• Assists with the preparation of the annual Finance Business Plan ensuring Divisional Objectives fully address business objectives of the hotel and needs of employees.
• Assist Material Manager and AM - Materials to ensure that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
• Keep the Material Manager and AM – Materials updated of any market price changes and make sure the hotel is paying the cheapest price for all goods and services.
Operational
• To assist AM - Materials to ensure that inventory items are stored properly and issued in FIFO rotation to minimize wastage and spoilage.
• Maintain a purchasing schedule to ensure that goods are rotated in the most efficient way to avoid wastage and spoilage.
• Knowledgeable of all cost in the Materials Department and to recommend measures of control.
• Conduct market research on a regular basis to make sure that the hotel is not overpaying for the goods and services
• Advises the Materials Manager and AM – Materials of unusual or remarkable cost of purchasing and consumption of inventory and non-inventory items and recommends practices to reduce such cost including suggestions of alternative sources for products.
• Monitor daily ordering process and ensure all requisitions from the users are attended and goods are received in time for the operation
• Inform AM - Materials of any excessive purchases or consumption of inventory and to recommend practices to reduce such cost, including alternative sources for products in order for him/her to communicate with the user departments.
• Give feedback to user departments and AM - Materials on all product and purchase specifications deviation that happens with their order for timely adjustment
• Acquires three (3) price quotations from various sources to determine the lowest cost while maintaining the best quality for any item(s) requested by the different departments.
• Help AM - Materials to coordinates purchase specifications for food and beverage in conjunction with purchasing, receiving, and issuing.
• Expedite the purchasing process with suppliers to ensure that every department in the hotel receives goods and services as required and to the standards they have specified at the best possible price
• Selects reliable regular suppliers for all inventory items and obtains weekly or bi-weekly price list for daily produce and other food and beverage items.
• Prepare monthly pricing inventory for further approval by Director of Finance
• Places all orders for the inventory items based upon established and audited par stocks and inventory levels.
• Assists to conduct interviews with suppliers, representatives and obtains information, specifications and quotations on any item required.
People Management
• Oversees the punctuality and appearance of all Materials Clerks and report to the Materials Manager and Assistant Manager for proper actions to be taken, making sure that they wear the correct uniform and maintain a high standard of personal appearance and hygiene, according to the hotel and department’s grooming standards.
• Review and suggest effective training programmers for all Materials Clerks to the Materials Manager and Assistant Manager for further escalation to the Training Manager and Director of Finance.
• Oversee attendance records of Material Clerks and report to Materials Manager / Assistant Manager for appropriate action to be .
• Encourages employees under your responsibility to be creative and innovative, challenging and recognizing them for their contribution to the success of the operation.
• Supports the implementing, demonstrating and reinforcing Hyatt’s Values and Culture Characteristics.
• Ensures that employees under your responsibility have a complete understanding of and adhere to employee rules and regulations.
• Ensures that employees under your responsibility follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.
• Attend Departmental weekly / monthly meetings and follow the action plan of the Department.
Other Duties
• Is knowledgeable in statutory legislation in employee and industrial relations.
• Understands and strictly adheres to Rules and Regulations established in the Employee Handbook and the Hotel’s policies concerning fire, hygiene and health and safety.
• Ensures high standards of personal presentation and grooming.
• Exercises responsible management and behavior at all times and positively representing the hotel management team and Hyatt International.
• Maintains strong, professional relationship with the relevant representatives from competitor hotels, business partners and other organisations.
• Responds to changes in the Materials function as dictated by the industry, company and hotel.
• Attends training sessions and meetings as and when required.
• Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned