Tổng hợp việc làm cho sinh viên Phân hiệu ĐH Đà Nẵng tại Kon Tum theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Tham mưu, tư vấn cho BGĐ trong công tác kế toán, tổ chức bộ máy kế toán, xây dựng hệ thống sổ sách, quy trình, quy định liên quan đến kế toán đúng quy định của Nhà nước và quy chế quản lý của Công ty.
Tổ chức điều hành, kiểm tra giám sát và chịu trách nhiệm về hoạt động kế toán của Công ty.
Tham mưu, tư vấn cho Ban giám đốc Công ty trong việc đưa ra các quyết định về chính sách và kế hoạch tài chính của công ty
Lập kế hoạch và đảm bảo kế hoạch tài chính: làm hồ sơ vay, hồ sơ giải ngân, trả nợ ngân hàng, thanh toán cho nhà cung cấp, các khoản phát sinh khác.
Tổ chức hoàn thiện hồ sơ, giấy tờ và giao dịch với các cơ quan hữu quan: Thuế, Sở kế hoạch đầu tư, Kho bạc Nhà nước và các đối tác như Ngân hàng
Tổ chức làm báo cáo thuế, báo cáo tài chính, báo cáo quản trị, quyết toán thuế và các loại báo cáo khác theo yêu cầu từ BGĐ
Kiểm tra, kiểm soát tính hợp lý hợp lệ của các chứng từ thanh toán, chứng từ hạch toán công nợ, doanh thu, chi phí ký duyệt đề nghị thanh toán/đề nghị tạm ứng/ủy nhiệm chỉ
Kiểm soát công tác quản lý tài sản, tổ chức kiểm kê, giải quyết các vấn đề phát sinh liên quan đến tài chính công ty: công nợ khách hàng, công nợ nhà cung cấp, các khoản nợ không đòi được, xử lý các khoản thiếu hụt và các khoản thiệt hại khác.
• Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to management.
• Understand departments and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to the guest.
• Report Lost and Found immediately to Security.
• Be responsible in keeping our property safe and secure.
• Preserve ingredients and food in good conditions in order to keep cost in line.
• Monitor food and operating costs and controls these by reducing waste.
People:
• Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues within your department and toward other departments
• Perform/ behave as per IHG leadership competencies
• Work with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Identify training need, propose training plan, and conduct the training
• Conduct shift briefings, department meeting to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Observe staff’s performance, give constructive feedback when need it.
• Coach and develop staff
• Work with Superior and Human Resources on disciplinary action for poor performance or any conflict among staff
• Able to help other section within Repair & Maintenance whenever required by the supervisors.
• Demonstrate cooperation and trust with colleagues, supervisor and across department.
• Able to work under pressure during busy times.
• Respond positively to changes in the workplace.
Guest experience:
• Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
• Ensure consistency service within the department
• Sharing guest feedback to the team
• Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you
• Maintain a level of broader knowledge which enables you to handle minor problems in all fields of the department.
• Ensure complaint and requests are handled with the aim of exceeding guest expectations.
• Open to new ideas and willing to make changes in improving customer satisfaction.
Responsible business:
• Be responsible in keeping our property safe and secure
• Be responsible in protecting the inviroment such as the trees, the sea, and special species
• Understand and ensure your staff understanding IHG Brand Standard related to your department
• Recommended changes to these standards
• Open and close the shift, ensure effective shift hand over
• Co-ordinate special projects as required, such as…
• Rotate the roles (cross training) within department when required
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Implement and carry out maintenance program in accordance with established timeframes
• Assist with the implementation of the resort’s preventative maintenance system and repair log system
• Attend to all types of repair and maintenance work in the resort premises, including any new additions / extensions to the Resort or any other properties.
• Ensure that appropriate files are maintained and resources kept for future reference
• Complete daily reports outlining work undertaken for the day.
• Under-takes repairs and maintenance of kitchen Equipment and maintain when required.
• Maintain proper condition of all equipment and work areas
• Understand & follow the Escap Work Order System and Preventative Maintenance System
• Be aware of the Resorts Environmental Program and carry out duties in your day to day job tasks bearing this in mind.
• General building minor maintenance repairs.
• Assist the Assistant Chief Engineer/Chief Engineer to set up the Preventive Maintenance System and run same.
• Shift inspection and rectification.
• Complete work orders as requested by the Chief Engineer/Assistant Chief Engineer to meet customer requirements.
• Demonstrate flexibility in changing the work schedule in line of guest priorities.
• Carry pager and respond to requests from other departments regarding minor maintenance issues throughout the day.
• Conduct lighting checks to ensure all lightings are in working order.
-------
As a Floral Designer, the primary responsibility is to create innovative floral decoration and lead floral installation for all occasions including Hotel Lobby display designs, Guest Rooms, Restaurants, Spa, Meeting Rooms and other public areas. The candidate have to coordinate with the housekeeping and as well as other department like Front Office, F&B service in order to cater to their floral requirements. Also possess knowledge about a wide range of floral designs, flowers, and foliage along with their seasonal availability and how long they will stay
- Chào đón khách, tư vấn các gói dịch vụ đang có tại Khách sạn.
- Thực hiện massage trị liệu (mặt, chân), trị liệu toàn thân, chăm sóc da mặt theo yêu cầu của khách tại spa.
- Giữ cho khu vực làm việc luôn sạch sẽ, gọn gàng và đảm bảo khách hàng có trải nghiệm tốt tại spa.
- Tuân thủ các quy định về vệ sinh và tiệt trùng theo đúng quy trình, quy định của spa.
- Theo dõi và lưu thông tin trị liệu của khách.
- Theo dõi, quản lý và đề xuất NVL đảm bảo.
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công từ cấp trên.
- Lập kế hoạch mua hàng.
- Mua hàng theo các PR được gửi từ BP, các mặt hàng cố định và phát sinh.
- Tổng hợp báo giá hàng tháng, thực hiện đánh giá NCC.
- Làm việc trực tiếp NCC để kiểm tra tình trạng hàng hoá, đơn giá.
- Theo dõi giao nhận các đơn hàng để kịp hàng cho các BP liên quan.
- Triển khai mua số lượng hàng theo kế hoạch đã đề ra, theo dõi và đảm bảo tiến độ giao hàng, xử lý các vấn đề phát sinh trong quá trình giao vận.
- Theo dõi công nợ, làm đề nghị thanh toán công nợ cho nhà cung cấp.
- Thực hiện báo cáo, đánh giá định kỳ tuần/tháng cho BGĐ.
- Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo và phân công từ BGĐ.
• Đảm bảo khu vực được chỉ định vệ sinh đúng cách và thường xuyên
• Báo cáo kịp thời mọi lỗi hoặc yêu cầu bảo trì cho Trưởng ca
• Thực hiện việc dọn dẹp ít gây phiền đến khách
• Dọn hồ bơi theo yêu cầu của cấp trên
• Chịu trách nhiệm về sự sạch sẽ của khu vực được phân công.
• Bảo trì tất cả các thiết bị trong tình trạng hoạt động tốt
• Cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho khách
• Đảm bảo đáp ứng nhu cầu và yêu cầu hợp lý của khách
• Tìm kiếm cơ hội để liên tục cải thiện dịch vụ khách
• Thực hiện hành động thích hợp để giải quyết khiếu nại của khách
• Tuân thủ các chính sách và quy trình về an ninh và khẩn cấp của khách sạn
• Tuân thủ các chương trình dọn dẹp và bảo trì của khách sạn
• Đảm bảo duy trì mức độ vệ sinh cao ở khu vực làm việc
• Thực hiện các nhiệm vụ khác theo chỉ đạo của cấp trên
• Monitoring operational supplies, stationary, and storekeeping to support smooth operation
• Manage stock of forms, collaterals and ensure they represent in line with hotel standards, prepare requisitions for amenities on a timely basis (project, Movie Calendar, payment for Pianist, Netflix….)
• Ensure personnel information and all supporting administration for each colleagues such as new comer, on boarding preparation
• Review daily VIP arrivals to prepare for relevant welcome amenities and special requests
• Preview VIP next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties that assign by the management from time to time.
• Prepare and submit monthly report including Taxi expenses report, Immigration report to Tourism Department, Upselling report…
• Daily in charge of VAT issuing for all check out guests
• Support Front Desk agent to update Guest Profile, especially Vietnamese guest with details address for daily immigration report purposes
• Cadena, WOT update in timely basis
• Follow up and coordination with HR regards to monthly training report, HR activities and project
• Other duty may assign by DM, AFOM, FOM, DOR
• Identifies and develops reliable sources of supply
• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness
• Establishes adequate record keeping and issuance procedures
• Protects inventories from waste, spoilage and theft
• Keeps abreast of the marketplace as to innovation and value
• Processes purchase requests from departments
• Obtains competitive quotations and bids
• Ensure physical stock take is conducted as scheduled
• Posts orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received
• Place approved orders
• Establishes standard purchasing specifications
• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly
• Ensures that market surveys are completed in coordination with the Director of Engineering, F&B Director and Accountant
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties which may be assigned by the Purchasing Manager, Hotel management from time to time
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition
• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue
• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Accor members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Knows system recovery procedures and trains the team in these procedures
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information
• Communicates to the Rooms Division Manager or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures
• Works on manpower planning and management needs and the Department’s budget.
• Performs any other task assigned based on Novotel Danang Premier needs or requirements