Mô Tả Công Việc
In your role, you are responsible to grow market share and brand preference for Crowne Plaza. This position provides functional expertise, branding, strategy and analysis to on-property Marketing, Communications and Digital Colleagues across paid, IHG owned and earned channels in the MarCom space.
Driving and executing the Marketing section of the Business Plan; the role is responsible for the development, implementation and performance of the overall marketing strategy, creation of marketing assets, distribution channel strategy, aligned to the hotel stay brand, loyalty brand in order to achieve book direct revenue, market share growth and brand preference.
Yêu Cầu Công Việc
Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field:
02 years of similar positions or an equivalent combination of education and work-related experience.
3. Knowledge and skills:
- Proven success in a similar role and environment.
- Empathy towards your customers and colleagues.
- Pride and attention to detail.
- Polished personal presentation with Warm, confident and hospitable personality.
4. Language:
Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Hình thức
Quyền Lợi
NGÀY NGHỈ
- Hưởng 2 ngày nghỉ/tuần
- Ít nhất 12 ngày phép/năm
ALLOWANCE - TRỢ CẤP
- Thưởng phí phục vụ hàng tháng
- Trợ cấp chi phí di chuyển nhận việc
- Trợ cấp thăm nhà
- Trợ cấp nghỉ dưỡng (tùy cấp bậc)
BẢO HIỂM
- Được Khu nghỉ dưỡng mua bảo hiểm tai nạn 24/7 từ ngày đầu nhận việc
CÁC PHÚC LỢI KHÁC
- Được cung cấp phòng ở tại Nhà nhân viên, bữa ăn, xe đưa đón đi làm (miễn phí)
- Được tổ chức sinh nhật và phiếu quà tặng
- Được hưởng giảm giá sử dụng dịch vụ tại resort, đặt phòng giá nhân viên IHG
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.