Mô Tả Công Việc
2. Issues apartment access card and escorts guest to their apartment.
3. Manages guests’ accounts and information, and apartment availability in the system
4. Receives and transmits messages to guest promptly.
5. Handles guest queries pertaining to facilities, services, registration and information regarding shopping, banking, dining, entertainment, and local events etc.
6. Makes and confirms reservations.
7. Perform any other duties as required and directed by the Guest Service Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1 year relevant experience in the hospitality industry.
- Possess good public relations and presentation skills
- Customer oriented attitude and pleasant disposition is essential
- Good English communication skills.
Hình thức
Quyền Lợi
- Thu nhập cạnh tranh
- Đóng BHXH, BHYT ở mức 100% lương
- Bảo hiểm chăm sóc sức khoẻ Suncare
- Chính sách thưởng thâm niên từ 3 năm gắn bó
- Ghi nhận & thưởng xứng đáng dựa trên năng lực
- Ít nhất 01 bữa ăn ca miễn phí, cấp phát đồng phục, gửi xe miễn phí
- Lộ trình thăng tiến rõ ràng, cơ hội phát triển sự nghiệp trong ngành Khách sạn
- Chính sách thưởng, quà tặng, tri ân lễ – tết hàng năm
- Môi trường làm việc văn minh - thân thiện – trẻ trung – năng động
- View làm việc Hồ Tây lộng gió đắt giá
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.