Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học CNTT và TT (ĐH Thái Nguyên)

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học CNTT và TT (ĐH Thái Nguyên) theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học CNTT và TT (ĐH Thái Nguyên)

Đại học CNTT và TT (ĐH Thái Nguyên)

image image
Thiết kế đồ họa Truyền thông đa phương tiện Công nghệ truyền thông Thương mại điện tử (15873) Hệ thống thông tin quản lý (251) Quản trị văn phòng (251) Khoa học máy tính (793) Kỹ thuật phần mềm (793) Công nghệ kỹ thuật máy tính (793) Công nghệ thông tin (793)
banner 1
Partnership Development Supervisor

Partnership Development Supervisor

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc Develop and maintain strong relationships with key and potential partners, ensuring effective communication and alignment on sales volume goals. Collaborate with internal teams to define and implement strategic initiatives that enhance product offerings and market presence. Analyze partnership performance metrics and provide insights to improve product strategies and execution. Work closely with sales, marketing and relative departments to ensure cohesive efforts towards shared objectives. Conduct thorough market research to identify scheme, policies, trends, opportunities, potential risks associated with product lines and customer needs. Analyze and monitor reports on partnership performance, highlighting successes and points for improvement. Perform any other duties or responsibilities consistent with the role as assigned by management. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking or any related major 2. Work Experience At least 4 years of working experience in corporate sales/ partnership/ Business development. Practical working experience in sales, leading sales teams 3. Knowledge Retail Banking - Consumer finance, retail, e-commerce, Household appliance market or any potential industry. Knowledge of CRM, Sales finance product, Sales target set up and tracking, Build System and Application Programming Interface. 4. Skills Sales, partnerships, and business development Negotiating, sales closing Merchant portfolio management, stakeholder management Soft skill: Data-driven, Collaboration Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Pre-due Team Head (Early Collection)

Pre-due Team Head (Early Collection)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Manage Pre Due Team’s (60%): Supervise the team’s activities to ensure team/ staffs meet Pre-due target Ensure daily assignments are done within the specified time: Case allocation (regular and bouncing case), consolidate file/ call status and release report to team on time. Hourly generate and update Paid/RF status, productivity report and sent back result to respective staff for further follow up. Handle and solve all related queries, requests, and tickets. Promptly and accurately reply ticket to related departments within TAT requirement. Provide an excellent training and monitoring for team and new staff to bring them a soonest catch up on daily work with acceptance service level. Performed phone monitoring and random call audits to ensure TCs meet QA criteria Working closely with sub-team to chasing target: working at weekend and staying late to check up productivity/ target requirement after TC’s finished their work (usually 3 days each due and at least 2 Sat/month) 2. Training & Support (30%): Calling fewer portfolio ~50 % vs TCs depend on volume. Supporting for TC absent suddenly to ensure team’s daily activities Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops. 3. Others (10%): Perform excellent administrative tasks: data entry, timesheet, team’s equipment management, document arrangement, and maintaining a clean and enjoyable working environment Others task which are assigned by Pre-due Team Leader Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: College, University graduated is preferable. Probably in Economics, Finance or Banking 2. Work Experience: Experience as Team Leader Collection, Call Center, Customer Service is preferable 3. Knowledge: SVFC's products and due date Performance management Driven target achievement & Target and scheme proposal Predue workflow & Predue's systems Retail banking and consumer finance Efficiency process improvement Customers' repayment behavior Vietnameses - English_ Intermediate 4. Skills Team management skill (Relationship building; )Agility and adaptability; Employee motivation; …) Good at Computer literature (MS Word, Excel, Power Point...) skill, careful, detail oriented Reporting, data analysis System knowledge Orented customer mindset Carefulness, perseverance, motivation and self motivation Problem solving, conflict management Pressure management Coaching, training, mentoring, interview skill Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: 20 Đường Cộng Hòa, Phường 12, quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Head of HR Management Department

Head of HR Management Department

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. HR Strategy and Planning: Develop and implement HR strategies and initiatives that support the company's mission, vision, and strategic goals. Partner with senior leadership to identify HR priorities and align HR strategies with business objectives. Lead workforce planning efforts to anticipate and address staffing needs and talent gaps. 2. Talent Acquisition and Management: Oversee the recruitment and selection process to attract and hire qualified candidates for key roles in the organization. Develop employer branding initiatives to position the company as an employer of choice in the securities industry. Implement effective onboarding programs to ensure new employees are integrated seamlessly into the organization. 3. HR Compliance: Address employee concerns, grievances, and disciplinary matters fairly and consistently, fostering a positive workplace culture. Stay abreast of changes in employment laws and regulations and ensure company policies and practices are compliant. Develop and implement HR policies and procedures to mitigate legal and regulatory risks. Conduct audits and assessments to monitor HR compliance and identify areas for improvement. 4. HR Operation Management: a. Compensation and Benefits: Design and administer competitive compensation and benefits programs to attract and retain top talent. Conduct regular benchmarking studies to ensure the company's compensation and benefits packages remain competitive in the market. Ensure compliance with relevant laws and regulations governing compensation and benefits. b. HR Operation Oversee HR operations, including Onboarding Process, Payroll Processing, time and attendance, Record-Keeping, HRIS systems, Tax and Finalization Establishing and enhancing robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals Defining and improving performance management processes and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high-performance culture 5. Human Resources Information System: Implement and maintain HRIS for efficient data management, reporting, recruitment 6. Policy review & composing Review annually current policies and update Benchmark with market and propose for new benefits if any Align with relevant laws and update on Company’s policies. Kỹ năng & Chuyên môn Experience in Finance or Banking industry: at least 10 years and At least 5 years of experience at the same level Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related field. Proven experience in HR leadership roles within the financial services industry, with specific experience in securities or investment firms. In-depth knowledge of HR principles, practices, and employment laws. Strong leadership and management skills, with the ability to inspire and motivate a team. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization. Strategic thinker with the ability to translate business objectives into HR initiatives. Analytical mindset with the ability to use data and metrics to drive decision-making. Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities effectively. Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Marketing Admin

Marketing Admin

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsible for executing marketing initiatives and managing administrative functions for the division. This role involves developing promotional content, coordinating campaigns and events, handling internal documentation, arranging meetings, and liaising with internal teams and vendors to ensure smooth operations, timely reporting, and effective communication across business unitsTrách nhiệm công việc1. Marketing Be in charge of marketing and advertising materials (online, offline) including consolidating needs / requests from nationwide business units, initiating designs, fulfilling procedure for production and following up delivery; Implement market activations and promotion campaigns in well collaboration with relevant business units to meet program KPIs, including procedure preparation, awarding to winners and reporting; Prepare marketing communications (MarCom) content in high quality and timely manner; Develop marketing content on the company’s website and mobile apps, for campaigns, products and function introduction and amplification; Be proactive execution member in various projects and events of Marketing Team and Brand & Marketing Department; Proactively contribute idea and careful views for marketing campaigns and activities, regardless department-in-charge of activities, to ensure compliance. 2. Division Admin Fully handle daily administrative tasks (filing, scheduling, copying, binding, scanning, sending letters, order stationeries etc.) to ensure the functionality and coordination of the division’s activities. Process for payment request, purchase request, draft up contract etc. and manage logbook of internal documents (contract, invoice, license, sample…). Division meetings arrangement, internal and external, including schedule, invitation, taken minutes and all relevant tasks. Liaising and strengthening relationships with internal departments and vendors. Follow-up with relevant Departments and Divisions (internal or external D&B) to consolidate, review and deliver regular reports on time in high quality. Manage Inventory with statistical, financial and non-financial information. Carry out other related tasks as required. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University Graduated 2. Work Experience: 1 – 2 years of working experience and above 3. Knowledge, Competencies, Skills Knowledge of office management Knowledge of brand and marketing principles Knowledge of legal framework in brand, communications, and marketing field Ability to work well under pressure and to get things done quickly at high quality Ability to work in meticulous, careful, and detailed manner Ability to use design tools effectively High sense of responsibility and discipline Fluent verbal and written communication skills in both English and Vietnamese 4. Other To get deep understanding and fully comply with (1) Corporate Integrity Policies (including: policies of Conflict of Interest, Anti-Fraud, Anti-Bribery & Corruption (Gift &Entertainment register), (2) Anti-Money Laundering Policy & Countering Terrorism Financing; (3) and regulation on your roles and responsibilities in operational manual. To be responsible for reporting suspected incidents of fraud. This job description is reviewed on annually basis and subject to change upon business requirement. Phúc lợi dành cho bạn Attractive salary and bonus Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law Professional, dynamic working environment Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Head of Tele-Sales Department (New Customer)

Head of Tele-Sales Department (New Customer)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
General Information Division: Tele-Sales Department: Tele-Sales (New customer) Report to: Head of Tele-Sales Division No. of subordinates: 5+ Job Summary This job holder will be responsible for driving distribution expansion, planning productivity improvement initiatives and delivering planned sale volume and loan numbers across personal loans (mainly), sales finance and mortgage.Trách nhiệm công việc1. Roles: Lead, manage and control all Tele-Sales new sales activities Participate in/Give inputs to the assigned projects 2. Tele-sales Governance Creating and maintaining a sustainable and high-performing tele-sales channel nationwide Developing and coaching for a highly well-trained and professional management team as well as sales agents for the channel Responsible for the disciplinary framework as well as the business continuity under any circumstance of the channel Developing and maintaining a powerful CRM which benefits sales performance as well as management purpose Responsible for the compliance, integrity and business-oriented manner of the channel Responsible for implementing and execution of the vision, mission and business direction of the company for the channel Creating and maintaining a healthy working culture of the channel Responsible for the overall business performance of the channel 3. Tele-sales sales Performance Recruiting and running the channel with full capacity as designed Driving and delivering sales number as assigned by the Head of Tele-Sales Keeping fraud under control for the sales channel Managing the cost assigned for the channel Finding new avenues to increase sales for the organization Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: Bachelor Degree, Business Management/ Economics/ Trade/ Sales/ Marketing is a must 2. Experience: Minimum in 7 years marketing management experience, sales operations or consulting work experience. If the person has worked in the credit card industry or/and digital sales it would be an added advantage. 3. Knowledge: Sound knowledge of financial services 4. Skills: Sales, leadership, analytical, problem solving, interpersonal, communication. Ability to effectively operate and lead a high-performing team in a fast-paced, constantly evolving environment. 5. Language proficiency: Apart from having proficiency in Vietnamese, the person should be proficient in reading, speaking and writing in English language.Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Pico Plaza. 20 Cong Hoa. Ward 12. Tan Binh Dist.
[Ha Noi] Full-Stack Developer (IT FIELD)

[Ha Noi] Full-Stack Developer (IT FIELD)

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 09/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
IT Support Executive

IT Support Executive

Esoft Vietnam., Ltd
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT ESOFTEsoft is one of the world’s leading real-estate tech companies specializing in property presentations, image processing, 3D visualization, and online marketing of properties worldwide.Our customers are real estate agents and property-marketing companies in Europe, US, and Australia who rely on us for our fast service, our innovative solutions, and high and consistent quality. The company was founded in 2000 in Denmark and our platform in Vietnam has been operating since 2007. We currently employ more than 800 people in our offices in Vietnam, Denmark, Sweden, and Norway.At Esoft, we encourage all applicants from minorities, women, the people with disabilities and all other qualified applicants. JOB DUTIESTo manage and support users (hardware/software):-    Troubleshoot system and network problems and diagnose and solve hardware or software faults-    Install and configure computer hardware, operating systems and applications-    Provide first level support to requesters e.g. answering via Skype, incident management, phone etc.,-    Set up new users' accounts and profiles and deal with access issues-    Monitor camera system and extract necessary data whenever it's requested or needed-    Calibrate screens in production frequently or on-demand-    Daily monitor incident management system, classify and modify all incidents in compliant with IT standards-    Handle incidents within agreed service level agreements (SLAs)-    Follow up with the system development team on various systems issues-    Provide weekly incident reports to the department headTo manage IT assets (including regular maintenance and repairing):-    Keep IT asset management up-to-date with precise data-    Keep storage neatly and well-organized-    Manage desktop, laptop, and mobile device in stock, software application licensing-    Make sure availability of backup equipment-    Conduct internal audit and support Finance in bi-annual hardware and licence audit-    Manage electric devices, power supplier, UPS etc.,-    Make sure software is up-to-date with the latest version-    Manage mobile device and cell phone telecommunications including provisioning, assigning, managing, cell phone contracts, and phone numbers and subscription-    Deal with vendors for warranty, maintenance and repairs of all hardware, software, and services employed by the network and its applications-    Deploy improvements and fixes to the network and applications infrastructureTo provide instructions on the new systems and propose IT coaching:-    Develop IT coaching materials in the support area-    Propose and implement IT coaching/training activities in support area to other departmentsTo purchase IT assets:-    Deal with vendors for purchasing all hardware, software, and services employed by the network and its applications-    Support Finance in preparation of contracts and collect quotations-    Prepare purchasing requests for IT-related equipment & software-    Receive and register new equipment from vendors-    Provide monthly reports on new IT assets to department head and Finance
QA Automation Engineer

QA Automation Engineer

HRS Group
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
HRS AS A COMPANYHRS, a pioneer in business travel, aims to elevate every stay through innovative technology. With over 50 years of experience, their digital platform, driven by ProcureTech, TravelTech, and FinTech, transforms how companies and travelers Stay, Work, and Pay.ProcureTech digitally revolutionizes lodging procurement, connecting corporations and suppliers in a cutting-edge ecosystem. This enables seamless efficiency and automation, surpassing travelers' expectations.TravelTech redefines the online lodging experience, offering personalized content from selection to check-in, ensuring an unparalleled journey for corporate travelers.In FinTech, HRS introduces advancements like mobile banking and digital payments, turning corporate back offices into touchless lodging enablers, eliminating legacy cost barriers. The innovative 2-click book-to-pay feature streamlines interactions for travelers and hoteliers.Combining these technology propositions, HRS unlocks exponential catalyst effects. Their data-driven focus delivers value-added services and high-return network effects, creating substantial customer value.HRS's exponential growth since 1972 serves over 35% of the global Fortune 500 and leading hotel chains.Join HRS to shape the future of business travel, empowered by a culture of growth and setting new industry standards worldwide. BUSINESS UNITBUSINESS TRAVEL CLUBThe HRS Business Travel Club (BTC) is the Business Unit managing and developing the HRS E-Commerce platforms of the well-known hotel portal businesses of HRS.de and HOTEL.DE that gradually transform into much more than “just” a platform. BTC provides its members, individual business travelers and SMEs, with a distinct range of exclusive services, which shape tomorrow´s upgraded travel experience. The goal of BTC is to deliver growth as well as sustainable profitability over time by enhancing customer loyalty between the brand and its customers, enabling the Brands Repositioning in the marketplace and unlocking additional potentials via optimized supplier management. Thus, BTC and its products, plays an important role in HRS´s DACH strategy as it revolves around a disruption of the interplay between hotel and workplace supply and e-commerce and a domination of the Business Travel DACH market. Your mission is to further develop and shape the "The HRS Business Travel Club" and its solutions and make it the next innovation of the HRS Group together with a great team. POSITIONAs a QA Engineer, you will work closely with our Product and Development teams to design, develop, and execute test plans and test cases that ensure our digital products meet our high standards of quality. You will be responsible for both manual and automated testing processes, leveraging modern frameworks and monitoring tools. Your expertise will contribute to the continuous improvement of our solutions that support a dynamic, personalized travel experience and contribute to the company's vision of becoming the mobile travel companion for business travelers. CHALLENGETogether with your team, you will take the customer view first and raise the bar in delivering business travel solutions by:Develop and implement detailed, comprehensive, and well-structured test plans and test cases for both manual and automated testingDesign and implement automation test frameworks and scripts for web applications built with NextJSPerform manual testing of mobile applications (Flutter) and responsive web applications across different devices and screen sizesIdentify, record, document thoroughly, and track bugs through to resolutionPerform thorough regression testing when bugs are resolvedMonitor application performance and analyze logs using New RelicLiaise with internal teams (e.g., developers and product managers) to identify system requirements and ensure the quality of the productStay up-to-date with new testing and monitoring toolsMonitor debugging process results and track quality assurance metrics (e.g., defect densities and open defect counts)Conduct post-release/post-implementation testingWork with cross-functional teams to ensure quality throughout the software development lifecycle 
Senior Backend Developer (PHP, Laravel, MySQL, Kafka)

Senior Backend Developer (PHP, Laravel, MySQL, Kafka)

CUBICSTACK SOLUTIONS
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Introduction:We are looking for a highly skilled Senior Software Developer to join our talented engineering team. In this role, you will have the opportunity to work on complex systems that support large- scale applications. You will be responsible for backend development, architecture, system performance optimization, and driving the integration of tools such as Laravel, Kafka, MySQL, Graylog, and AWS.Responsibilities:Backend Development:Lead the design and implementation of scalable, efficient, and secure applications using Laravel.Architect and build RESTful APIs and services with a focus on scalability and maintainability.Work on system components with high traffic and large data volumes, ensuring that they are optimized for performance and reliability.Database Management:Build, optimize, and maintain high-performance MySQL databases.Ensure data integrity and high availability with a focus on query optimization, schema design, and indexing strategies.Implement data migrations and transformations as required by the applicationGraylog for Monitoring & Logging:Set up and manage Graylog to aggregate logs and monitor application health.Work on log processing and ensure log data is being captured correctly for debugging, analytics, and alerting purposes.Performance Optimization:Continuously analyze system performance and implement improvements to enhance speed, scalability, and reliability.Optimize code and database queries to ensure high efficiency and low latency.Address bottlenecks in both the backend code and infrastructure.Mentorship & Leadership:Provide mentorship and technical guidance to junior and mid-level developers, helping to develop their skills.Lead by example, contributing to coding standards, code reviews, and best practices.Foster a culture of learning and growth within the engineering team.Collaboration & Communication:Collaborate closely with cross-functional teams, including product, design, and operations, to deliver features on time and in scope.Communicate technical concepts to both technical and non- technical stakeholders effectively.Lead or participate in architecture reviews, sprint planning, and other agile ceremonies.
AI Backend Developer (Python, Agile Scrum)

AI Backend Developer (Python, Agile Scrum)

MEGAZONE
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
JOB DESCRIPTIONWe are seeking an experienced AI Backend Developer with over 5 years of experience in designing, implementing, and optimizing AI-driven backend systems. The ideal candidate will have deep expertise in LangChain, RAG pipeline implementation, and search technologies (OpenSearch/Elasticsearch), along with experience in chatbot/playground development. Knowledge of AI agents, tools, and RAG optimization is a plusKEY RESPONSIBILITIES: Design and implement LangChain-based workflows for AI applications.Develop and optimize Retrieval-Augmented Generation (RAG) pipelines.Integrate OpenSearch/Elasticsearch for semantic/hybrid search.Build and maintain chatbot/playground environments (e.g., Streamlit, Gradio, custom UIs).Fine-tune vector search, hybrid search, and relevance ranking.Optimize indexing/query performance for low-latency AI responses.Work with embeddings (OpenAI, Hugging Face, or custom models).Develop scalable APIs (FastAPI, Flask, or similar).Collaborate on frontend-backend integration (Ember.js or other JavaScript frameworks).Use build tools (Ant, Maven, Gradle) for deployment automation.Ensure CI/CD pipelines are efficient and reliable.Work in Agile/Scrum environments, participating in sprints, standups, and retrospectives.Collaborate with frontend engineers, data scientists, and product teams.
Senior PQA (Process Quality Assurance)

Senior PQA (Process Quality Assurance)

Extreme Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Phụ trách các hoạt động liên quan đến Monitoring & Controlling process compliance cho dự án.Tham gia hỗ trợ sâu vào các hoạt động kiểm soát quy trình, audit và cải tiến chất lượng.Hỗ trợ dự án vận hành ổn định từ giai đoạn khởi động, đặc biệt là các vấn đề liên quan đến process.Xây dựng và hoàn thiện các phần liên quan tới quản lý chất lượng (Quality Management) và xử lý các process audit.
AI Engineer (NLP)

AI Engineer (NLP)

VIETTEL CUSTOMER SERVICE
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Đóng vai trò là chuyên gia kỹ thuật trong lĩnh vực AI, chịu trách nhiệm thiết kế, phát triển và triển khai các mô hình AI phục vụ bài toán thực tiễn như xử lý ngôn ngữ tự nhiên (NLP), thị giác máy tính (Computer Vision), gợi ý sản phẩm, phân tích dữ liệu… Đặc biệt, bạn sẽ tập trung vào các ứng dụng NLP trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng, bao gồm chatbot, callbot, phân tích phản hồi khách hàng, trích xuất thông tin từ văn bản, v.v. Đồng thời hỗ trợ cố vấn kỹ thuật cho các thành viên trong team và đảm bảo hiệu quả triển khai mô hình.Trách nhiệm chínhVới vai trò Senior AI Engineer, bạn sẽ hợp tác chặt chẽ với các AI Researcher, Data Scientists và Kỹ sư phần mềm để nghiên cứu và phát triển các mô hình AI phù hợp với các bài toán kinh doanh thực tế trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng. Các trách nhiệm chính bao gồm:Thiết kế, xây dựng và tối ưu các mô hình Machine Learning / Deep Learning cho các ứng dụng thực tế như Callbot, Chatbot, AutoCall… với trọng tâm là NLP.Triển khai mô hình AI thành các dịch vụ API để tích hợp vào hệ thống phần mềm.Làm việc với các nhóm sản phẩm, kỹ thuật và dữ liệu để hiểu rõ bài toán và xây dựng giải pháp phù hợp.Nghiên cứu, đánh giá và áp dụng các kỹ thuật mới trong lĩnh vực xử lý ngôn ngữ tự nhiên, như Transformer, LLM, embedding techniques, fine-tuning mô hình ngôn ngữ… để nâng cao chất lượng sản phẩm.Đảm bảo hiệu suất, độ chính xác và khả năng mở rộng của mô hình AI.Cố vấn và đào tạo các kỹ sư AI khác, hỗ trợ review mã nguồn và hướng dẫn kỹ thuật.Tham gia xây dựng quy trình phát triển mô hình (MLOps), quản lý version, và tái sử dụng mô hình hiệu quả.
Senior Full-stack JS Developer (Sign-on Bonus)

Senior Full-stack JS Developer (Sign-on Bonus)

CodeLink
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a Full-stack Developer (NodeJS/Python, ReactJS) with a strong background in API design, databases, performance, scalability, security, etc, to join our team. You will be working across a range of projects and industries, building scalable and high-performance web solutions. Location: Ho Chi Minh, Da Nang, HanoiWhat You’ll Be DoingWorking on Web and Mobile products for diverse clients and industries.Working and pair programming with other developers to build applications with Python/Node.js and ReactJS.Designing & implementing back-end API using Python/Node.JSWorking with Product Owners to convert business requirements into technical designs.Cooperating with UI designers to implement modern minimalist designs into production.Applying proven technologies and best practices to level up your technical skills: NestJS, ReduxLearning new languages and frameworks to improve yourself and stay current in an ever-changing environment.
Trưởng Phòng Vận Hành Hạ Tầng & điện toán đám mây

Trưởng Phòng Vận Hành Hạ Tầng & điện toán đám mây

PVcomBank
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Chịu trách nhiệm chỉ đạo triển khai toàn bộ hoạt động của Phòng vận hành hạ tầng và nền tảng điện toán đám mây, bao gồm:Nhiệm vụ quản lýLập kế hoạch công việc của  phòng và phân công việc, hướng dẫn và hỗ trợ các cán bộ , đánh giá và đề xuất các hình thức khen thưởng & kỷ luật đối với cán bộ thuộc phạm vi quản lý.Tổ chức sinh hoạt chuyên môn, đào tạo, bồi dưỡng nâng cao trình độ cho các cán bộ nhân viên trong phòng.Nhiệm vụ chuyên môn:Chịu trách nhiệm quản trị, vận hành các hệ thống: Hạ tầng máy chủ, lưu trữ; Hệ thống nền tảng quản trị và tự động hóa hạ tầng; Hệ thống ứng dụng hạ tầng doanh nghiệp; Hệ thống mạng (không bao gồm hệ thống mạng nội bộ); Hệ thống an toàn thông tin (chỉ bao gồm hệ thống tường lửa, hệ thống cân bằng tải) và các hệ thống có liên quan tại các Trung tâm dữ liệu và điện toán đám mây của PVcomBank đảm bảo hoạt động liên tục;Tham gia triển khai các dự án;Thực hiện tiếp nhận chuyển giao công nghệ và quản lý vận hành; Triển khai các thay đổi; Triển khai các tiêu chí giám sát trên các công cụ đã có; Tiếp nhận, phát hiện và xử lý các sự cố theo đúng các quy trình quản lý sự cố và vấn đề của PVcomBank; Thực hiện sao lưu dự phòng và kiểm thử định kỳ dữ liệu sao lưu dự phòng theo các quy định, quy trình, hướng dẫn của PVcomBank; Xây dựng kế hoạch, thực hiện diễn tập triển khai và định kỳ rà soát chiến lược và kế hoạch chi tiết phục hồi sau thảm họa; Nghiên cứu và đề xuất các giải pháp tối ưu công tác vận hành hạ tầng, đảm bảo an toàn tính liên tục, tuân thủ các tiêu chuẩn quản lý độ tin cậy của hạ tầng;Nghiên cứu và đề xuất các giải pháp công nghệ mới về hạ tầng nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ; Quản lý công tác bảo trì, bảo hành; Định kỳ thực hiện cập nhật các bản vá lỗi được cung cấp từ nhà cung cấp theo quy trình quản lý bản vá, quản lý thay đổi của PVcomBank;Phát hiện, đánh giá các rủi ro về mặt kĩ thuật; Lập kế hoạch, thực hiện đánh giá, báo cáo, đề xuất danh mục các chương trình nâng cấp khả năng đáp ứng (system capacity) của các hệ thống hạ tầng, đáp ứng nhu cầu tăng trưởng kinh doanh liên tục của PVcomBank;Xây dựng kế hoạch đánh giá hiệu năng định kỳ và đưa ra phương án xử lý đảm bảo chất lượng dịch; Tư vấn, khuyến nghị về mặt kỹ thuật và chính  nhằm tuân thủ theo các tiêu chuẩn, quy định của pháp luật; Cung cấp đầy đủ, kịp thời các thông tin, tài liệu có liên quan đến hạ tầng và các hệ thống hạ tầng cho các đơn vị thuộc PVcomBank khi có yêu cầu; Tham gia xây dựng và cải tiến các quy định, quy trình, hướng dẫn liên quan đến quản trị, vận hành, thực hiện công việc tuân thủ đầy đủ theo các quy trình đã được phê duyệt;Thực hiện các nhiệm vụ khác được giao.Thực hiện các nhiệm vụ khác theo phân công của lãnh đạo TT
Data Engineer (SQL, AWS, Oracle)

Data Engineer (SQL, AWS, Oracle)

Mcredit - Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Xây dựng giải pháp và lập trung các tầng xử lý trên hệ thống; DataWarehouse, Data Lake Data Model, BI, Downstream system, ....Tích hợp tất cả các nguồn dữ liệu từ các hệ thống ứng dụng vào Data Warehouse/Data Lake.Hỗ trợ các Đơn vị nghiệp vụ khi có nhu cầu khai thác dữ liệu từ hệ thống MIS/DW.Thực hiện phân tích các mô hình dữ liệu, dự đoán, dự báo, báo cáo phân tích,…Báo cáo định kỳ theo quy định hoặc theo yêu cầu của cấp quản lý trực tiếp.Tham gia các dự án về Data Warehouse/Data Lake theo sự phân công
Lead Engineer (US Product/Golang/Javascript)

Lead Engineer (US Product/Golang/Javascript)

Flodesk
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
About the OpportunityAs our Lead Engineer, you’ll be leading one of our product engineering squads composed of backend, frontend, and QA engineers. In this role, you will play a critical part in building and enhancing core products & services within our platform, while maintaining strong alignment with technical strategy and operational priorities of the organization.You'll split your time between hands-on activities such as coding, code reviewing, designing solutions and technical leadership responsibilities, including project delivery, team mentorship and maintaining collaborative environments:Squad leadership: lead a cross-functional engineering squad and follow through on a daily basis to drive project execution, from planning to production release.Technical execution: as an individual contributor, participate in product building by contributing directly to the codebases; as a tech lead, set a high bar for engineering excellence by promoting and applying best practices, from code reviewing to architecture decisions.Team leadership: coach and develop team members, find some common grounds between their desired career goals with the company's ladder to define an appropriate development plan and provide support to help them grow along their career paths.Cross-functional collaboration: partner and establish working relationships with product managers, marketers, customer support and other stakeholders to align on delivery goals and effective communication channels. Communicate technical decisions & trade-offs clearly to both technical and non-technical stakeholders by using appropriate languages for different audiences.Technical strategy: work closely with CTO, Engineering Manager and other leaders to shape and execute technical strategies, making sure team directions are heading the right path.
IT & AV Operations Specialist

IT & AV Operations Specialist

Skedulo Vietnam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
IntroductionHere at Skedulo we’re on a mission to support the 2.7 billion people in the world—and the companies that employ them—who do not work at a desk every day. Our global teams are collaborative, ambitious, innovative, and passionate about helping our customers realize their fullest potential by enabling their mobile workforces.The Skedulo team is a tight-knit group of builders who are passionate about shaping . We are looking for motivated, self-starters who share our , challenge the status quo, and push the pace of innovation in order to accelerate growth. If you’re drawn to solving hard problems and want to help design software that will make a difference in people’s lives, Skedulo is for you. Visit our to learn more about what Skedulo does and to learn more about our people and team.DescriptionThe IT Specialist  will be part of the office operations team and the go to person for all things IT & AV related for Vietnam & abroad. They will be responsible for executing on the day-to-day configuration, support, maintenance and improvement of our IT infrastructure, device management, audio visual equipment & tooling, for our growing global team.ResponsibilitiesMaintain & improve our office infrastructure, working with vendors for our global officesBe part of the frontline for our internal helpdesk ticketing processMaintain & improve our office Audio Visual setup (e.g. prep meeting rooms, presentations, etc)Provide hands-on & remote technical support to diagnose & resolve issues with company devices & applicationsMaintain our system of record for user access controls to applications (Okta etc.)Evaluate, select, implement, and integrate technology tools that support our business requirementsManage and enforce our MDM security requirements, working with InfoSec to ensure all compliance requirements are met. Keeping abreast of new IT products & solutions & providing recommendations for process improvementsCommunicate best practices in application use, data & device management 
DevOps Engineer (AWS)

DevOps Engineer (AWS)

Edulog Vietnam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
About Edulog:Education Logistics (www.edulog.com) is one of the top leading companies throughout North America regarding pupil transportation software, and we are growing. We have a passion for technology, customer commitment, and innovation. Right now, we are seeking a DevOps Engineer to scale our infrastructure to serve users accessing our applications in a multi-tenant/multi-region environment. The successful candidates will bring an abundant curiosity and desire to innovate. This is an exciting opportunity to join our young and dynamic team that fosters a collaborative and creative atmosphere where innovative ideas are encouraged and appreciated. Roles and Responsibilities:Implement automation and industry best practices to run our large scale, rapidly growing infrastructure with minimum human intervention.Research, design, and implement solutions for fault tolerance, monitoring, performance enhancements, capacity optimization, disaster recovery, and configuration management of systems and applications.Configure and build tools for Continuous Integration and Continuous Deployment for our Microservices and Products.Develop a containerization strategy for the cloud deployment of our products to our international customers (US, Canada, Saudi Arabia, Sweden, France, and Turkey).Set standards with the development team for how code should be optimally structured for easy deployment.Recommend new technologies to ensure quality and productivity. 
  • 1
  • 867
  • 868
  • 869
  • 870
  • 871
  • 882

Việc làm tuyển gấp

Sales Agronomist – Fertigation/ Nhân Viên Kinh Doanh Phân Bón – Tưới Nhỏ Giọt
Sales Agronomist – Fertigation/ Nhân...
icon
Sales Executive - Food Solutions
Sales Executive - Food Solutions
icon
Chuyên Viên Pháp Chế
Chuyên Viên Pháp Chế
icon

Trường cùng khu vực

ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN
exp http://www.tnu.edu.vn/
Đại học Kinh tế - QTKD (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Kinh tế - QTKD (ĐH Thái Nguyên)
exp http://tueba.edu.vn/
ĐH Kỹ thuật Công nghiệp (ĐH Thái Nguyên)
ĐH Kỹ thuật Công nghiệp (ĐH Thái Nguyên)
exp http://www.tnut.edu.vn/
Đại học Nông lâm (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Nông lâm (ĐH Thái Nguyên)
exp http://www.tnu.edu.vn/dhnl/Pages/defaultaspx
Đại học Sư phạm (ĐH Thái Nguyên)
Đại học Sư phạm (ĐH Thái Nguyên)
exp http://dhsptn.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (265462)
  • Việc làm bảo vệ (1964)
  • Việc làm bất động sản (21802)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1397)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4582)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6048)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20498)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31412)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31126)
  • Việc làm spa / làm đẹp (492)
  • Việc làm luật / pháp lý (13584)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2941)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (155089)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2531)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2897)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11150)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6167)
  • Việc làm y tế / dược (1184)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (197)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (12)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (23)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập