Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ thông tin Gia Định theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Mô tả công việc:
1. Phân tích tài chính (Financial Analysis)
2. Kiểm soát ngân sách (Budget Control)
3. Quản lý doanh thu và dòng tiền online
4. Các công việc khác theo phân công của Kế toán trưởng và cấp trên.
- Hoạch định chiến lược cho ngành hàng của Công ty.
- Quản lý nhà cung cấp chiến lược và địa phương.
- Chịu trách nhiệm điều hành & tổ chức công việc đơn vị đảm bảo thực hiện được các mục tiêu do Hội đồng thành viên đề ra hàng năm.
- Phân công, đánh giá, đào tạo nhân viên trực thuộc.
- Hoạch định chiến lược vận hành cho các Bệnh Viện/ khu vực phụ trách.
- Lập kế hoạch, tổ chức thực hiện và kiểm soát hoạt động kinh doanh cho các Bệnh Viện/khu vực phụ trách theo các mục tiêu chiến lược; chịu trách về P&L.
- Quản lý nhà cung cấp chiến lược và nhà cung cấp địa phương.
- Bảo mật tất cả thông tin của công ty theo đúng thoả thuận bảo mật đã được giao kết khi nhận việc.
- Tuân thủ chính sách, nội quy của công ty.
Key Purpose of the Job:
As Center Head of Sales, you will lead the sales team in a center and provide day-to-day mentoring & oversight to the Educational Consultants in your center. The main responsibility for the role consists of managing WSE net cash collection (NCC) while also enhancing our brand and its level of service excellence within the Vietnam market. This will be achieved through the delivery of outstanding education and sales consultancy services within your center.
You will also work towards creating a work environment that encourages teamwork, accountability and success. This will involve supervising, motivating, advising and helping a team of unique individuals with different backgrounds and experiences. That will also involve collaborating with the Marketing and Service departments (native teacher and coach) to unleash the maximum value for the organization.
Key Areas of Responsibility:
1. Sales performance management
Review the sales objectives for the month and set individual objectives for each EC to meet the center target
Review the previous sales team performance, identify areas of improvement and prepare an action plan for the month to improve sales effectiveness
Monitor the timely follow-up updates in the CRM system to track the sale pipeline
Contribute to the sales of the center
2. Sales team skills development
Monitor the sales team member performance through data analysis and observations and identify areas of improvement
Regularly conduct coaching sessions tailored for each sales team member
Provide information to the Sales Trainer on the areas of improvement of the Center Sales Team on a monthly basis
3. Collaboration enablement
Ensure compliance from the sales team on their commitment to the other functions
Conduct an alignment session on a monthly basis
Jointly conduct a weekly alignment meeting
Share market insights with the Marketing team on a regular basis
Join a monthly cross-functional meeting between Sales, Marketing, TMK and DSF to align on market trends and priorities
4. Team and regulations management
Drive center recruitment efforts to build a team able to deliver high sales performance
Manage the schedule of the sales team members in a fair and balanced way
Ensure that the defined show distribution ground rules
Maintain high morale within the sales team in the center
Prepare the monthly and quarterly sales performance management review
Thường xuyên cập nhật và nâng cao nghiệp vụ, cũng như các kỹ năng dịch vụ khách hàng cần thiết; Tham gia hoạt động đào tạo, huấn luyện tại đơn vị và ngân hàng
- Tư vấn và thuyết phục khách hàng mua sản phẩm:
- Vệ sinh, sắp xếp trưng bày tại showroom:
- Tư vấn quá trình sử dụng:
- Chăm sóc khách hàng, hậu mãi: