Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Quảng Ninh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Triển khai kế hoạch Marketing – Event theo chủ trương đã được phê duyệt.
- Theo dõi, giám sát, hoàn thiện các hoạt động Marketing – Event.
- Báo cáo sau khi kết thúc chương trình.
- Xây dựng nội dung, cập nhật thông tin, hình ảnh fanpage, website; tương tác với khách hàng.
- Các nhiệm vụ liên quan khác theo sự phân công của cấp trên.
+ Tham mưu cho Trưởng/Phó phòng trong công tác quản lý, giám sát cây xanh, kế hoạch thi công hoa, cây xanh tại toàn khu du lịch;
+ Tham mưu đề xuất với Trưởng phòng, Phó phòng các ý tưởng để cải tạo hệ thống cây xanh cảnh quan khu du lịch;
+ Lập kế hoạch thi công hoa, cây xanh tại khu vực quản lý;
+ Lập kế hoạch kinh phí triển khai các hạng mục công việc, mua sắm công cụ dụng cụ, vật tư, cây hoa, cây xanh phục vụ công việc thuộc phạm vi trách nhiệm;
+ Triển khai thi công cây hoa cảnh quan theo kế hoạch được duyệt;
+ Kiểm soát, kiểm kê, bảo dưỡng, sữa chữa vật tư, trang thiết bị, công cụ dụng cụ phục vụ công việc,...;
Địa điểm Làm việc tại số 5 Lê Duẩn, Ba Đình, Hà Nội
- Quản lý các hoạt động của khối nhà hàng để đạt mục tiêu, chiến lược của công ty: quản lý nhân sự và hành chính, tài sản, thiết bị và giải quyết vấn đề của nhà hàng- Thiết lập và duy trì mối quan hệ đối nội, đối ngoại liên quan đến hoạt động kinh doanh của Nhà hàng
- Chịu trách nhiệm phát triển kinh doanh và marketing bộ phận Nhà hàng.
- Xây dựng ngân sách, định mức chi phí cho Nhà hàng. Định kỳ theo dõi kiểm soát và đánh giá định mức chi phí và điều chỉnh ngân sách.
- Đề xuất tuyển dụng, bổ nhiệm nhân viên trực thuộc.
- Chịu trách nhiệm xây dựng và thực hiện hệ thống báo cáo cho Ban Tổng Giám đốc theo quy định của Công ty.
- Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của Ban lãnh đạo công ty.
- Sử dụng các nguồn khách đặt phòng của resort: đặt phòng trực tiếp, qua đại lý trung gian… để đàm phán việc đặt phòng, xử lý các booking, đặt phòng với resort
- Nhận yêu cầu đặt phòng của khách hàng và nắm đầy đủ những thông tin đặt phòng của khách hàng: Tên người đặt phòng, tên khách, Địa chỉ, số điện thoại, email, số khách đi trong đoàn (nếu khách đi theo đoàn), thời gian lưu trú, số lượng phòng và loại phòng, giá phòng và hình thức thanh toán, phòng đảm bảo hay không đảm bảo, các yêu cầu đặc biệt.
- Thỏa thuận đặt phòng với khách:
+ Nếu resort còn đủ phòng đáp ứng được yêu cầu của khách thì tiến hành xác nhận đặt phòng.
+ Nếu resort không còn phòng trống phù hợp với yêu cầu của khách hàng thì nhân viên đặt phòng thông báo lại cho khách và có thể đưa ra những gợi ý về những loại phòng khác để khách chọn.
- Xác nhận thông tin đặt phòng với khách.
- Gửi các thông tin xác nhận đặt phòng cho khách hàng bằng email, điện thoại, fax.
- Lưu thông tin về khách đặt phòng để chuyển cho các bộ phận liên quan đón tiếp và phục vụ khách hàng.
- Sửa đổi thông tin đặt phòng hoặc hủy bỏ đặt phòng nếu khách thay đổi quyết định.
- Tổng hợp danh sách check in, check out hàng ngày để nhân viên lễ tân thực hiện công việc của mình.
- Nhập thông tin của khách đã đặt phòng theo mẫu của resort.
2. Participates in the preparation of the Strategic Business and Operating Plans.
3. Shares in the establishment of revenue targets for the annual hotel Business Plan for rooms, F&B and minor operating departments.
4. As a result of evidence from market research, takes responsibility for the development of new product and guest services in all revenue earning departments, consistent with the goal of exceeding guest expectations.
5. Directs the activities of the internal employees outside agencies on public relations, advertising and direct sales & marketing campaigns. Supervise the quality and standard of all sales promotional aids, collaterals and merchandising items.
6. Installs and maintains yield management techniques in rooms reservations.
7. Coordinates with Manger Revenue Management provide timely and relevant information on hotel trends, to enable the Executive Committee to make pro-active decisions to improve the profitability of the hotel.
8. Analyzes the activities of competitor hotels, including their customer base, with the aim of developing and securing new business and providing a market advantage.
9. As directed, participate in trade shows, conventions and promotional events, within the hotel, the industry and customer organizations.
10. Management of all Sales and administration employees, ensuring they are working towards achieving the hotels revenue budget for the existing and future years.
11. Manager a personal account base of the hotels top accounts.
12. Ensures the effective use of up to date technology in the sales arena. This will encompass but not be limited to the full and extensive use databases to ensure ease of access to information to Sales and Reservations employee.
13. Participates in developing and reviewing rate structures and conditions applicable to various segments, based on market feedback and market conditions.
14. Ensures all Sales Managers maintain clear and detailed files on all clients including information on results of each sales call.
15. Undertakes to arrange familiarization for any clients who have good potential to produce business.
16. Forecasts, controls and reviews expenditures in accordance with Hotel procedures.
17. Develops and actions a comprehensive promotional schedule addressing revenue and image development activities.
18. Identifies, evaluate and secure appropriate sponsorships that generate exposure for Hotel and assist in the development of revenues and image.
19. On an ongoing basis, develops and implements a comprehensive plan of action that addresses:
• Public Relations – local, regional, national
• Collateral and display materials
• Direct marketing mail campaigns
• Advertising radio, press, magazine and TV in all market areas as required.
20. Prepares monthly outlook/forecast reports.
21. Ensures that all employees comply with the grooming and uniform standards.
22. Conducts development and performance reviews, identifying key personnel for further development and structured career patching.
23. Implements and maintains training systems to ensure that employees have the necessary framework and skills to perform their job efficiently and effectively.
24. Prepares work schedules and annual leave schedules within budget, business expectations and guidelines of the appropriate industrial legislation.
25. Oversees the selection and appointment of new employees within the department.
26. Conducts regular employee meetings to keep all employees informed.
27. Participates in the Hotel “Manager on Duty” program.
1. Interviews, hires, evaluates, rewards, and disciplines kitchen personnel as appropriate.
2. Orients and trains kitchen personnel in property and department rules, policies, and procedures.
3. Trains kitchen personnel in food production principles and practices. Establishes quality standards for all menu items and for food production practices.
4. Plans and prices menus. Establishes portion sizes and standards of service for all menu items.
5. Schedules kitchen employees in conjunction with business forecasts and predetermined budget. Maintains payroll records
6. Trains kitchen personnel in safe operating procedures of all equipment, utensils, and machinery. Establishes maintenance schedules in conjunction with manufacturer's instructions for all equipment. Provides safety training in lifting, carrying, hazardous material control, chemical control, first aid, and CPR.
7. Trains kitchen personnel in sanitation practices and establishes cleaning schedules, stock rotation schedules, refrigeration temperature control points, and other sanitary controls.
8. Trains kitchen personnel to prepare all food while retaining the maximum amount of desirable nutrients. Trains kitchen personnel to meet special dietary requests, including low-fat, low-sodium, vegetarian, and low-calorie meals.
1. Approves all booked activities, i.e., banquets and convention where food and beverage services are required.
2. Assists in the training and development of Foodservice and Beverage Management Line Staff.
3. Creates and develops menu prices, beverage lists and prices and is responsible for the selection of condiments, linens, uniforms, and decor used within the property's facility.
4. Develops accurate and aggressive long and short-range financial objectives for the Food and Beverage Department consistent with property objectives.
5. Establishes and maintains effective internal controls within the department.
6. Maintains an appropriate level of community public affair
7. Maintains knowledge of local competition and general industry trends
8. Maintains liaison with the sales manager in order to facilitate the proper handling of convention and banquet obligations.
9. Maintains existing programs and develops new concepts that ensure the highest possible quality of food service.
10. Maximizes sales potential through aggressive marketing of the property's Food and Beverage outlets.
11. Recommends equipment to be used and is responsible for the proper selection of all food and beverage products.
12. Standardizes portions used and is responsible for the controlling of food, beverage, and labor costs.
1. Produces one off reports for trend analysis in areas of management concern when requested.
2. Assists as required with the development of the Marketing Plan.
3. Coordinates with the Sales team, determine rate philosophy and structure.
4. Analyzes trends to be able to set daily and long-term goals for occupancy and average rates.
5. Identifies packaging opportunities in periods of high or low demand.
6. Production of status report, highlighting the busy and slow season, weekly, monthly or yearly and adjusting rates accordingly.
7. Downs loading of monthly regional corporate and travel agency statistics, guest history transactions.
8. Full analysis of all hotels in the competitive set.
9. Maintains a pricing strategy to meet hotel revenue management goals.
10. Oversees reservation sales to ensure business practices are consistent with the hotel revenue management goals.
11. Promotes and reinforce revenue management concepts through all departments in the hotel.
12. Regular competitor test calls.
13. Maintains the regional tracking database at hotel level.
14. Participates in the preparation of the Strategic Business and Operating Plans.
15. Prepares monthly outlook/forecast reports.
16. Attends meetings as required.
17. Conducts development and performance reviews, identifies key personnel for further development and structured career patching.
18. Implements and maintains training systems to ensure that employees have the necessary framework and skills to perform their job efficiently and effectively.
19. Prepares work schedules and annual leave schedules within budget, business expectations and guidelines of the appropriate industrial legislation.
20. Oversees the selection and appointment of new employees within the department.
21. Conducts regular employee meetings to keep all employees informed.
22. Participates in the Hotel “Manager on Duty” program.
23. Ensures compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
24. Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
25. Actively promotes a work environment, which cares for guests and employees alike.
- Thực hiện việc mua bán theo đúng kế hoạch đã đạt ra và đặt hàng với các nhà cung cấp đã ký hợp đồng với Công ty
- Theo dõi ngày giao hàng đặt hàng, nhận hàng, kiểm tra chất lượng hàng hóa
- Xử lý các vấn đề phát sinh về chất lượng/ số lượng hàng hóa không đảm bảo với nhà cung cấp: lập biên bản, theo dõi quá trình xử lý của nhà cung cấp. Báo cáo các vấn đề phát sinh kịp thời cho cấp trên.
- Cập nhật thông tin cho bộ phận quản lý về giá cả thị trường khi có bất cứ sự thay đổi nào.
- Hoàn tất tất cả giấy tờ cần thiết theo đúng quy trình kế toán để đảm bảo quá trình mua hàng không bị gián đoạn.
- Phát triển hệ thống nhà cung cấp mới phù hợp với nguyên tắc hoạt động của công ty
- Chịu trách nhiệm về hoạt động kế toán – kiểm toán chung của Công ty
- Kiểm soát các tài khoản của Công ty và thực hiện lập báo cáo tài chính
- Phân tích báo cáo, từ đó nắm bắt biến động về chi phí, công nợ… để kịp thời đưa ra những giải pháp để kiểm soát chi phí theo kế hoạch đã đề ra Kiểm soát và quản lý quy trình lập hồ sơ sổ sách, nhập dữ liệu kế toán, hạch toán các bút toán thanh toán, các quy trình kiểm kê tài sản, lập báo cáo tài chính, bảng cân đối kế toán cũng như các tài liệu khác có liên quan của doanh nghiệp
- Quản lý, đánh giá năng lực của nhân viên bộ phận kế toán, hỗ trợ bộ phận nhân sự tuyển dụng nhân sự
- Thực hiện kế hoạch đào tạo, bồi dưỡng, nâng cao trình độ, xây dựng đội ngũ nhân viên kế toán trong Công ty
- Tham mưu cho ban Giám đốc về việc hoàn thiện hệ thống quản lý tài chính kế toán của Công ty Thực hiện các giao dịch với ngân hàng trong việc vay tín dụng
- Phối hợp thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Giám đốc
- Tìm kiếm nhà cung cấp
- Thực hiện việc mua bán theo đúng kế hoạch đã đạt ra và đặt hàng với các nhà cung cấp đã ký hợp đồng với Công ty
- Theo dõi ngày giao hàng đặt hàng, nhận hàng, kiểm tra chất lượng hàng hóa
- Xử lý các vấn đề phát sinh về chất lượng/ số lượng hàng hóa không đảm bảo với nhà cung cấp: lập biên bản, theo dõi quá trình xử lý của nhà cung cấp. Báo cáo các vấn đề phát sinh kịp thời cho cấp trên.
- Cập nhật thông tin cho bộ phận quản lý về giá cả thị trường khi có bất cứ sự thay đổi nào.
- Hoàn tất tất cả giấy tờ cần thiết theo đúng quy trình kế toán để đảm bảo quá trình mua hàng không bị gián đoạn.
- Phát triển hệ thống nhà cung cấp mới phù hợp với nguyên tắc hoạt động của công ty
+ Đón tiếp và hướng dẫn thông tin cho khách đến nhận phòng và trả phòng;
+ Chăm sóc khách hàng và tiếp nhận, xử lý các khiếu nại của khách hàng theo đúng quy trình và chức năng, quyền hạn.
+ Thực hiện các công tác thu ngân: Kiểm tra và lưu trữ các hóa đơn phát sinh trong ngày; thực hiện các công tác thanh toán, đối chiếu nợ có, đóng mở phòng ảo PM, điều chỉnh doanh thu khi cần thiết; thực hiện báo cáo doanh thu cuối ca, thả tiền và báo cáo....
- Tập hợp hóa đơn, chứng từ phát sinh để theo dõi và hạch toán.
- Hạch toán thu nhập, chi phí, khấu hao, công nợ, xuất, nhập, tồn...
- Kiểm tra đối chiếu hóa đơn GTGT với bảng kê đầu vào và đầu ra.
- Kiểm tra tìm kiếm các hóa đơn không hợp lệ, hợp pháp, thông báo đến kế toán trưởng để xử lý.
- Theo dõi tình hình nộp ngân sách, tồn đọng ngân sách và hoàn thuế của công ty.
- Theo dõi đối chiếu công nợ nhà cung cấp
- Kiểm soát các tài khoản của Công ty và thực hiện lập báo cáo tài chính
- Phân tích báo cáo, từ đó nắm bắt biến động về chi phí, công nợ… để kịp thời đưa ra những giải pháp để kiểm soát chi phí theo kế hoạch đã đề ra Kiểm soát và quản lý quy trình lập hồ sơ sổ sách, nhập dữ liệu kế toán, hạch toán các bút toán thanh toán, các quy trình kiểm kê tài sản, lập báo cáo tài chính, bảng cân đối kế toán cũng như các tài liệu khác có liên quan của doanh nghiệp
- Quản lý, đánh giá năng lực của nhân viên bộ phận kế toán, hỗ trợ bộ phận nhân sự tuyển dụng nhân sự
- Thực hiện kế hoạch đào tạo, bồi dưỡng, nâng cao trình độ, xây dựng đội ngũ nhân viên kế toán trong Công ty
- Tham mưu cho ban Giám đốc về việc hoàn thiện hệ thống quản lý tài chính kế toán của Công ty Thực hiện các giao dịch với ngân hàng trong việc vay tín dụng
- Phối hợp thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Giám đốc
Nhân viên Bảo vệ:
+ Đảm bảo an ninh trật tự tại các khu vực được phân công trong Khách sạn
+ Đảm bảo hỗ trợ tốt nhất cho Khách hàng tại Khách sạn
+ Thời gian làm việc: theo ca 8h/ngày; 6 ngày/tuần (có thể tự nguyện đăng ký tăng ca thêm để có thêm thu nhập).
Nhân viên cứu hộ:
+ Thực hiện việc cứu hộ cho khách tại hồ bơi trong khách sạn theo đúng quy định
+ Vệ sinh sạch sẽ tại các khu vực hồ bơi trong ca trực
+ Đảm bảo các trang thiết bị tuyệt đối an toàn sẵn sàng cho việc cứu hộ
+ Báo cáo cấp trên các công việc hàng ngày
- Xây dựng thực đơn, đề ra quy cách, định lượng và đảm bảo chất lượng món ăn theo đúng kế hoạch kinh doanh.
- Nghiên cứu, đưa ra món ăn mới hấp dẫn
- Giám sát, quản lý bộ phận bếp nóng
- Đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh, an toàn vệ sinh thực phẩm và an toàn phòng cháy chữa cháy
- Các công việc khác theo yêu cầu của lãnh đạo
1. Ensures that any goods coming into the hotel have been properly ordered and met the specification (in quantity and quality).
2. Ensures that all goods received in the hotel are accounted for and supported.
3. Discharges the duties in an effective and efficient manner.
4. Ensures that all goods received are properly supported by valid hotel purchase orders.
5. Examines both quality and quantity of goods received in coordination with related department before accepting the delivery.
6. Ensures that goods are promptly moved to store or concerned department once received. Final receiver of the goods must signed the receiving record
7. Ensures that outgoing goods are properly documented and accounted for.
8. Closely monitors with Purchaser all pending or partial deliveries.
9. Takes a responsibility for recording and distributing reports as per hotel policies and procedures, such as duly signed individual receiving record, receiving report, etc…
10. Coordinates with the purchasing department in regards to delivery issues.
11. Maintains a good relationship with suppliers and other departments.
12. To be ready and responsible when assigned to perform any other duties as designated by higher management.
1. Maintains high visibility in the surrounding community and in the hospitality community as appropriate.
2. Assists in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
3. Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
4. Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
5. Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related activities for the preceding month.
6. Presents a summary of his/her visits to the Director of Sales and Marketing on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior and after the week is completed.
7. Ensures that all new clients have no negative credit references.
8. Records all daily sales.
9. Records the statistics of his/her sales accounts.
10. Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.
11. Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, and Banqueting etc.).
12. Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
13. Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations etc. of the hotel.
14. Pays visits to former, existing and potential clients in view of entering into contracts with them, especially commercial accounts.
15. Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
16. Defines precisely guest requirements and ensures that the guest services offered corresponds effectively to their requests.
17. Provides after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary.
18. Receives in the hotel any important guests whom he has approached.
19. Negotiates prices with the clients.
20. Confirms verbal proposals in writing.
21. Ensures that all complaints are reviewed, investigated and follow-up action is initiated.
22. Solicit group, individual, banquet and other function business directly and jointly with other through the preparation and executive of action plans.
23. Maintains a close working rapport with professional people, the press, media, employee, clients/guests and companies who are potential existing and current supporters of the hotel.