Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Quảng Ninh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Assist in managing all aspects of the front office areas which may include but is not limited to guest registration, bell services, concierge services, business center, telephone services, and guest reservations to ensure guest satisfaction and maximize hotel profitability. Adhere to all brand standards and desk merchandising. Serve as Front Office Manager in his/her absenceSpa Operations Management:
- Đón tiếp và hướng dẫn thông tin cho khách đến nhận phòng và trả phòng;
- Chăm sóc khách hàng và tiếp nhận, xử lý các khiếu nại của khách hàng theo đúng quy trình và chức năng, quyền hạn.
- Thực hiện các công tác thu ngân: Kiểm tra và lưu trữ các hóa đơn phát sinh trong ngày; thực hiện các công tác thanh toán, đối chiếu nợ có, đóng mở phòng ảo PM, điều chỉnh doanh thu khi cần thiết; thực hiện báo cáo doanh thu cuối ca, thả tiền và báo cáo....
- Hoàn thành các công việc khác theo yêu cầu của Trưởng bộ phận
1. Directs and controls all subordinate associates to ensure that all day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met.
2. Provides guidance and assistance to the outlet associates helping them in the execution of their duties and responsibilities.
3. Oversees the service standards in the outlet ensuring that they conform to the requisite standards and meet or exceed customer expectations.
4. Liaises with the kitchen, stewarding, bars, housekeeping and engineering to ensure that the operation runs smoothly in areas of joint responsibility.
5. Assists in the planning and execution of promotional activities as directed.
6. Maximizes revenue in the outlet by implementing upselling procedures.
7. Assists in monitoring and controlling the financial performance of the outlet controlling costs and expenses.
8. Assists in monitoring and controlling the hotel’s OE inventory and participates in inventory taking.
9. Conducts frequent front and back of house checks ensuring mise-en-place, service procedures, standards of cleanliness and hygiene, repair and maintenance, employee grooming and manning levels are in order and takes appropriate action where necessary.
10. Assists in the maintenance of efficient administration preparing and submitting reports on time as directed.
11. Assists in the selection, training and evaluation of subordinate associates.
12. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate associates.
1. Follow hotel's storeroom issuing and receiving procedures (stock card, in and out goods…)
2. Review general and dried food storerooms requisitions daily, conduct spot check on pricing and extensions, thereafter, forward the duly approved and received requisitions slips to Inventory Control Supervisor for costs and expenses allocation.
3. Ensure that storeroom key control and security procedures are in accordance with the established systems and procedures to limit access to storerooms.
4. Prepare Purchase Request for regular replenishment in accordance with the established par stock levels. Review such par stock levels and make recommendations for any changes and modifications to suit operational requirements and ensure more efficient operations.
The Assistant Spa Manager will assist in overseeing the day-to-day operations of the luxurious spa at InterContinental Ha Long Bay Resort. This role focuses on maintaining the highest standards of guest service, ensuring the effective management of spa operations, and fostering a team-oriented and collaborative environment. The Assistant Spa Manager will report to the Spa Manager and will be responsible for supporting the team, managing the spa’s operations, and ensuring an exceptional guest experience.
Spa Operations Management:
Guest Relations:
Team Leadership and Development:
Financial Management:
Marketing and Promotions:
Administrative Support:
Taking the role of operating the purchasing department in the hotel– ensuring the adequate supply of necessary goods and materials for the daily operations department
- Triển khai thực hiện các chương trình kế hoạch định kỳ, kế hoạch hành động, các nhiệm vụ khác được Tổng Quản lý giao đến các phòng/bộ phận trong đơn vị.
- Theo dõi, kiểm soát, đốc thúc công việc của các cơ sở, bộ phận.
- Tổng hợp đánh giá đúc kết các vấn đề, đề xuất biện pháp xử lý phù hợp trong quá trình làm việc để phổ biến và rút kinh nghiệm cho các cơ sở/ bộ phận
- Tổ chức việc thực hiện các tiêu chuẩn, quy trình, quy định mang tính định hướng và hướng dẫn thực hiện của văn phòng TQL.
- Báo cáo Tổng Quản lý các trường hợp ngoài khả năng xử lý hoặc thẩm quyền và các sự cố. sự việc quan trọng, khẩn cấp.
-Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo của cấp trên