Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghiệp Việt Trì

Đại học Công nghiệp Việt Trì

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (22989) Kế toán (1905) Công nghệ sinh học (13) Hoá học Công nghệ thông tin (812) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Flutter Developer

Flutter Developer

CÔNG TY CỔ PHẦN LOT
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Tham gia vào quá trình phát triển ứng dụng di động sử dụng Flutter framework• Tối ưu hóa hiệu suất và đảm bảo sự tương thích đa nền tảng• Đảm bảo chất lượng mã nguồn trong quá trình phát triển.• Sử dụng công cụ test để đảm bảo chất lượng code• Làm việc chặt chẽ với các thành viên khác trong nhóm phát triển, bao gồm thiết kế UI/UX, quản lý dự án và nhóm phát triển backend• Phối hợp để lên kế hoạch phát triển sản phẩm và xây dựng team• Tham gia vào các dự án của công ty và khách hàng.Quyền Lợi- Mức lương theo năng lực từ 15M – 30M + phụ cấp - Thu nhập: 13 tháng lương/năm + thưởng dự án, thưởng Tết và các dịp lễ... - Xét tăng lương 2 lần/năm: 1 lần theo định kỳ và 1 lần đột xuất theo năng lực và hiệu quả công việc - Thời gian làm việc: 09h00 - 18h30 (nghỉ trưa 1h30p) - Thứ 2,3,5,6 làm việc tại công ty, thứ 4 và thứ 7 làm việc online (2 thứ 7 bất kỳ làm việc tại công ty) - Phép năm tối thiểu 12 ngày theo Quy định của Pháp luật hiện hành - Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo Quy định của Pháp luật hiện hành - Được tham gia các hoạt động tập thể sôi động của công ty: Nghỉ mát hàng năm, Teambuilding, Sinh nhật công ty, Gala cuối năm....
Color Specialist

Color Specialist

OIA GLOBAL Vietnam
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
PURPOSE OF THE JOBThe Color Specialist is responsible for the smooth running of colors issues on the material-supply by improving First Time Through and ensure the high quality delivery.KEY ACCOUNTABILITIES1. Coordinate with customer and vendor for sample material preparation and sending.2. Measure sample material colors using spectrophotometer.3. Create reading documents and certification cards for approval by customer.4. Communicate for reading results and improvement needs with concerned party.5. Measure production material from vendor and issue color assurance report.6. Provide training to customers, their factories and vendors.7. Visit and accredit customer’s vendor laboratory and operator.8. Collaborate with the other regional offices for tasks and trials.9. Upload and update all relative documents in the shared site.10. Maintain good and easy tracking files for all color management affairs.11. Maintain good filing system for all material samples and certification cards.12. Reconcile with QA Manager for major issue and progress.13. To ensure complete file back up for color reading, tracking and confirmation; analyze and issue complete weekly color tracking report.14. Assist in local or regional color projects as assigned.15. Extensive local travel.
Nhân Viên Bảo Trì - Có Cơ Hội Ứng Tuyển Vị Trí Trưởng Nhóm, Trưởng Bộ Phận Bảo Trì (Chuyên Điện Tự Động Hóa)

Nhân Viên Bảo Trì - Có Cơ Hội Ứng Tuyển Vị Trí Trưởng Nhóm, Trưởng Bộ Phận Bảo Trì (Chuyên Điện Tự Động Hóa)

Fujita Vietnam Co.,ltd
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Sửa chữa, bảo dưỡng các loại máy như máy dập nóng, máy mài tiện, gia công cơ khí chính xác CNC Okuma, Shigiya.. và máy gia công NC sử dụng bộ điều khiển PLC Keyence, Mitsubishi, hệ thống máy phụ trợ như máy nén khí, xe nâng, điều hòa..- Sửa chữa hệ thống máy móc phụ trợ sản xuất( trạm xử lý nước thải, cooling , điều hòa trung tâm, chiếu sáng , máy nén khí , hệ thống báo cháy..)- Cải tiến máy móc thiết bị nâng cao tuổi thọ, giảm thời gian sửa chữa.- Tham gia các hoạt động an toàn, 5S, tiết kiệm năng lượng, cải tiến- Ưu tiên ứng viên biết Sử dụng phần mềm chuyên dụng BRAVO để quản lý máy móc (kế hoạch bảo dưỡng, lịch sử sửa chữa .. )- Có cơ hội ứng tuyển vị trí trưởng nhóm, trưởng bộ phận cho Ứng viên có chuyên môn cao và kinh nghiệm quản lý - Chi tiết trao đổi khi phỏng vấn
HRBP Associate (Ha Noi)

HRBP Associate (Ha Noi)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Deliver high quality of service, partnership and support. The HRBP will handle generalist responsibilities including recruitment, on-boarding of new employees, employee relations, performance & talent management, partnering with line management on HR and business needs and special projects.Trách nhiệm công việc1. Talent Acquisition and Management (50%): Recruitment/ movement: Understand the business structure and needs to proactively revise and give consultation to business on headcount plan, recruitment activities and movement needs. People development: support in analyzing people development needs in in-charge divisions and propose people development activities. Plan & deliver regular 1-to-1 meetings with Line Management in order to inform and discuss HR issues and to ensure sufficient information flow both formal and informal. 2. Employee Engagement & branding (20%) Employee relations: deliver employee relations activities and specific communication to employees in department, including discipline consultation. Proactively seek understanding of retention/ engagement issues and propose solutions to manage retention and support retention better in in-charge divisions 3. Human Resources Report & Processes (30%) Based on agreement with in-charge management leadership, deliver regular (weekly/monthly) HR reporting covering headcount overview, recruitment status, attrition management, in-out employees, exit interviews, share findings and propose corrective actions. Cooperate with all other HR specialist teams proactively on cross-company HR processes. Projects: Perform other tasks or projects as required to meet the needs of the business. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification University Degree HR Certification is a plus 2. Work Experience Minimum 2 years working experience in generalist HR or HRBP experience preferably in consumer finance and banking. 3. Knowledge General knowledge of Human Resources Management and Labor Market Talent management & development (sucession planning, advise career path, build talent pool) Workforce planning (recruitment budget, build process to attract candidate, analyze turn overate, advise business partner..) Good knowledge of labor law - ability to prove it on explanation of some employee cases. Proven experience in payroll, training, employee surveys and employee engagement programs. Business partnership, Knowledge and understanding of HR processes Organization skills (event, team building, employee engagement) Proven ability to read and understand reports/ survey feedbacks and come up with action plans 4. Skills Recruitment, interview, talent acquisition, talent sourcing, keyword searching, HR information system Interview selection skills Good communication skills (ability to handle conflict situations, etc.) Good ability to build relationship and trust Good oral and written communication skills in both English and Vietnamese Good ability for multitasking (manage large portfolio of tasks) Customer oriented, time management Analytical, make good judgment Project management skills Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Toà nhà Lotus, Phố Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam
Senior Data Engineer (Python, AI/ML, Big Data)

Senior Data Engineer (Python, AI/ML, Big Data)

VNDIRECT
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Xây dựng và quản lý nền tảng dữ liệu:Xây dựng nền tảng dữ liệu.Đảm bảo các tầng dữ liệu đáp ứng các nhu cầu sử dụng.Quản lý tài nguyên dữ liệu.Đảm bảo bảo mật dữ liệu.2. Xây dựng và duy trì công cụ dữ liệu: Cung cấp công cụ ETL/ELT cho phép trích xuất, biến đổi và lưu dữ liệu từ nhiều nguồn khác nhau vào hệ thống lưu trữ.Cung cấp công cụ phân tích cho Data Scientists và Data Analysts.Cung cấp công cụ quản lý metadata.Tích hợp công cụ tạo thành một hệ sinh thái dữ liệu hoàn chỉnh, tích hợp mượt mà.Đào tạo người dùng cuối sử dụng các công cụ dữ liệu.3. Xây dựng và duy trì các luồng dữ liệu:Thu thập dữ liệu.Biến đổi dữ liệu.Lưu dữ liệuvào các hệ thống lưu trữ.Tự động hóa luồng dữ liệu.4. Đảm bảo chất lượng dữ liệu:Xây dựng các kiểm thử tự động (data validation).Giám sát chất lượng dữ liệu.Làm sạch dữ liệu.5. Giám sát và vận hành hệ thống dữ liệu:Giám sát nền tảng dữ liệu.Giám sát luồng dữ liệu.6. Quản lý kế hoạch, tiến độ và sản phẩm kĩ thuật:Chủ động trao đổi, phối hợp với các đầu mối liên quan trong nhiệm vụ.Đảm bảo tiến độ và chất lượng công việc trong các dự án.Tài liệu hóa và quản lý tài liệu kĩ thuật.Quản lý chất lượng mã nguồn.7. Nghiên cứu và ứng dụng công nghệ:Đánh giá công nghệ hiện tại.Cập nhật công nghệ mới.Cập nhật kiến thức về ngành.Phát triển giải pháp.
Head of HR Management Department

Head of HR Management Department

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. HR Strategy and Planning: Develop and implement HR strategies and initiatives that support the company's mission, vision, and strategic goals. Partner with senior leadership to identify HR priorities and align HR strategies with business objectives. Lead workforce planning efforts to anticipate and address staffing needs and talent gaps. 2. Talent Acquisition and Management: Oversee the recruitment and selection process to attract and hire qualified candidates for key roles in the organization. Develop employer branding initiatives to position the company as an employer of choice in the securities industry. Implement effective onboarding programs to ensure new employees are integrated seamlessly into the organization. 3. HR Compliance: Address employee concerns, grievances, and disciplinary matters fairly and consistently, fostering a positive workplace culture. Stay abreast of changes in employment laws and regulations and ensure company policies and practices are compliant. Develop and implement HR policies and procedures to mitigate legal and regulatory risks. Conduct audits and assessments to monitor HR compliance and identify areas for improvement. 4. HR Operation Management: a. Compensation and Benefits: Design and administer competitive compensation and benefits programs to attract and retain top talent. Conduct regular benchmarking studies to ensure the company's compensation and benefits packages remain competitive in the market. Ensure compliance with relevant laws and regulations governing compensation and benefits. b. HR Operation Oversee HR operations, including Onboarding Process, Payroll Processing, time and attendance, Record-Keeping, HRIS systems, Tax and Finalization Establishing and enhancing robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals Defining and improving performance management processes and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high-performance culture 5. Human Resources Information System: Implement and maintain HRIS for efficient data management, reporting, recruitment 6. Policy review & composing Review annually current policies and update Benchmark with market and propose for new benefits if any Align with relevant laws and update on Company’s policies. Kỹ năng & Chuyên môn Experience in Finance or Banking industry: at least 10 years and At least 5 years of experience at the same level Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related field. Proven experience in HR leadership roles within the financial services industry, with specific experience in securities or investment firms. In-depth knowledge of HR principles, practices, and employment laws. Strong leadership and management skills, with the ability to inspire and motivate a team. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization. Strategic thinker with the ability to translate business objectives into HR initiatives. Analytical mindset with the ability to use data and metrics to drive decision-making. Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities effectively. Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Assistant Credit Card Planning Manager

Assistant Credit Card Planning Manager

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Card Operations and Operations Process (40%) Manage card operations activities by planning and scheduling activities and workload, coordinating with related departments to ensure that operations schedules are meet. Handle and manage Credit card daily activities including issuing, delivery, settlement and chargeback Interface with other department, customer services vendor to resolve customer service issues, follow up the resolution of problem to ensure timely response and customer service. Budget planning for card stock and delivery, monthly monitor payment to vendor/partners Participate in the review and recommend of change of card operations system and procedure, 2. Card Vendor Management (20%) Work closely with card embossing and delivery vendor and monitor daily card issuing and delivery activities to ensure card issue and delivery to customers Manage the service qualify and recommend for service improvement Compare services and propose necessity services to apply for credit card 3. Card Product Policy (30%) Establish and update Credit Card Policy, Work closely with Risk, Legal/Compliance division and other departments to ensure the product policy is complied with all Company standard and SBV’s regulations Manage and update Credit Card Terms and Conditions 4. Other ad-hoc tasks and reports (10%) Participate in the project task forces for product and system development. Other tasks as assigned by Head of department/head of division Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification University Degree majored in Economics/ Finance/ Banking/ Business Administration. 2. Work Experience 5-6 years working experience in banking, cards industry 3. Knowledge - Strong legal sense. Credit Card product policy, Card operations process, Customer services SBV’s card regulations, Visa/Mastercard’s regulations Knowledge associate with operation technology, including CMS, LOS, other tools to support issuing and delivery, statement and payment 4. Skills - Customer service skill Problem solving, follow up with resolution of problems to ensure timely response Able to communicate effectively with different stake holders Collaboration, multitasking, ability to lead and work with a team Interpersonal skill Fluent in English (both written & verbal) Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Sale Supervisor (Giám Sát Kinh Doanh)

Sale Supervisor (Giám Sát Kinh Doanh)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
General Information Job Title : Sales Supervisor Location : HCM Report to : Sales Officer/Sales Manager No. of subordinates: 20 - 30 Sales Job Summary Key Accountabilities and Performance Measures Impacted for both In-house teams and 3rd Parties as well. Trách nhiệm công việc1. Sales operation planning, management and monitoring: Delivery the sales targets Manage tele sales agents, field sales agent through team leaders Maintain of low attrition rate for agents and team leaders Agents and team leaders to be fully equipped, trained along with regular coaching to ensure they are able to do their job and perform as per company standards Ensure all the audit requirements are met and follows the policies laid down by the company Ensure the changes in the policies are communicated in time to staff 2. People development, training and motivation: Recruitment of agents Termination of agents on account of non-performance / disciplinary issues Implementation of any process which helps improves process efficiency 3. Problem Complexity: Routine Problem – Agent not reporting to work, non-adherence of the process by an agent / team leader Non routine – Non-cooperation by team leaders, agents on a certain policy/process of the company to adhere to the changed policy, non-delivery of targets, reduction of no of seats Performance measures Daily & monthly originations of loans/insurance policies Daily & monthly productivity MIS reflecting the calling & conversion metrics Monthly Attrition MIS Updated training deck to be maintained, daily feedback and coaching diary to be maintained. Finally result to show the effectiveness. Satisfactory Audit ratings and visit memo’s Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: Candidate must possess at least a Bachelor Degree 2. Work Experience: Minimum 3-5 years of experience in related field managing teams, preference to be given to candidates who have experience in sales & distribution in banking/finance companies. Preferably Managers specializing in Sales – Tele sales/Telemarketing or equivalent 3. Knowledge: Should have basic knowledge of the financial/insurance products. 4. Skills Excellent MS-Office skills Good communication skills Good team player & fast learner Good command over English. 5. Attitude Proactive Trust-worthy Positive thinking Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: VNPT Building, 271 Nguyen Van Linh Street, Vinh Trung Ward, Thanh Khe District, Da Nang City Tam Kỳ, Quảng Nam, Việt Nam Khánh Hòa, Vietnam
Accounting (6 month contract)

Accounting (6 month contract)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Checking and processing PRs on Lotus notes system and Sun System (60%): Ensure the payments are in line with company's policies and procedures such as expense management policy, purchasing policy and in compliance with local tax regulations. Ensure in- charged PROs is on due for settlement with suppliers or staffs 2. Month end closing activity and reconciliation (20%) Ensure month-end closing activities in on time Accrual related to in-charged sections 3. Other tasks (20%) Follow up with users to fill supplemented invoices Backup Create payment transfer on Citibank and get payment approval to be completed for payment, strong attention to bank account payable, bank code avoiding refund due to wrong bank Assigned by CA and line manager (if any) Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: Bachelor’s degree of Accounting and Finance 2. Work Experience: 2-3 years working experience Experience working in credit institutions is preferred Fresher is welcomed 3. Knowledge Accounting knowledge SUN system is a plus 4. Skills Office application program such as Excel, Word, PowerPoint Teamwork 5. Work attitude Willing to learn Can work under pressure Highly responsibility Carefulness Hard-working and active 6. 6 month contractPhúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Sales Support Staff

Sales Support Staff

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. General administation support: Back office monitoring: System requests, expense claiming,… 2. Recruitment Support: Coordinate with Sales team to recruite Sales Staffs. Coordinate with HRBP to process new hire. Salesforce headcount management on system: executing and managing (Control and editing all Sales Force profiles, generate sales code in Agency Information System (AIS). 3. Sales comunication- Respective Sales channel: Ensure proper communication of all initiatives (thru email, memo, and letter. Poster, …) Post updates regularly 4. Sales training Support- Respective sale channel: Training logistics coordination, arrange Venue for Sales training onboard, check-in list, ID check list. Coordinate with Training team to guide new system to sales team. 5. Sales tracking report: Daily application tracker Application Tracker Shortfall Measurement Approval Pending Other report 6. Other tasks: Provide troubleshooting assistance for sales team Provide proper data and guides to help Sales team Suggest Sales operation process improvements. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University/College Graduate 2. Experience: At leats 3 years of experience in Administration, General Affairs, Sales Support 3. Knowledge: Office Administration 4. Skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Office administrative, time management skill Problem Solving, Communication Document management Leadership, people management Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: 39a Phố Ngô Quyền, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
Fullstack Developer (Python/Golang/C++)

Fullstack Developer (Python/Golang/C++)

OceanNet Software
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a Senior Fullstack developer to join our ranks. The services we provide are all client facing, so a high attention to usability and customer satisfaction is expected. If you want to work closely with a team, drive ideas to completion, and be a core member who creates our next-generation software services, then contact us.RESPONSIBILITIES INCLUDE:Provides and support a strategic vision that integrates a broad range of ideas for applications and software developments.Work on web and software development projects within different disciplines, which influences multiple areas of the business.Work closely with the product manager, business analyst, and chief engineer to develop the technical design and solutions.Be an integral part of the lifecycle of software or web development.Analyze, code, test, implement, and update existing or new software and web applications to find solutions to the current company’s technology needs.Assess the hiring process of the team selection to ensure the balance between selecting skilled and experienced as required by the project.Provide solutions to technical difficulties and complex issues that might affect various fields and subject areas simultaneously.Coordinate with other team members and provide the tangible product.Use a process-driven method to approach design solutions.Mentor other peer engineers with workflow and complex software solution buildings with your skills and experience.Work collectively with the product owner, program leadership, and others and support them in resolving hitching issues.Plan your development tasks accordingly to improve and grow your performance considerably.Notes:Only shortlisted candidates will be invited for the interview
Senior / Lead Product Owner (SaaS / No-code Platform)

Senior / Lead Product Owner (SaaS / No-code Platform)

Restaff – House Of Norway
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLE:The LIFT Product Owner role is solution focused role. It is pivotal in ensuring our solutions in developed and deployed to enable the company and product strategy.We’re looking for a Product Owner who will take ownership LIFT platform. You’ll guide the platform's design and ensure delivery is aligned with our goals.To be successful at the role, the Product Owner will need to be familiar the, LIFT strategy, and become a LIFT subject matter expert.The Product Owner is a critical member of LIFT and is an active member of the leadership team delivering a combination of leadership and hands on operational execution. The role focuses on product strategy and delivery, with key responsibilities including:Product Releases: Ensure timely delivery of product releases that align with both product vision and strategic goals.No-code Design Discipline: Refine and groom requirements to develop scalable, reusable generic components.Development Execution: Provide clear and proactive guidance on development objectives, ensuring practical and effective solutions.Product Quality: Take ownership of the QA process to guarantee high-quality standards across all releases.Team Leadership: Maintain and optimize team workflows, fostering efficiency, collaboration, and continuous improvement.Restaff Caretaker: Act as the bridge between business stakeholders and the development team—ensuring smooth collaboration, clear alignment, high-quality delivery, and a positive, motivating work environment. KEY RESPONSIBILITIES:LIFT Platform:Establish and maintain a full, understanding all components, functionally & options available in the platform.Identify and share potential platform improvements.Become a LIFT No Code subject matter expertProduct strategy and design:Collaborate with product management to shape product strategy and design.Specifications development and grooming, ensuring alignment with product goals.Maintain and evolve system documentation and operational processes to ensure clarity and consistency across the team.Product Quality and Release Management:Ensure that the quality of all releases, are of a production quality and ensure that they enable the customers operation processes.Manager and ensure that the release schedule is maintained.Product Backlog Management:Own and manage the product backlog, ensuring it is well-groomed as No code components.Collaborate with Product Manger to agree on prioritisation.Team Leadership and Development:Act and Restaff Team caretaker.Lead development team, providing direction, support, and mentorship.Foster a product mindset within the team, emphasizing user-centric design and business value.
Windows Engineer (C++/C#)

Windows Engineer (C++/C#)

NAVER VIETNAM
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Your daily tasks:Develop and maintain applications using C# (WinUI framework) and C++ (Qt framework and Win32 API).Participate in the company's software development projects and collaborate with cross-functional teams on software architecture.Develop new features according to requirements, provide development documentation, and participate in code reviews.Troubleshoot, debug, and optimize performance for existing software features and applications.Write high-quality, testable code, ensuring adherence to high code quality standards.Research and integrate new technologies to enhance software products.Mentor junior developers and contribute to team knowledge sharing.
Remote - Rust blockchain developer (Sui, Move)

Remote - Rust blockchain developer (Sui, Move)

Softly LLC
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are in search of an experienced Rust developer with either an interest in or experience with Rust blockchains/clients such as Sui or Aptos or Solana.    Must be solution oriented, must be able to have high problem solving abilities.   Experience with smart contract languages (in particular Move language) is considered an asset.    The role would involve blockchain development as well as development within the blockchain's ecosystem such as bridges, wallets and dApps.   
Marketing Admin

Marketing Admin

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsible for executing marketing initiatives and managing administrative functions for the division. This role involves developing promotional content, coordinating campaigns and events, handling internal documentation, arranging meetings, and liaising with internal teams and vendors to ensure smooth operations, timely reporting, and effective communication across business unitsTrách nhiệm công việc1. Marketing Be in charge of marketing and advertising materials (online, offline) including consolidating needs / requests from nationwide business units, initiating designs, fulfilling procedure for production and following up delivery; Implement market activations and promotion campaigns in well collaboration with relevant business units to meet program KPIs, including procedure preparation, awarding to winners and reporting; Prepare marketing communications (MarCom) content in high quality and timely manner; Develop marketing content on the company’s website and mobile apps, for campaigns, products and function introduction and amplification; Be proactive execution member in various projects and events of Marketing Team and Brand & Marketing Department; Proactively contribute idea and careful views for marketing campaigns and activities, regardless department-in-charge of activities, to ensure compliance. 2. Division Admin Fully handle daily administrative tasks (filing, scheduling, copying, binding, scanning, sending letters, order stationeries etc.) to ensure the functionality and coordination of the division’s activities. Process for payment request, purchase request, draft up contract etc. and manage logbook of internal documents (contract, invoice, license, sample…). Division meetings arrangement, internal and external, including schedule, invitation, taken minutes and all relevant tasks. Liaising and strengthening relationships with internal departments and vendors. Follow-up with relevant Departments and Divisions (internal or external D&B) to consolidate, review and deliver regular reports on time in high quality. Manage Inventory with statistical, financial and non-financial information. Carry out other related tasks as required. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University Graduated 2. Work Experience: 1 – 2 years of working experience and above 3. Knowledge, Competencies, Skills Knowledge of office management Knowledge of brand and marketing principles Knowledge of legal framework in brand, communications, and marketing field Ability to work well under pressure and to get things done quickly at high quality Ability to work in meticulous, careful, and detailed manner Ability to use design tools effectively High sense of responsibility and discipline Fluent verbal and written communication skills in both English and Vietnamese 4. Other To get deep understanding and fully comply with (1) Corporate Integrity Policies (including: policies of Conflict of Interest, Anti-Fraud, Anti-Bribery & Corruption (Gift &Entertainment register), (2) Anti-Money Laundering Policy & Countering Terrorism Financing; (3) and regulation on your roles and responsibilities in operational manual. To be responsible for reporting suspected incidents of fraud. This job description is reviewed on annually basis and subject to change upon business requirement. Phúc lợi dành cho bạn Attractive salary and bonus Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law Professional, dynamic working environment Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Assistant Credit Card Planning Manager

Assistant Credit Card Planning Manager

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Card Operations and Operations Process (40%) Manage card operations activities by planning and scheduling activities and workload, coordinating with related departments to ensure that operations schedules are meet. Handle and manage Credit card daily activities including issuing, delivery, settlement and chargeback Interface with other department, customer services vendor to resolve customer service issues, follow up the resolution of problem to ensure timely response and customer service. Budget planning for card stock and delivery, monthly monitor payment to vendor/partners Participate in the review and recommend of change of card operations system and procedure, 2. Card Vendor Management (20%) Work closely with card embossing and delivery vendor and monitor daily card issuing and delivery activities to ensure card issue and delivery to customers Manage the service qualify and recommend for service improvement Compare services and propose necessity services to apply for credit card 3. Card Product Policy (30%) Establish and update Credit Card Policy, Work closely with Risk, Legal/Compliance division and other departments to ensure the product policy is complied with all Company standard and SBV’s regulations Manage and update Credit Card Terms and Conditions 4. Other ad-hoc tasks and reports (10%) Participate in the project task forces for product and system development. Other tasks as assigned by Head of department/head of division Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification University Degree majored in Economics/ Finance/ Banking/ Business Administration. 2. Work Experience 5-6 years working experience in banking, cards industry 3. Knowledge - Strong legal sense. Credit Card product policy, Card operations process, Customer services SBV’s card regulations, Visa/Mastercard’s regulations Knowledge associate with operation technology, including CMS, LOS, other tools to support issuing and delivery, statement and payment 4. Skills - Customer service skill Problem solving, follow up with resolution of problems to ensure timely response Able to communicate effectively with different stake holders Collaboration, multitasking, ability to lead and work with a team Interpersonal skill Fluent in English (both written & verbal) Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Kế Toán/kiểm Toán Làm Phân Tích Nghiệp Vụ Phần Mềm (Business Analyst)

Kế Toán/kiểm Toán Làm Phân Tích Nghiệp Vụ Phần Mềm (Business Analyst)

MISA Jointstock Company
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trong suốt hành trình gần 30 năm tiên phong, MISA tự hào là công ty hàng đầu Việt Nam cung cấp giải pháp chuyển đổi số toàn diện SaaS (Software-as-a-Service) với gần 60 sản phẩm, ứng dụng cho 350.000 khách hàng là cơ quan nhà nước, doanh nghiệp, hộ kinh doanh và 3.5 triệu khách hàng cá nhân tại Việt Nam và 22 quốc gia trên thế giới. MISA vinh dự khi được đồng hành cùng các Bộ, ban, ngành trong chương trình Chuyển đổi số quốc gia, tự động hóa hoạt động quản lý, kinh doanh, giúp nâng cao năng suất và góp phần vào sự phát triển chung của Việt Nam.Với tinh thần "Nỗ lực sáng tạo vì một thế giới thông minh bằng sản phẩm công nghệ trí tuệ Việt", chúng tôi mong muốn được đồng hành cùng bạn, kiến tạo nên những thành tựu đột phá.MÔ TẢ CÔNG VIỆC• Khảo sát và tiếp nhận thông tin về luồng nghiệp vụ, hành vi, thói quen của khách hàng khi thực hiện nghiệp vụ công việc.• Phân tích, tổng hợp thông tin về nghiệp vụ đã thu thập và mô tả thành tài liệu nghiệp vụ.• Đào tạo nghiệp vụ cho các thành viên của dự án để đảm bảo tất cả thành viên hiểu và nắm rõ nghiệp vụ, luồng nghiệp vụ của khách hàng.• Xây dựng kịch bản dùng thử sản phẩm theo luồng nghiệp vụ.• Dùng thử thiết kế đảm bảo thiết kế đáp ứng tốt nhất yêu cầu của người sử dụng về nghiệp vụ và tính dễ dùng.• Dùng thử sản phẩm đảm bảo đáp ứng được nghiệp vụ, tính dễ dung trước khi chuyển giao cho khách hàng.• Đào tạo nghiệp vụ cho nhân viên kinh doanh, nhân viên tư vấn, hỗ trợ nghiệp vụ sản phẩm.
Kế Toán Trưởng

Kế Toán Trưởng

Công Ty Cổ Phần Tập đoàn Vinapro
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. : • Quản lý chung và điều hành mọi hoạt động có liên quan đến lĩnh vực tài chính kế toán. • Tổ chức cải tiến, hoàn thiện chế độ hạch toán kế toán theo quy định của Luật kế toán mới nhất. • Lập kế hoạch tài chính, triển khai và theo dõi các hoạt động tài chính, kiểm soát ngân quỹ. • Tiến hành phân tích tình hình tài chính của Doanh nghiệp. • Xem xét, đánh giá, kiểm tra và phân tích dự báo hoạt động tài chính kế toán của các bộ phận, các hợp đồng. • Đảm bảo rằng các loại tài sản của Doanh nghiệp được kiểm soát và sử dụng một cách hợp lý và sinh lợi. • Quản lý, đào tạo, phân công công việc cho các kế toán viên để đảm bảo bộ máy kế toán hoạt động có hiệu quả. • Phân tích và trình bày báo cáo tài chính hoặc báo cáo tình hình sản xuất, kinh doanh của doanh nghiệp theo từng thời điểm của doanh nghiệp. • Xây dựng các quy định về quản lý tài chính trong công ty. • Lập kế hoạch ngân sách và phương án sử dụng nguồn vốn hiệu quả. • Thẩm định tính hiệu quả về mặt tài chính đối với các hợp đồng kinh tế các khoản chi phí lớn và tham mưu cho BGĐ ra quyết định. • Lập báo cáo tài chính, báo cáo thuế và thực hiện quyết toán thuế với cơ quan thuế, hoàn thuế. Làm việc với các cơ quan thuế hoặc các cơ quan hữu quan khi đến làm việc với doanh nghiệp. • Lập kế hoạch và đảm bảo kế hoạch tài chính: trả nợ vay, mua hàng, thanh toán, trả lương, chi phí khác… • Lập phương án kinh doanh giải trình ngân hàng khi có yêu cầu. • Tổng hợp, phân tích số liệu kết quả kinh doanh giúp ban giám đốc lựa chọn phương án tối ưu. • Nghiên cứu tham mưu cho ban giám đốc để cải tiến phương pháp hạch toán và chế độ báo cáo. • Thống kê và tổng hợp, theo dõi số liệu kế toán khi có yêu cầu hoặc đưa ra các đề xuất nhằm quản lý chi phí. • Kiểm soát các giao dịch ngân hàng, nhà cung cấp… • Kiện toàn hệ thống sổ sách, cải tiến những điểm bất hợp lý trong công việc của bộ phận kế toán. • Các nhiệm vụ khác do BGĐ phân công.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 1495

Việc làm tuyển gấp

Kỹ Sư Dịch Vụ – Máy Thi Công (Lương Cứng Upto 15Tr + Thưởng)
Kỹ Sư Dịch Vụ – Máy Thi Công (Lương...
icon
Chemicals Sales Engineering – Chemical Technology Engineer
Chemicals Sales Engineering –...
icon
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng - Sản Phẩm Vay Ô Tô
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng - Sản...
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghiệp Việt Trì
Đại học Công nghiệp Việt Trì
exp http://vui.edu.vn/
Đại học Hùng Vương
Đại học Hùng Vương
exp http://www.hvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
exp
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (255982)
  • Việc làm bảo vệ (1938)
  • Việc làm bất động sản (21428)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4526)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6012)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20131)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30928)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30302)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13525)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2928)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (268)
  • Việc làm tài chính / kế toán (153161)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2488)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2891)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11127)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6132)
  • Việc làm y tế / dược (1170)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập