Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Hùng Vương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Tính giá thành và giá bán cho tất cả các mẫu kênh Sỉ và kênh nội bộ đang lưu hành.
- Tính giá thành và giá bán cho tất cả các mẫu kênh Sỉ
- Lập báo giá trình Giám đốc Kinh doanh duyệt giá.
- Cập nhật giá đã duyệt vào chương trình phần mềm SAP.
- Kịp thời thay đổi giá công & vàng khi có sự chỉ đạo của cấp trên.
2. Phân tích giá sản xuất
- Phân tích giá bán của các nhà cung cấp/ đối thủ cạnh tranh, làm cơ sở so sánh với giá bán kênh Sỉ (Đi công tác khi cần)
- Phân tích, đề xuất giá bán phù hợp dựa trên chi phí sản xuất.
- Phối hợp các bên liên quan, phân tích lại cơ cấu giá thành phù hợp cho sản phẩm
3. Cập nhật hoặc điều chỉnh chính sách giá trên hệ thống
- Khi có phát sinh dòng hàng mới hoặc chính sách bán mới, sẽ phối hợp với BP. ERP để bổ sung/chỉnh sửa công cụ bán hàng và quản lý bán hàng trên hệ thống SAP cho hệ thống kinh doanh.
4. Báo cáo
- Thực hiện báo cáo theo yêu cầu của quản lý
- Các công việc khác phát sinh theo sự phân công của quản lý
QUYỀN LỢI:
- Lương thỏa thuận theo năng lực ứng viên
- Lương tháng 13 và thưởng thành tích
- Thưởng dịp lễ Tết, thưởng các ngày Lễ đặc biệt
- Chính sách cơm trưa
- Bảo hiểm Xã hội, Y tế, Thất nghiệp
- Bảo hiểm tai nạn 24/24
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- 12 ngày phép/ năm
- Các hoạt động tập thể và công đoàn
WORKING AT ABBOTT
At Abbott, we believe that the access to high-quality, trusted branded generics is essential to the success of patients’ treatment all over the world. That’s why our business brings value to its patients and customers through deep localization and a growing portfolio of high-quality established pharmaceutical products. As the leader in branded generics, we serve the people in emerging markets across the continuum of their lives. We commit our talent and enthusiasm to earn our customers trust by providing innovative, affordable medicines and healthcare solutions
In Vietnam, Abbott’s Established Pharmaceuticals Division has committed to enhance the care of patients. Our products cover several therapeutic areas, including gastroenterology, women health, cardiology, primary care, specialty and food supplement. Our key prescription products include Lipanthyl, Klacid, Duphaston, Drosperin and BetaSerc. Our key over-the-counter products are Duphalac, CG210, Estraceptin, Brufen, Fatig, Surbex. We also have the Influvac vaccine.
MAIN PURPOSE OF THE ROLE
• Develop strategic approach in implementation for brand strategy
• Show excellent execution of marketing activities
• Conduct stakeholder management well
MAIN RESPONSIBILITIES
• Build brand plan for assigned products & execute marketing with Marketing Manager effectively & efficiently.
• Develop sufficient promotional materials such as brochures, catalogues, information booklet which are in line with product positioning.
• Cooperate with related partners (in-house or outsource) to do market surveys on promotional programs to understand customer behaviors, perception, and acceptance.
• Evaluate effectiveness of promotion efforts through strictly follow up the execution of promotional programs.
• Support in developing product training to field force on an ongoing basis.
• Keep Field Force updated on product knowledge and competitor information.
• Review complaints and propose solutions relating to assigned products.
• Collect, compile, verify, analyze data on market trends, consumer behaviour and competitor activities to propose market opportunities for product.
• Collect, compile, verify, analyze data on product performance and customer feedback and make report to relevant managers.
• Provide information in forecasting market’s product demand, identify potential supply issues, and develop contingency plans.
• Actively assist Marketing team in arranging symposiums, seminars, public education and exhibitions in coordination with field force.
· Thiết kế kết cấu các công trình dân dụng cấp III-II: biệt thự, dinh thự, văn phòng, nhà xưởng chiều cao công trình từ 15 tầng trở lại.
· Quản lý hồ sơ thiết kế kết cấu của các công trình trong suốt quá trình triển khai thiết kế đến khi nghiệm thu công trình.
- Thiết kế kết cấu và triển khai hồ sơ thiết kế kết cấu các công trình được giao.
- Quản lý và kiểm tra việc triển khai mô hình tính toán, bản vẽ thiết kế kết cấu của đối tác, cộng tác viên.
- Phối hợp các bộ phận kiến trúc và MEP để kiểm soát công tác triển khai bản vẽ thiết kế công trình, xử lý các xung đột và cập nhật hiệu chỉnh trong suốt quá trình thi công dự án.
- Giải quyết các vấn đề kỹ thuật liên quan HSTK phát sinh trong quá trình triển khai thi công.
- Soát xét các hồ sơ trình duyệt trong quá trình triển khai thi công: biện pháp thi công, RFI, hồ sơ trình duyệt vật liệu ...
- Phối hợp kiểm tra BOQ phần thô và làm rõ thông tin kỹ thuật trong quá trình mời thầu.
- Phối hợp các Phòng ban liên quan tham gia nghiệm thu các giai đoạn và kiểm tra đột xuất theo yêu cầu của BLĐ nếu có.
1. Chiến lược và kế hoạch
2. Triển khai và quản lý chiến dịch
3. Phân tích và báo cáo hiệu quả
4. Quản lý đội ngũ và phối hợp liên phòng ban
5. Cập nhật xu hướng và thử nghiệm
You will be responsible for maximizing our sales team potential. You will work smoothly with other departments, especially marketing Department to improve market share in all dental surgery product lines and achieve the company’s overall business goals.
1. Achieving growth and hitting targets by successfully managing the surgery sales team.
2. Forecasting global sales target in collaboration with the marketing department and management team and define sales target for the sales team.
3. Designing and implementing a strategic sales plan to expands our company’s customer base, ensure our market-share and achieve sales target
4. Co-ordinate with human resource department to recruite sale representative, objective setting, coaching and performance monitoring of sales representatives. Can learn and understand technical products for efficient coaching of the sales team
5. Provide necessary training and coaching to make strong team.
6. Provide “on the ground” support for the sales team and direct contact with key customers.
7. Present sales, revenue and expenses report and realistic forecasts to the management team.
8. Doing market research for new suppliers or to find other business opportunities for the company.
Số Lượng: 14 Chỉ Tiêu
Mô tả công việc
- Giảng dạy và biên soạn tài liệu giảng dạy môn học thuộc một trong các chuyên ngành sau:
+ Phát triển Phần mềm, Phát triển Game: Nhập môn Công nghệ Phần mềm, Phương pháp mô hình hóa, Phát triển Phần mềm Hướng đối tượng, Nhập môn Phát triển Game, Thiết kế Game…
+ Hệ thống thông tin: Công nghệ Blockchain, Phân tích thiết kế hệ thống thông tin nâng cao, Quản lý hệ thống thông tin, An toàn bảo mật thông tin, Phân tích dữ liệu kinh doanh. Các môn giảng dạy: Công nghệ Blockchain, Kỹ năng lãnh đạo và quản trị doanh nghiệp, Hoạch định và quản trị chiến lược CNTT, Quản trị CNTT và quản lý rủi ro, Quản lý hệ thống thông tin, Thống kê trong y học, Xử lý ảnh y khoa, AI trong y tế…
+ Trí tuệ nhân tạo và tính toán đa phương tiện: Toán cho khoa học máy tính, Machine Learning, Data mining, NLP, CV.
+ Mạng mày tính và Truyền thông dữ liệu, An toàn thông tin: Công nghệ mạng viễn thông, Mạng không dây thế hệ mới, Công nghệ mạng khả lập trình, Cơ chế hoạt động của mã độc, Phân tích mã độc, Hệ nhận dạng và phòng chống tấn công, Lập trình hệ thống An toàn dữ liệu, khôi phục thông tin sau sự cố, lập trình hệ thống…
+ Thiết bị đi động và công nghệ web: Cơ sở hạ tầng công nghệ thông tin, Quản lý thông tin, Thiết kế giao diện người dùng, Phân tích thiết kế phần mềm, Internet và CN Web, Nhập môn bảo đảm và ANTT, Kỹ thuật phát triển hệ thống Web, Ứng dụng AI trong xây dựng và phát triển phần mềm, Kiểm thử phần mềm tự động…
+ Khoa học dữ liệu: Big data, Phân tích dữ liệu, Học máy, Học sâu, Nhận dạng và tổng hợp giọng nói, Khoa học dữ liệu cho nông nghiệp, Khoa học dữ liệu cho y tế…
- Hướng dẫn đề tài, đồ án, khóa luận tốt nghiệp cho sinh viên đại học, luận văn tốt nghiệp cho học viên Cao học.
- Thực hiện nghiên cứu khoa học.
Job Summary:
We are seeking a creative and detail-oriented Assistant Brand Manager to support the development and execution of brand strategies that drive business growth and customer favorability. You will assist in managing brand performance, coordinating marketing campaigns, analyzing market trends, and ensuring brand consistency across all touchpoints.
Key Responsibilities:
Corporate / Project Brand Strategy & Execution
Go-to-Market (GTM) Support
Content & Communications
Insights & Reporting
Collaboration & Governance
1. Administrative tasks & Cost Control
- Implement store operating plan, control store expenditure within budget parameters, sustain during financial year, to come up with cost saving plan.
- Develop strategies to reduce administrative costs, gain operational efficiency.
- Make periodical report related to costs and other matters.
- Develop and implement new administrative systems, such as record management.
- Supervise daily store's opening and closing; provide guidance through the implementation of standard procedure and monitor store keys.
- Supervise the ordering and issuing of uniforms, name badges, swipe cards, material to ensure cost efficiency.
- Make working roster for store's Line Manager and roster for store's opening and closing.
- Coordinate with Aeon Delight to tackle issues relating to house-keeping, security and technical matters.
- Receive and work with inspection team from governmental authorities.
- Supervise other matters relating to staff s benefits, i.e. staff bus, staff canteen, medical room, garbage management.
2. Merchandising management
- Stock take Leading:
+ Make sure implement the bi annual stock take (Store) and monthly stocktake (Foodline) within rules& proccess.
+ Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other departments.
+ Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.
+ Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, coordinating, and enforcing program, operational, procedures.
- Merchandise Receiving:
+ Have deep knowledge and understanding about Law & regulations regarding merchandising management, food safety and hygiene, fire safety and ensure subordinates follow accordingly.
+ Develop procedures and ensure loading of containers and trucks are accurate and timely.
- Price alteration: work with Merchandising and Accounting Departments to resolve receiving discrepancies.
- Supplier Management:
+ Take leading role in dealing with suppliers to solve any arising issues relating to merchandise or to solve suppliers' complaints.
+ Participate in negotiation together with Legal, Merchandising and Supplier Management Departments with Suppliers during the sourcing selection process and ongoing contract and relationship management.
3. 5S, Safety Implementation & Facilities Responsibility
- Responsible on 5S & safety of personnel working at the loading bay, backyard& backroom.
- Oversea the planned maintenance of vehicles, machinery and equipment.
- Check and plan to maintain, repare, buy the machine, equipment.
- Safeguard warehouse operations and contents by establishing and monitoring security procedures and protocols.
4. Process- Guidelines & Supporting roles
- Develop working process, guidelines for other departments to ensure smooth operation.
- Ensure compliance in internal controls.
- Communicate, train, implement and sustain relevant policies, processes and procedures within the store to deliver the required outcomes.
- Plan ahead and work towards material order and related processes for new store's opening.
- Support other functions in execution of promotion schemes, customer survey, handling customer's grievance and finding solutions to arisen difficulties in operation.
5. Rules-Regulations & Duties
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by Deputy Store Manager or Store Manager.
- Monthly and annual financial closing
- Daily accounting tasks (vouchers, journal entries)
- Daily and monthly cash flow management
- Consideration of financial strategies (e.g., loans)
- Manage accounting staff
- Handling of tax and audit-related matters
- Confirmation of invoices and receipts, sales, payments, and deposits
- Company cash flow calculation, Cash management
- Documents management, Contract (You need to take care of all of the documents related to the company)
- Payment overdue reports.
- Visiting the tax office with the Japanese manager when the problem has occurred
- Bố trí khu vực chơi theo tiêu chuẩn.
- Làm việc tại thu ngân hoặc khu vực chơi.
- Giám sát an toàn, hỗ trợ trẻ khi vui chơi.
- Tư vấn bán hàng, thanh toán cho khách.
- Giải quyết vấn đề khách hàng, báo cáo sự cố.
- Giữ vệ sinh, bảo quản thiết bị.
- Sắp xếp đồ chơi sau ca.
- Tham gia tổng vệ sinh và kiểm kê định kỳ.
- Hỗ trợ tiệc, hoạt động ngoại khóa (nếu có).
- Tham gia đào tạo nâng cao dịch vụ.
- Lập kế hoạch và xây dựng các nội dung social media trên các nền tảng: Fanpage, Tiktok, Reel... của Page Phê La, Phê La Plus và Phê La Town
- Chịu trách nhiệm toàn bộ về hình ảnh/concept chụp ảnh cho các chiến dịch thúc đẩy thương hiệu
- Lên kế hoạch dựng và quay các video ngắn trên các nền tảng mạng XH để phù hợp với các chiến dịch
- Làm các công việc khác theo sự phân công của Trưởng nhóm/Trưởng bộ phận
Thiết kế slide bài giảng E-learning theo kịch bản đã duyệt
Số hóa nội dung đào tạo bằng văn bản, hình ảnh, hoạt hình, video, âm thanh
Phối hợp với bộ phận chuyên môn để phát triển khóa học tương tác cao
Edit video, xử lý đồ họa – âm thanh cơ bản phục vụ bài giảng
Đóng gói bài giảng theo chuẩn SCORM/xAPI cho hệ thống E-learning
- Monitor tax related transactions and structure in compliance with laws in the most effective way
- Coordinate and monitor projects to improve tax efficiency & effectiveness relating to operation transactions
- Review complex transactions and documentations to ensure both tax and internal control purposes
- Suggest innovating solutions for process improvement using best practices
- Foster standardization and automation across business processes and internal controls
- Review and enhance inter-company transactions
- Tìm khách hàng: thông qua các diễn đàn chuyển phát nhanh (sẽ được hướng dẫn), page,…
- Tư vấn các dịch vụ chuyển phát nhanh, xuất nhập khẩu, giải pháp vận chuyển & giao nhận, báo giá, thương thảo, ký kết hợp đồng dịch vụ với khách hàng
- Lập báo giá, theo dõi lô hàng
- Report hàng tháng
- Xử lý phát sinh (nếu có)