Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế Kỹ thuật Công nghiệp theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Thực hiện tiếp nhận tư vấn, giải đáp các thông tin liên quan đến sản phẩm và dịch vụ của ngân hàng MB và nhập các thông tin cuộc gọi vào phần mềm lưu trữ.
- Cung cấp thông tin về sản phẩm, chính sách dịch vụ của Ngân hàng tới khách hàng.
- Tiếp nhận thông tin thắc mắc của khách hàng và chuyển các đơn vị liên quan hỗ trợ.
- Không áp doanh số, không yêu cầu kinh nghiệm.
- Thời gian làm việc (Nghỉ 01 ngày/tuần):
+ Ca 1: 07h00 - 16h00
+ Ca 2: 08h00 - 17h30
+ Ca 3: 13h00 - 22h00
+ Ca đêm: 22h00 - 07h00 (1-2 ca/tháng)
* Nơi làm việc: Trụ sở chính Ngân Hàng MB - 21 Cát Linh - Đống Đa - Hà Nội.
POSITION SUMMARY
Responsible for serving food and beverages in guest room efficiently and in a most courteous manner. Carry out all duties in accordance with tasks and descriptions with reference to established rules and policies.
RESPONSIBILITIES
- To ensure guest satisfaction by providing excellent food and beverage service, in a friendly, competent and professional manner. Promoting a fun work environment and being a team player.
- Performs any other duties as may be assigned by your superior.
- Suggests food and beverages to be well versed with the menu, method of preparation and accompaniments.
- Cleans and polishes Glassware, China ware, hollowware and flatware.
- Maintains cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation.
- Replenishes supply of linen and other Operating equipment.
- Obtains requested items from the storeroom.
- Keeps general appearance and maintenance of working areas.
- Follows correct sequence of service outlined in the Standard Operating Manual.
- Sets up tables in accordance with policy.
- Cleans and removes dishes from the table after service is completed.
- Transports soiled dishes from guest room to kitchen and depositing them in proper placing at the Steward area.
- Cleans all spillage during mealtime and at closing.
- Maintains excellent grooming standard at all times.
- Good command food product and menu knowledge.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Responsible to ensure that have a clear understanding of the Hotel’s fire drill, policies & procedures and house rules.
- To conduct and attend periodic and daily meetings as required.
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all Resraurantl guests, clients, heads of department and employees
- Maintain a safe and Secure Working environment.
Là một Chuyên viên tư vấn tài chính, bạn sẽ: