Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Lao động xã hội - Cơ sở II theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
PHÚC LỢI VÀ QUYỀN LỢI
WE ARE ALSO HIRE FRESH ACCOUNTANT
Organize and manage digital documents, ensure accurate records in accounting
software.
Monitor and liaise with clients on accounting-related matters.
Assist senior accountants with tasks under their guidance.
Carry out the following basic bookkeeping tasks with accuracy, precision, and
punctuality:
a) Data entry.
b) Data verification.
c) Journal entry, posting, and verification.
d) Reconciliation.
- Tìm kiếm khách hàng tiềm năng và chịu trách nhiệm đối với doanh thu được giao
- Lên kế hoạch ghé thăm khách hàng và khảo sát thị trường, cập nhật thông tin thị trường, đối thủ cạnh tranh.
- Tiếp nhận và xử lý thông tin (như hợp đồng, giá cả, cung cấp mẫu, khiếu nại khách hàng, các thông số kỹ thuật,....) từ khách hàng bên trong và bên ngoài.
- Phối hợp với khách hàng và các phòng ban để phát triển các dự án/ sản phẩm mới và chịu trách nhiệm tiến độ thực hiện.
- Phối hợp với các phòng ban thực hiện các đơn đặt hàng của khách.
- Lead on the design and delivery of induction training courses. This will include a regular review and update of the programme in line with organisational changes and needs.
- Lead on the design and implementation of all core mandatory training courses to ensure they are current and available as a remote design where possible.
- Be in charge of auditing training, bringing innovative solutions to redesign sessions and embed a blended learning approach to support learning and growing initiatives and driving forward a culture of continuous professional development (CPD).
- Be in charge of evaluating all training and its effectiveness to continually assess content is fit for purpose and to continually evolve and improve our learning experience.
- Support in implementing key learning projects in line with The People Strategy and Organisational vision, mission and values.
- Carry out capability assessments across the organisation.
- Support in the continual and ongoing development and design of blended learning in a variety of formats that are necessary.
- Be in charge of the administration and coordination of training bookings, venue hires and maintaining great partnership working with external training providers.
- Support with the internal communications for learning initiatives across the organisation.
- Conduct reports on all relevant performance data with highlighted analytical results, possible root causes, and recommended solutions respectively.
A. OVERVIEW OF THE ROLE:
Working as a 3D Designer to produce ideas and innovative solutions that combine both written and visual elements.
B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Taking part in brainstorming with project team to produce ideas aligned with top-line concepts.
- Hand drawing and sketching in 3D term.
2. Execution (50%):
- Developing 3D Grayscale modeling - 3D layout plan.
- Rendering 3D photos.
- Rendering 3D clips.
- Releasing final artwork and technical drawing before production.
- Working with internal on a regular basis to ensure the quality and materials of production items.
- Reviewing final layouts and suggest improvements if necessary.
3. Studying (20%):
- Researching & updating new technologies and latest trends in the Marketing/ Advertising field, and spotting out the key info that supports the ideation process.
- Sharing your learning with the teams.
+ Được đào tạo về kĩ năng thu thập thông tin thực khách, phân tích dữ liệu cơ sở.
+ Được hướng dẫn và đào tạo lên kế hoạch phát triển sản phẩm liên quan đến Ẩm thực.
+ Được đào tạo kĩ năng chăm sóc khách hàng, duy trì thị phần và mở rộng thị trường tiềm năng.
+ Phối phợp với các bộ phận kinh doanh khác để đảm bảo điều phối công việc phù hợp, hỗ trợ lẫn nhau
+ Xây dựng và duy trì mối quan hệ với các đại lý hiện tại và tiềm năng để đảm bảo nguồn booking lâu dài.
+ Triển khai các hoạt động kinh doanh dựa vào kiến thức chung về thị trường
+ Lựa chọn những cơ hội kinh doanh hợp lý nhất dựa vào tình trạng thị trường và yêu cầu của điểm đến.
+ Phục vụ khách hàng dựa trên phương thức hoạt động và yêu cầu để đưa ra các lựa chọn thích hợp.
+ Xây dựng mối quan hệ tích cực với khách hàng.
+ Áp dụng, triển khai và cung cấp chất lượng dịch vụ phù hợp quy định, tiêu chuẩn của công ty.
+ Trao đổi với khách hàng để thu thập phản hồi về chất lượng sản phẩm và dịch vụ.
'+ Giữ gìn, bảo quản các công cụ dụng cụ, máy móc thiết bị trong bếp.
+ Ghi nhận nhiệt độ ở các kho, tủ theo yêu cầu
+ Thực hiện việc kiểm tra hàng hóa thực phẩm tồn đọng từ ca trước và đưa ra hướng xử lý.
+ Kiểm tra thực phẩm cho buffet hàng ngày
+ Chuẩn bị nguyên liệu để chế biến món ăn.
+ Kiểm tra và giám sát chất lượng, tốc độ món ăn phục vụ khách đảm bảo theo tiêu chuẩn thương hiệu.
+ Kiểm tra và giám sát duy trì tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm (ISO 22000)
+ Kiểm tra việc lưu, hủy mẫu thực phẩm
+ Kiểm tra và giám sát việc chế biến món ăn
+ Trực tiếp chế biến món ăn khi có yêu cầu
+ Tuân thủ theo thực đơn, recipe