Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Quy Nhơn theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Nắm vững kiến thức về sản phẩm, dịch vụ trong khách sạn.
- Chào đón khách đến khách sạn
- Mở cửa xe đón khách và lấy hành lý trong xe xuống cho khách, đồng thời kiểm tra số lượng hành lý cùng khách
- Hỗ trợ vận chuyển hành lý theo yêu cầu của khách.
- Hướng dẫn khách đến khu vực sảnh và chờ đợi làm thủ tục nhận phòng.
- Xử lý tất cả các yêu cầu đặc biệt nhanh chóng và thích hợp.
- Cảnh giác khi thấy có bất kỳ tình huống bất thường nào xảy ra và ngay lập tức thông báo cho cấp trên và bộ phận an ninh.
- Thực hiện cả các nhiệm vụ khác theo sự phân công
In charge of all deals with suppliers about sponsoring campaigns
- Strategize and supervise the implementation of all sponsoring contracts, ensuring the company achieves sales revenue in order to obtain sponsoring money
- Responsible to organize all internal events at outlets including daily, weekly, monthly and yearly events in coordination with various suppliers and sponsors as well as internal events
- Provide yearly marketing plans and strategies in line with the sales team as well as monitor all online and print media
- Develop, proactively manage and implement the annual hotel marketing and PR plan to include media relations, social media, internal communications, eCommerce, brand recognition
and loyalty marketing within budget guidelines
- Responsible for measuring key performance indicators relating to all marketing and PR activities, promotions and campaigns, and producing performance reports
- Manage the roll out of marketing and PR initiatives to support the hotel in meeting their targets, also by leveraging key function activity with corporate communications
- Always be the brand champion ensuring all collateral conforms to agreed brand standards and content is compliant of corporate guidelines and within budget guidelines across all
activities
- Manage internal communications in the hotel and take responsibility for updating regional office of any local stories, awards and sponsorship events to promote locally, regionally and
globally
- Develop, manage and grow a tailored social media strategy to drive engagement and grow loyalty for the hotel and its outlets
- Oversee all marketing and PR projects in line with resources and budget objectives
- Lead effective content management across all available channels, including hotel website, OTAs, social media, mobile marketing and PR and partnership programs
- Participate in all internal and external marketing and PR meetings and attend relevant industry events, training workshops and trade-shows
- In liaison with corporate communications, manage communications connected with hotel crisis and any issues arising with the hotel
- Recruit, manage, train and develop the Team Members in the department
- Attend training and meetings when required
- Carry out any other reasonable tasks set by the Hotel's Management
• Input daily transactions in to the software to make sure all transactions recording accurately and adequately.
• Designing account code to be relevant for analysis
• Issuing invoices/receipts and monitoring payable and receivable for Trade and intercompany
• Controlling cost and EBITDA align to the budget in respect of productive and effective
• Monthly reconcile intercompany
• Producing payroll, commission scheme, calculating medical insurance as regulation
• Calculating corporate income tax, value add Tax, personal income tax
• Handling daily report, monthly report, quarterly report, budget and submit timely manner
• Assignment tasks for accounting team member to follow company targets, company policy to meet the OKR
• Working Government, coordinating with other department, external audit, overseas accountant.
• Solving accounting issues, supporting HR issues, ad hoc …
• Advisor for Board of directors
- Duy trì định hướng ẩm thực, công thức nấu và các tiêu chuẩn đang thực hiện trong bộ phận. Duy trì chi phí thực phẩm bằng việc giám sát chặt chẽ quy trinh sơ chế, chế biến, theo dõi vật tư hàng hóa, định lương thực phẩm và quy trình kiểm soát
- Điều phối giám sát và chỉ dẫn nhân viên tổ bếp trong quá trình làm việc.
- Theo dõi kế hoạch sữa chữa, bảo dưỡng, giám sát việc thực hiện nguyên tắt đảm bảo ATCS thực phẩm trong quá trình làm việc.
- Thực hiện việc đào tạo và phát triển kỹ năng nhân viên, đánh giá năng suất làm việc.
- Hiểu biết sâu sắc các sản phẩm dịch vụ của Resort như loại phòng, chính sách giá, các tiện nghi đi kèm, dịch vụ ăn uống và khuyến mãi, Spa và fitness, các hoạt động giải trí ...
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của quản lý.
- Tổ chức quản lý điều hành toàn bộ hoạt động của phòng Kinh doanh, quản lý toàn bộ nhân viên của phòng, điều hành, phân công công việc cho nhân viên
- Tham gia xây dựng và hoạch định chiến lược, kế hoạch kinh doanh và marketing cho khách sạn, tìm kiếm và khai thác khách hàng phục vụ cho hoạt động kinh doanh của khách sạn
- Chịu trách nhiệm tổ chức các hoạt động tiếp thị, quảng bá hình ảnh, sản phẩm, dịch vụ của khách sạn ra công chúng
- Đảm bảo doanh số đạt được theo định mức yêu cầu và thực hiện các báo cáo kinh doanh định kỳ theo sự chỉ đạo của BGĐ
- Phân tích thông tin từ thị trường, phản hồi của khách hàng và những thông tin về đối thủ cạnh tranh
- Tìm kiếm và xây dựng quan hệ với các khách hàng tiềm năng
- Báo cáo với giám đốc điều hành về tình hình thực hiện nhiệm vụ một cách kịp thời, đảm bảo không để hoạt động kinh doanh đình trệ và thiệt hại
- Chi tiết công việc sẽ trao đổi cụ thể trong quá trình phỏng vấn
- Đảm bảo tính chính xác, thống nhất về định lượng, chất lượng, và cách trình bày sản phẩm theo tiêu chuẩn của nhà hàng.
- Đảm bảo thực phẩm được chuẩn bị phù hợp với sức khỏe và quy định vệ sinh an toàn thực phẩm.
- Theo dõi, kiểm tra và bảo quản các loại dụng cụ, tủ đông, tủ mát, lò, bếp … các dụng cụ sử dụng hàng ngày trong khu vực làm việc.
- Sắp xếp và kiểm soát nguồn nguyên vật liệu.
- Đảm bảo vệ sinh, an toàn thực phẩm trong Bếp
- Sắp xếp gọn gàng các thiết bị, dụng cụ trong bếp.
- Thực hiện các công việc theo sự chỉ đạo của Bếp trưởng
- Thực hiện các thủ tục thanh toán cho khách hàng bằng tiền mặt hoặc thẻ
- Chịu trách nhiệm về tiền mặt thu / chi trong ca làm việc
- Xuất hóa đơn cho khách hàng theo phiếu order
- Báo cáo doanh thu theo ca, theo ngày và gửi cho bộ phận kế toán theo quy định, bàn giao giấy tờ và sổ sách khi hết ca
- Sắp xếp, vệ sinh sạch sẽ, gọn gàng khu vực làm việc
• Maintains accurate and timely financial and operating information and provides analysis, interpretation and projections to management.
• Co-ordinates and assists department heads in the preparation and implementation of the hotel’s annual business plan.
• Controls capital and FF&E expenditure to ensure compliance with justifications and approvals.
• Implements and maintains effective accounting practices and procedures as required by corporate policy, generally accepted accounting principles and local legal requirements and regulations.
• Directs and manages the cost control, purchasing and storeroom functions ensuring effective systems are in place.
• Administers all hotel insurance programs in conjunction with corporate office.
• Approves all contracts, leases and other legal documents and ensures their safekeeping.
• Acts as authorized signatory, ensuring that allowances, adjustments, purchase requests, cheques and other documents are approved accordingly.
• Ensures that employees are selected, trained, evaluated and rewarded in compliance with existing employee management system.
• Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees.
• Participates in all wage and salary administration functions.
• Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.
• Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
• Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.
• Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Local Law
- Đặc biệt quan tâm tới các đặt phòng VIP, khách hàng trung thành, khách công ty và các khách hàng thường xuyên.
- Nắm rõ các chương trình dành cho khách hàng trung thành các chương trình khuyến mại.
- Có kiến thức hiểu biết sâu về tiêu chuẩn dịch vụ đặt phòng.
Participate in preparation of the hotel's strategic and marketing plans. Prepare the Food and Beverage Department budget.
Ensure that all Food & Beverage Standards are being adhered to.
Keep aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hospitality field.
To be aware of the best external competitor offerings in the local market, and to continually work with hotel colleagues to improve our own offerings with the goal of being the best in the market for creativity, service, choice, and value for money.
Directly responsible for all Restaurants, Culinary and Catering areas, ensuring a smooth running, profitable operation within the framework of the Hotel.
Supervise the functioning of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved.
Take personal responsibility for maximizing quality levels of product and service, and guest satisfaction.
Attain high sanitation standards throughout the Food and Beverage operation by enforcing Anantara’s Sanitation Checklist.
To ensure that everyone in the departments is properly looking after all hotel property and facilities.
To ensure that departments conduct a maintenance inspection on a monthly basis.
Supervise and co-ordinate pricing and preparation of menus, beverage and wine lists, and liaise with local suppliers.
Establish and maintain effective employee relations.
Liaise with HR in all employee matters including interviewing and hiring, employee orientation, performance appraisals, coaching, counselling, and dismissal if necessary to ensure appropriate staffing and productivity.
With the hotel training manager, identify training needs and develop and deliver the required training for department employees to meet the needs of the business. Support the training of Departmental Trainers to continue to improve hotel service levels.
To be a sales champion for the hotel, generating and following up on business referrals and potential sales leads to maximize business for the hotel.
Above all, to lead by example through hands on approach to motivate our Associate to excel.
To assist management in supervising daily operations and perform all related duties to ensure guest satisfaction.
Refreshing SOS, SOP / Developing treatments.
To have an understanding for all accounting matters related with the Spa Operation.
To delegate work duties, make schedule and handle personnel issues.
Have initiative and be creative in making special offers, if necessary.
To fully understand all company Policies & Procedures.
To ensure the entire staff enjoys their working environment.
To support and attend all training programs requested from head office.
To Ensure the guest experience is consistent
Supervising, training and developing staffs.
Spa Employees are continually developed and challenged to maximize their potential.
The spa is consistently operating to agreed standards.
Handling and resolving all customer issues and concerns diplomatically.
Industry-leading, innovative programmes; ensure that standards for quality, content and variety are met.
Staying up-to-date with the spa and Massage industry trends.
Ambience, special touches and guest interaction are reviewed and corrected whenever they do not meet the required standards.
All materials and supplies needed to operate to the required standards are available without interruption.
The Spa’s operational and financial figures are reported punctually and accurately.
Checking over the grooming of all therapists.
Assist Receptionist to Check and answering all emails by guest bookings quires.
Guiding business decisions by staying on top of the spa industry trends.
Maintaining a strong menu of services with both exceptional artistic and aesthetic value.
Developing and maintaining gracious and efficient front desk procedures.
Maintaining and updating all necessary internal and external signage.
Promoting spa specials, as well as ongoing services and products.
Being aware of other departments’ promotions and upsell/ promote them.
Focus on the boutique sales increasing revenue
Attending and participating in required staff and management meetings and training seminars.
Quality control and oversight of all internal marketing and promotional materials.
Striving to create loyal customers and ongoing clients; encourage clients to book continuing and future appointments.
Striving to build a referral business.
Ensuring that the emergency set and the Medic First Aid box are always available and communicating with resort Nurse to always up-to-date.
Following and enforcing all safety policies applicable to the spa.
– Tìm kiếm,tư vấn & phát triển nguồn khách hàng có nhu cầu Vay tiền mặt tín chấp của Ngân hàng Tiên Phong
– Tiếp nhận, thẩm định hồ sơ khách hàng đảm bảo tính chính xác, phù hợp với quy định.
– Hoàn tất thủ tục vay,theo dõi tiến độ thẩm định và giải ngân cho khách hàng
– Thực hiện các công tác khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp.