Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Support to prepare the contents on social media of Resort (included taking the pictures, recorded videos, etc.)
• Support Marketing Communication Supervisor in planning the itinerary for KOL, visitor, fam trip, press trip.
• Complete other duties as assigned by the supervisor.
- Trả lời các cuộc gọi điện thoại gọi đến văn phòng Buồng phòng, ghi chép lại đầy đủ thông tin trong sổ theo dõi;
- Liên hệ, hợp tác chặt chẽ với các bộ phận khác trong khách sạn để thực hiện các vấn đề liên quan đến công việc;
- Quản lý theo dõi thu & phát chìa khóa tổng, chìa khóa khu vực phòng khách cũng như các khu vực công cộng cho mỗi ca làm việc.
- Receives instructions from the Bar supervisor on the various jobs to be carried out.
- Ensures smooth daily operation and cleanliness of his work area.
- Prepares and serve drinks
- Replenish juices and mixes
- Follow appropriate procedures for serving alcohol
- Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas.
- Assist your and other departments when needed to ensure optimum service to guests.
Discussed during interview
• Serve food courses and alcoholic beverages to guests.
• Set tables according to type of event and service standards.
• Answer questions on menu selections.
• Communicate with the kitchen regarding menu questions, the length of wait, recook orders, and product availability.
• Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
• Record transaction in MICROS system at time of order.
• Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
• Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc., throughout the day.
• Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
• Present physical and accurate check to guest and process payment.
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
- Xây dựng, tham mưu cho BGĐ về phát triển sản phẩm, dịch vụ khối nhà hàng, khách sạn
- xây dựng kế hoạch phát triển thị trường, sản phẩm, dịch vụ.
- Xây dựng các chính sách, biện pháp thúc đẩy bán hàng, tăng trưởng doanh số cho khối nhà hàng, khách sạn
- Tổ chức thu thập thông tin thị trường, phân tích và tổng hợp thông tin thị trường để xác định các phân khúc thị trường có liên quan đến các dịch vụ mà công ty cung cấp
- Xây dựng, thiết lập và duy trì mối quan hệ với các khách hàng, phát triển cơ sở dữ liệu khách hàng.
- XD kế hoạch, tổ chức thực hiện các hoạt động CSKH
- Lập kế hoạch khảo sát thị trường, khai thác thông tin đối thủ cạnh tranh
- Xây dựng, tổ chức thực hiện các chương trình kế hoạch marketing, kế hoạch quảng cáo. Theo dõi việc thực hiện và báo cáo kết quả.
- Theo dõi hoạt động bán hàng, triển khai marketing nhằm đảm bảo việc thực hiện đúng chiến lược MKT theo từng thời điểm.
- Nghiên cứu, phân tích nhu cầu tìm kiếm, mua sản phẩm trên Internet, hành vi tiêu dùng của khách hàng.
- Các biện pháp tăng độ nhận biết, tăng lượng truy cập vào các trang web của công ty.
- Quản trị các trang web của công ty.
- Quản lý kênh bán hàng trực tiếp và bán hàng Online.
- Khai thác các kênh quảng cáo mới và thích hợp.
- Lập kế hoạch và tổ chức thực hiện các Chương trình khuyến mại & quảng cáo truyền thông nhằm đảm bảo kinh doanh, nâng cao hình ảnh, phát triển thương hiệu và tạo sự khác biệt với đối thủ cạnh tranh.
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
Trao đổi cụ thể lúc phỏng vấn
- As discussed in the interview
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
- As discussed in the interview
- As discussed in the interview