Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ thông tin Gia Định theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Quản lý địa bàn:
2. Phát triển kinh doanh:
3. Lập kế hoạch và tổ chức:
4. Công việc khác:
- Tìm kiếm, tư vấn, đề xuất lựa chọn các đối tác nhượng quyền tiềm năng, đảm bảo lựa chọn đối tác nhượng quyền thương mại có uy tín, chất lượng theo các tiêu chí lựa chọn đối tác nhượng quyền thương mại đã được phê duyệt
- Đàm phán, chuẩn bị các thủ tục ký kết hợp đồng nhượng quyền với Đối tác.
- Giám sát toàn bộ quy trình nhượng quyền từ giai đoạn ký kết hợp đồng đến hỗ trợ vận hành ban đầu cho đối tác, đảm bảo quá trình chuyển giao diễn ra tốt.
- Phối hợp chặt chẽ với các phòng ban liên quan (ví dụ: Marketing, Vận hành ....) để hỗ trợ đối tác nhượng quyền trong công việc setup cửa hàng mới và giải quyết các vấn đề phát sinh, đảm bảo hoạt động tặng quyền hiệu quả.
- Đảm bảo các đối tác nhượng quyền tuân thủ các tiêu chuẩn về thương hiệu, dịch vụ và quy trình vận hành của Công ty. Thường xuyên theo dõi, đánh giá và hướng dẫn đối tác duy trì chất lượng đồng nhất.
- Kiểm tra, đôn đốc thu hồi tiền doanh thu, công nợ (phí nhượng quyền…) của khách hàng
- Trực tiếp chăm sóc khách hàng hiện tại, tìm kiếm các khách hàng mới, cập nhật cơ sở dữ liệu khách hàng
- Gửi báo cáo kết quả kinh doanh định kỳ cho Trưởng bộ phận để đề xuất kế hoạch cải thiện doanh số
- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo sự phân công của Trưởng bộ phận
- Work Location: Depend on subsidiary companies
- Supervise and take overall responsibility for the activities of Sales Department. Ensure the work in accordance with the Company's standard procedures.
- Develop and perfect sea freight services and be in charge of service quotations.
- Maintain good relationships with customers, regularly support the necessary information for existing customer,s and develop new customers.
- Responsible for sale targets, market share, growth rate, annual operating budget and customer satisfaction through managing and operating sales staff in accordance with the Company's business plan.
- Participate in the development, implementation and evaluation of business plans, marketing, and work processes to achieve or exceed monthly and annual goals.
- Plan and develop the Department & Personnel
- Perform other tasks as required by the BOD.
1. To manage TOAV’s brand portfolio group, including construction chemicals, heavy-duty coatings, and special paint.
2. To make and execute the marketing plans to enhance brand awareness for new and existing products in order to maximize the business with them and achieve the sales target.
3. To build up and develop the market for new and existing product i.e.
4. Manage the cross-function commitments on the growth action deployment and business objectives of branding.
5. To understand customers’ needs and bring TOA Paint products and services directly to customers.
6. To analyze and deploy the pricing strategies for assigned products.
7. To work closely with the sales team and MarCom manager for launch events.
8. To support salesmen in executing the branding strategies.
9. To visit the market and conduct the survey to get information for benchmarking TOA products vs competitors’ ones, i.e. price, position in the market, promotion programs, etc.
Teaching Responsibilities:
Events Participation:
Student & Parent Engagement: