Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Duy Tân theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Thực hiện công việc theo quy chuẩn của công ty và yêu cầu của quản lý bộ phận.
- Làm thủ tục Check in, Check out và giải quyết những phát sinh của khách sạn lưu trú tại khách sạn, cung cấp thông tin du lịch cho khách.
- Luôn duy trì tiêu chuẩn dịch vụ một cách chuyên nghiệp.
- Sắp xếp phòng khi nhận được sự đặt phòng.
- Trà lời các cuộc điện thoại liên quan đến các dịch vụ khách sạn cũng như khách hàng.
- Tiếp nhận các phàn nàn của khách và giải quyết trong phạm vi được cho phép.
- Báo cáo theo yêu cầu của Trưởng bộ phận.
- Tư vấn và thông tin cho khách hàng về các dịch vụ của khách sạn.
- Chuẩn bị đồ đạc dụng cụ, trang thiết bị, đồ vải cần thiết trong quá trình làm phòng.
- Thực hiện quy trình làm phòng theo đúng tiêu chuẩn của khách sạn.
- Thực hiện quy trình xử lý đồ thất lạc của khách sạn khi phát hiện đồ dùng của khách để quên.
- Kiểm tra tình trạng của các thiết bị và vật dung trong phòng, báo kỹ thuật và giám sát buồng phòng nếu có sự cố xảy ra mất mát hoặc bể vỡ.
- Dọn dẹp, vệ sinh khu vực, thiết bị sau ca làm.
- Thực hiện các công việc khác khi có yêu cầu của Trưởng bộ phận
- Chào đón khách với thái đồ thân thiện, niềm nở.
- Mở của xe và mang xách hành lý cho khách, dẫn khách đến khu vực check in ở sảnh.
- Hỗ trợ các nhân viên khác ở bộ phận sảnh trong việc cung cấp các dịch vụ khi khách yêu cầu.
- Hỗ trợ nhân viên bộ phận tiền sảnh và nhà hàng giới thiệu, bán các dịch vụ cũng như lợi thế của khách sạn.
- Thực hiện các công việc khách theo yêu cầu của Trưởng bộ phận.
- Provides quality food products for our guests and supports in achieving all goals designated by the Executive Chef
- Ensures overall efficiency in food production and general cleaning of kitchens, equipment and utensils.
- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.- Responds to and handles guest problems and complaints.
- Able to make recommendations to the Executive Chef regarding succession planning.
- Ensure that all recipes and product yields are accurately costed and reviewed regularly.
- Ensure that all food items are prepared as per standard recipe cards whilst maintaining portion control and minimizing waste.
- Ensure that food stock levels within the culinary department areas are of sufficient quantity and quality in relevance to the hotel occupancy and function forecasts.
- Ensure that all food preparation equipment is being used safety and correctly and that it is cleaned and maintained.
- Ensure that the culinary department adheres to all company and hotel policies and procedures.
- Ensure that meetings are well planned and results-orientated.
- Creative menu planning and correct food preparation for each outlets including banquets.
- To work in close conjunction with the Food and Beverage Manager and respective & teams, to create a yearly marketing Plan for the outlet.
- To fully understand the market needs and desires for each outlet and ensure that the menus are developed to reflect those needs.
- To initiate relevant maintenance reports and work orders supported by the respective follow up of those items actioned.
- Other jobs assign by Executive Chef
Thực hiện việc lau chùi các dụng cụ ăn uống: chén, đĩa, thìa, ly…, đảm bảo tiêu chuẩn vệ sinh theo quy định của nhà hàng.
Thực hiện việc gấp khăn ăn, giấy ăn.
Ghi nhận thông tin order từ khách, xác nhận lại với khách chính xác tên món ăn – thức uống, số lượng, các yêu cầu đặc biệt…
Sẵn sàng hỗ trợ khách xử lý các sự cố phát sinh trong quá trình dùng bữa: khách làm đổ thức uống, bể đĩa đựng thức ăn…
Hỗ trợ các Waiter/ Waitress khác phục vụ khách khi nhà hàng đông khách, xử lý các sự cố phát sinh trong nhà hàng – báo cáo cấp trên những sự việc không đủ khả năng, thẩm quyền xử lý.
- Get acquainted with the government, fire and police agencies; security consultants and security agency officers; hotel legal counsels; professional associations and any counter parts in nearby establishments.
- Responsible for the protection of hotel guests, staff, assets (tangible and intangible) and other resources by developing and maintaining an organization that is responsive to the current, continuing and immediately foreseeable security, safety and health/hygiene requirements of the hotel.
- Design and imply a comprehensive security programmer consistent with identified risks.
- Adhere to and promotes the provisions outlined in the associates’ handbook and hotel code of ethics.
- Model the guiding principles one to eight; practices and promotes the guiding principles in the day-to-day operation.
- Determine training requirements and conduct appropriate courses and seminars.
- Anticipate and plan for various emergency situations.
- Designs and implements security plans, policies and procedures by regular reviews and updating of existing policies and procedures.
- Access control; prevent unauthorised, unlawful or unwelcomed access into the hotel or within restricted areas within hotel.
- Deliver superior security service for special events and VIP visits (heads of state visits; celebrity functions, etc.)
• Assist Executive Chef and Executive Sous Chef in kitchen operations as necessary.
• Perform all duties of kitchen associates as required.
• Recognize superior quality products, presentations and flavor.
• Maintain food preparation handling and correct storage standards.
• Maintain purchasing, receiving and food storage standards.
• Ensure compliance with all local, state and federal (Health Department) regulations and FSMS Company standard
• Support procedures for Food & Beverage portion and waste controls.
• Follow proper handling and right temperature of all food products.
• Ensure the tracking system in place to capture the guest preferences.
• Manages customer feedback effectively, uses guest issues and compliments to activate long term improvements in products and services.
• Open to new initiatives which can enhance the guest experience.
• Ensure an efficient and effective use of the resources within the department
• Conduct surprise checks on cashier’s floats and reports discrepancies to the Front Office Manager.
• Check and monitor high balance follow-ups and take required discrepancies to the Front Office Manager
• Ensure compliance to the hotel’s policy involving paid out, rebate, discount, cash, credit card or pre-payment.
• Ensures that the Residence Club operates with the lowest possible
- To be advised during interview/Chi tiết trao đổi trong buổi phỏng vấn.
Giám sát các hoạt động thường nhật của bộ phận tạp vụ. Trách nhiệm bảo trì tất cả, hàng tồn kho và vệ sinh môi trường ở tất cả các khu vực sản xuất thực phẩm dịch vụ. Kiểm soát các đơn đặt hàng nhà kho và vấn đề tất cả các sàn, bạc, dụng cụ ăn uống, các sản phẩm tự chọn và kính vv. Đảm bảo tất cả các cửa hàng thực phẩm và nước giải khát có đầy đủ trang thiết bị để thực hiện đầy đủ.
Adhere to local regulations concerning FSMS/HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.
Tuân thủ quy định địa phương liên quan đến FSMS/HACCP, sức khỏe, an toàn, hoặc khác yêu cầu tuân thủ, cũng như các tiêu chuẩn thương hiệu và địa phương chính sách và thủ tục.
Oversees the preparation of kitchen equipment for use Manage the receiving and storage of kitchen goods
Giám sát việc chuẩn bị các thiết bị nhà bếp để sử dụng quản lý tiếp nhận và lưu trữ của các mặt hàng nhà bếp
Oversees the cleaning and storage of kitchen equipment Oversee the cleaning of the premises/
Giám sát việc làm sạch và lưu trữ của các thiết bị nhà bếp làm sạch mặt bằngsự giám sát
Oversee the removal of waste/
Giám sát việc loại bỏ các chất thải
Oversee the handling of kitchen linen Maintains a hygienic kitchen/
Giám sát việc xử lý của nhà bếp các loại vải trải duy trì vệ sinh nhà bếp
Cleans the kitchen and equipment/
Làm sạch nhà bếp và thiết bị
Maintains high levels of personal hygiene for self and enforces hygiene standards for team Manages all functions of the Stewarding operation to achieve the optimum departmental costs/
Duy trì mức độ cao của vệ sinh cá nhân cho tự và thi hành các tiêu chuẩn vệ sinh cho đội ngũ quản lý tất cả các chức năng của các hoạt động tạp vụ để đạt được tối ưu chi phí bộ phận.