Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Ngân hàng TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
WORKING AT ABBOTT
At Abbott, we believe that the access to high-quality, trusted branded generics is essential to the success of patients’ treatment all over the world. That’s why our business brings value to its patients and customers through deep localization and a growing portfolio of high-quality established pharmaceutical products. As the leader in branded generics, we serve the people in emerging markets across the continuum of their lives. We commit our talent and enthusiasm to earn our customers trust by providing innovative, affordable medicines and healthcare solutions
In Vietnam, Abbott’s Established Pharmaceuticals Division has committed to enhance the care of patients. Our products cover several therapeutic areas, including gastroenterology, women health, cardiology, primary care, specialty and food supplement. Our key prescription products include Lipanthyl, Klacid, Duphaston, Drosperin and BetaSerc. Our key over-the-counter products are Duphalac, CG210, Estraceptin, Brufen, Fatig, Surbex. We also have the Influvac vaccine.
MAIN PURPOSE OF THE ROLE
• Develop strategic approach in implementation for brand strategy
• Show excellent execution of marketing activities
• Conduct stakeholder management well
MAIN RESPONSIBILITIES
• Build brand plan for assigned products & execute marketing with Marketing Manager effectively & efficiently.
• Develop sufficient promotional materials such as brochures, catalogues, information booklet which are in line with product positioning.
• Cooperate with related partners (in-house or outsource) to do market surveys on promotional programs to understand customer behaviors, perception, and acceptance.
• Evaluate effectiveness of promotion efforts through strictly follow up the execution of promotional programs.
• Support in developing product training to field force on an ongoing basis.
• Keep Field Force updated on product knowledge and competitor information.
• Review complaints and propose solutions relating to assigned products.
• Collect, compile, verify, analyze data on market trends, consumer behaviour and competitor activities to propose market opportunities for product.
• Collect, compile, verify, analyze data on product performance and customer feedback and make report to relevant managers.
• Provide information in forecasting market’s product demand, identify potential supply issues, and develop contingency plans.
• Actively assist Marketing team in arranging symposiums, seminars, public education and exhibitions in coordination with field force.
· Thiết kế kết cấu các công trình dân dụng cấp III-II: biệt thự, dinh thự, văn phòng, nhà xưởng chiều cao công trình từ 15 tầng trở lại.
· Quản lý hồ sơ thiết kế kết cấu của các công trình trong suốt quá trình triển khai thiết kế đến khi nghiệm thu công trình.
- Thiết kế kết cấu và triển khai hồ sơ thiết kế kết cấu các công trình được giao.
- Quản lý và kiểm tra việc triển khai mô hình tính toán, bản vẽ thiết kế kết cấu của đối tác, cộng tác viên.
- Phối hợp các bộ phận kiến trúc và MEP để kiểm soát công tác triển khai bản vẽ thiết kế công trình, xử lý các xung đột và cập nhật hiệu chỉnh trong suốt quá trình thi công dự án.
- Giải quyết các vấn đề kỹ thuật liên quan HSTK phát sinh trong quá trình triển khai thi công.
- Soát xét các hồ sơ trình duyệt trong quá trình triển khai thi công: biện pháp thi công, RFI, hồ sơ trình duyệt vật liệu ...
- Phối hợp kiểm tra BOQ phần thô và làm rõ thông tin kỹ thuật trong quá trình mời thầu.
- Phối hợp các Phòng ban liên quan tham gia nghiệm thu các giai đoạn và kiểm tra đột xuất theo yêu cầu của BLĐ nếu có.