Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Ngoại thương - Cơ sở TpHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
1. Tiếp đón khách hàng nhiệt tình, nắm bắt nhu cầu của họ và cung cấp tư vấn sản phẩm chuyên nghiệp, đề xuất phù hợp cùng các minh họa dịch vụ chi tiết.
Warmly receive customers, understand their needs, and provide professional product consultation, recommendations, and service demonstrations.
2.Nắm vững kiến thức về tất cả sản phẩm trong cửa hàng, bao gồm chức năng, cấu hình, giá cả, và có thể giải thích rõ ràng cho khách hàng.
Have a good command of the knowledge of all products in the store, including functions, configurations, prices, etc., and be able to explain them clearly to customers.
3. Chủ động hoàn thành chỉ tiêu bán hàng cá nhân và hỗ trợ đội ngũ đạt được các mục tiêu kinh doanh của cửa hàng
Actively achieve personal sales targets and assist the team in reaching the store's sales indicators.
4. Xử lý khiếu nại và vấn đề sau bán hàng của khách, cung cấp dịch vụ hậu mãi chất lượng cao, duy trì mối quan hệ tốt với khách hàng.
Handle customer complaints and after-sales issues, provide high-quality after-sales service, and maintain customer relationships.
5.Duy trì hình ảnh thương hiệu Xiaomi và không gian cửa hàng. Đảm bảo môi trường bán hàng sạch sẽ, sắp xếp sản phẩm gọn gàng, tạo bầu không khí mua sắm thoải mái.
Maintain the image of the Xiaomi brand and the storefront. Keep the store environment clean and tidy, arrange the products neatly, and create a pleasant shopping atmosphere. 6,Actively participate in the training and activities organized by the company, and continuously improve personal sales skills and product knowledge.
6.Tích cực tham gia các buổi đào tạo và sự kiện do công ty tổ chức, không ngừng nâng cao kỹ năng bán hàng và kiến thức sản phẩm.
Complete other tasks assigned by superiors.
- Working as international sales, take responsibility to find out new agents for nominated /freehand cargo .
- Develop overseas forwarding networks
- Complete target of head of department
- Willing to attend face to face / online meeting with international partner.
YA-MAN - Thương hiệu thiết bị công nghệ làm đẹp hàng đầu thế giới đến từ Nhật Bản với hơn 45 năm tiên phong công nghệ cho vẻ đẹp mới, bảo tàng năng lượng YA-MAN mở ra cánh cổng để các vị khách khám phá các di sản công nghệ hàng đầu, hiểu thêm về triết lý phát triển vì vẻ đẹp bền vững của Con người mà YA-MAN theo đuổi.
- Giới thiệu và tư vấn sản phẩm, dịch vụ làm đẹp tới khách hàng hiện tại và các khách hàng tiềm năng của công ty trực tiếp tại cửa hàng, hoặc thông qua các nền tảng liên hệ.
- Phối hợp với bộ phận chăm sóc khách hàng và Marketing để chăm sóc và khai thác khách hàng tiềm năng.
- Chăm sóc khách hàng, duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng qua zalo, facebook, mail.
- Hỗ trợ một số công việc khác theo sự phân công của quản lý bộ phận (Sự kiện tri ân khách hàng; sự kiện Marketing của Công ty...).
- Báo cáo công việc với cấp trên.
*Thời gian làm việc: Xoay ca linh hoạt, 1 tháng nghỉ 4 ngày
Ca 1: 09h00 - 18h00
Ca 2: 12h00 - 21h00
Địa điểm làm việc: Tầng 10 - Tòa nhà Flemington 182 Lê Đại Hành, P. 15, Q. 11
Thời gian làm việc:
Từ 8:30 sáng - 17:30 chiều
Off cố định Chủ Nhật hằng tuần
- Trưng bày & quản lý hàng hóa, quầy kệ, dán tem, điều chỉnh bảng giá khi có thông báo
- Giới thiệu, tư vấn khách hàng
- Chuẩn bị tiền lẻ cho ca làm việc, kê nộp tiền cho ban điều hành
- Tính tiền, kiểm tra, bao gói hàng hóa
I. TRÁCH NHIỆM /RESPONSIBILITIES:
• Closed work with SEA customers and head of market to get orders, deploy, complete them.
• Communicate with customer, internal department to deal with customer’s claim, complain.
• Support Head of market communicate with other departments in Vietnam more effective.
• Track debt and remind customers to pay in time.
• Managing, measuring, and reporting on the Distributor’s performance against sales targets on a weekly, monthly, quarterly, and annual basis.
Provide an idea and solution to make sure all the markets hit target.
• Report sales to General Manager and submit on system weekly, monthly, quarterly, and annual basis.
• Support International Marketing team run new project, check process, back up (if be required).
• Participate or perform plan with relative Dept. (if be required).
• Collect Forecast, Masterplan, customer’s claim from head of market, report to related department.
• Plan to improve SEA department operations better.
• Complete assigned KPI in Month, Quarter and Year
• Complete any arising as requirement from Head of Sale.
II. QUYỀN HẠN/ AUTHORITY:
• Manage, direct and supervise all employees of the SEA Team
• Arrange plans, work schedules, assign work to all employees under their authority.
• Have the right to request the Departments to coordinate to perform the Functions, Duties and Powers according to the Company's regulations.
• Have the right to contribute ideas and propose solutions to solve problems related to the field of product research and development to serve the production activities of the Company.
Làm việc tại Nhà hàng SUSHI KEI, Tầng 3, TTMS Aeon Tân Phú, Quận Tân Phú