Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Report and follows up on any maintenance requirements in close co-operation with Engineering department, and ensure that they are remedied promptly.
- Ensure that staff uses and maintains cleaning equipment and machines in a proper way. Cleaning equipment and machine are to be stored and good working condition.
- Ensure that supplies for Public Area are replenished timely.
- Ensure regulations of the department and hotel are being followed.
- Responsible for strict key control.
- Schedule and supervise the scrubbing and shampoo of carpet/upholstery in his areas of responsibilities.
- Inspect the public area regularly during shift.
- Ensure the flowers and plants in good conditions, report to Executive Housekeeper if find any problems and inform the supplier to change it in time.
- Ensure the PA storeroom is clean and chemicals and tools are prepared well.
- Maintain daily public area logbook, sign out and hand over to following supervisor.
- Assume other duties assigned by the Executive Housekeeper.
- Counsel staff and prevent work-related problems.
- Assist with the preparation of associate duty rosters.
- Assist with associate training and development.
- Provide ongoing advice and support to associate under your supervision.
- Ensure guest needs and reasonable requests are met.
- Seek opportunities to continually improve guest service by reporting guest comments.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
- Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests.
- Conduct shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
- Other tasks which assigned by the leader.
Trao đổi khi phỏng vấn
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a room maid you will be cleaning the rooms and Suites of our all- Villa property and making a crucial contribution to an outstanding stay experience.
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là dọn dẹp các phòng đơn và phòng Suites của Villa và tạo sự trải nghiệm lưu trú tuyệt vời cho khách hàng.
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Buồng phòng (Room)
+ NV Vệ sinh Công cộng (PA)
+ NV tiếp nhận thông tin (Order Taker)
- Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
- Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
- Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
- Determines room rates based on the selling tactics of the hotel
- Prepares letters of confirmation.
- Communicates reservation information to the front desk. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
- Responsible for keeping accurate records about customer bookings, payments, and any additional information that hotel staff might need when interacting with a guest.
Trao đổi khi phỏng vấn
- Các vị trí Tuyển dụng:
+ NV Phục vụ
+ NV Đón tiếp Nhà hàng
+ NV Pha chế
- Set up, open and close coffee shop areas. / Sắp xếp, mở cửa và đóng cửa khu vực cửa hàng cà phê.
- Clean, sanitize coffee shop equipment and service areas. / Lau chùi, giữ vệ sinh các trang thiết bị cũng như khu vực phục vụ.
- Resolve routine problems encountered in performance of work assignments./ Xử lý các vấn đề hàng ngày và công việc được phân công
- Establish and maintain effective working relationships with others./ Thiết lập và duy trì các mối quan hệ đồng nghiệp và các mối quan hệ khác.
- Complete the other tasks and jobs which assigned by the leader / Hoàn thành các nhiệm vụ và công việc được cấp trên giao phó.
We are seeking highly motivated, self-driven individuals who are interested in providing exceptional guest service to join our team. As a Public attendant you will be cleaning and maintaining the Public areas including : Lobby, Restaurant, Meeting rooms… and making a crucial contribution to an outstanding stay experience.
Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tích cực tận tụy, chủ động trong công việc quan tâm đến công việc cung cấp dịch vụ khách hàng để cùng tham gia vào đội ngũ của chúng tôi. Công việc là vệ sinh , bảo dưỡng khu vực công cộng bao gồm, Sảnh chính, phòng họp, nhà ăn, và các khu vực công cộng khác tạo sự trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• To be responsible for advance booking and reservations, handling guest inquiries, provides information, maintaining guest records, and creating a favorable public image over the phone.
• Aware of the resort's latest information, promotion, packages relating to rooms and other outlet to provide the guests with the correct information.
• Ensures to block rooms for any special request such as connecting, accompanied, non-smoking villas...
• Ensures to respond to all requested by telex, fax, email, letters properly within 24 hours.
• Ensures the quality of daily incoming Reservations and the arrival Reservations to provide guests the best-expected service and avoid problems that happened caused of lacking/missing information in the reservation system.
• Follows up and reconfirms the tentative reservations into actual bookings.
• Coordinates with other departments to provide the guests with the best service whenever possible.
• Handles guests' complaints if any and seek for approval or assistance of Reservation Supervisor or higher Management if the situation is out of the given authorization.
- Review and correction of daily revenue journal.
Xem xét và chỉnh sửa sổ nhật ký doanh thu hàng ngày.
- Review Revenue balance sheet weekly.
Xem xét bảng cân đối doanh thu hàng tuần.
- Control of accommodation advance deposits.
Kiểm soát tiền gửi đặt cọc tiền phòng.
- Monitoring of house banks and investments
Giám sát ngân hàng và các khoản đầu tư
- Analysis and investigation of cashier’s over and short.
Phân tích và tìm nguyên nhân các khoản tiền thừa thiếu.
- Investigation and input of bank statement data.
Điều tra và nhập dữ liệu sao kê ngân hàng.
- Bank reconciliation: agency, replacement reserve.
Đối chiếu ngân hàng: đại lý, dự phòng thay thế.
- Review of accounts payable monthly inventory reconciliation.
Xem xét các tài khoản phải trả đối chiếu với hàng tồn kho hàng tháng.
- Review of accounts payable purchases journal.
Xem xét nhật ký các tài khoản mua hàng phải trả.
- Review of travel agency commission payments.
Xem xét việc thanh toán hoa hồng cho đại lý du lịch.
- Maintenance of replacement reserve cash book.
Duy trì sổ quỹ dự phòng thay thế.
- Asset Purchase / Disposal reporting to Owners.
Báo cáo mua mới / thanh lý tài sản cố định cho chủ sở hữu.
- Review of F&B Control reconciliation and journal and interface / input to General Ledger each month end.
Xem xét đối chiếu với Kiểm soát ẩm thực và sổ nhật ký và dữ liệu kết nối / nhập liệu với sổ cái mỗi cuỗi tháng.
- Review of accounts payable and interface to General Ledger each month end.
Xem xét các tài khoản phải trả và đữ liệu kết nối với sổ cái mỗi cuỗi tháng.
- Preparation of month end journals.
Chuẩn bị các sổ nhật ký cuối tháng.
- Participation in month end review.
Tham gia xem xét báo cáo cuối tháng.
- Review and prepare final input in the General Ledger from various sources each month.
Xem xét và chuẩn bị các dữ liệu đầu vào cuối cùng để nhập vào sổ cái từ các nguồn khác nhau hàng tháng.
- Review general ledger and Financial Reports each month.
Xem xét tổng quan sổ cái và báo cáo tài chính hàng tháng.
- Prepare balance sheet record and identify and reconcile all items therein each month.
Chuẩn bị hồ sơ lập bảng cân đối kế toán và xác định và đối chiếu tất cả các khoản mục trong đó hàng tháng.
- Prepare bank reconciliation such as agency, imparts and replacement reserve.
Chuẩn bị hồ sơ đối chiếu ngân hàng như đại lý, tài khoản và dự phòng thay thế.
- Invoice all non-trade receivables.
Lên hóa đơn tất cả các khoản phải thu phi thương mại.
- Conduct Payroll Auditing.
Thực hiện kiểm toán tiền lương.
- Conduct inter-company reconciliation, payments and invoicing.
Thực hiện đối chiếu giữa các công ty nội bộ, thanh toán và lập hóa đơn.
- Prepare project status summary / Owners Asset Addition Schedule.
Chuẩn bị báo cáo tóm tắt trạng thái dự án / Lịch trình bổ sung tài sản của chủ sở hữu.
- Prepare Weekly Activity Report.
Chuẩn bị báo cáo hoạt động hàng tuần.
- Participation in the 3-month outlook, strategic plan, reforecast and budget.
Tham gia vào kế hoạch phát triển 3 tháng, kế hoạch chiến lược, tái cấu trúc và ngân sách.
- Assist in the set up and/or Review of accommodation package on system.
Hỗ trợ thiết lập và / hoặc xem xét các chương trình thuê phòng theo gói trên hệ thống.
- Assist other departments in analyzing their financial results.
Hỗ trợ các bộ phận khác trong việc phân tích kết quả tài chính của họ.
- Review travel agency commission payments.
Xem xét việc thanh toán hoa hồng cho đại lý du lịch.
- Monitor, analysis and report variations from the budget.
Theo dõi, phân tích và báo cáo các sự khác biệt với ngân sách.
- Assess work operations and prepare plans to implement change when required.
Đánh giá hoạt động công việc và chuẩn bị các kế hoạch để thực hiện thay đổi khi có yêu cầu.
Trao đổi khi phỏng vấn
Trao đổi cụ thể trong buổi phỏng vấn
Trao đổi khi phỏng vấn
Trao đổi khi phỏng vấn