Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
As a Sales Executive you will do daily work on the assigned target market and perform direct sale through Telemarketing conversation, sale call/ visit or sale trip to approach and see more new potential prospects. This role report to Sale Manager.
You will contact appropriate individual or department (e.g, Sale, Date Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests or problems. Answer, record and process all guest calls, requests, questions or concerns. Attend all promotion events of Cititels. Assist management in training and motivating employees; serve as a role model.
As an Assistant Financial Controller, you will be preparing periodic management reports on the financial performance of the Hotel, assist the Financial Controller in preparing full and accurate forecasting and budgeting proposals within the hotel and ensuring that the Finance team provide month-end closing and all other required management reports. Through implementation and maintenance of adequate systems of internal control, you will be ensuring that financial regulations are strictly adhered to. You will be working with the team to assure that balance sheets precisely reflect assets and liabilities of the hotel and designing and implementing internal control procedures. You will be working with external/ internal auditors and assist with year-end audit preparations and drafting of financial statements.
Chuẩn bị báo cáo quản lý định kỳ về hiệu quả tài chính của Khách sạn, hỗ trợ Kiểm soát viên tài chính chuẩn bị các đề xuất dự báo và ngân sách đầy đủ và chính xác trong khách sạn và đảm bảo rằng nhóm tài chính cung cấp kết thúc cuối tháng và tất cả báo cáo quản lý cần thiết khác. Thông qua việc thực hiện và duy trì các hệ thống kiểm soát nội bộ đầy đủ, bạn sẽ đảm bảo rằng các quy định tài chính được tuân thủ nghiêm ngặt. Bạn sẽ là người làm việc với nhóm để đảm bảo rằng bảng cân đối phản ánh chính xác tài sản và nợ của khách sạn và thiết kế và thực hiện các thủ tục kiểm soát nội bộ. Bạn sẽ làm việc với các kiểm toán viên bên ngoài / nội bộ và hỗ trợ chuẩn bị kiểm toán cuối năm và soạn thảo báo cáo tài chính.
As an Assistant Restaurant Manager, you will in charge of your assigned outlet’s team, hence will be responsible for all its functions, level of guest satisfaction, team members’ performances and ensure compliance with standards of service and operating procedure, as well as adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements.
Be part of an effective communicating network within the team between outlets and with other departments.
Support other operations outside of assigned responsibilities when required to ensure the overall success of F&B department and of the resort.
Là Trợ lý Giám đốc Nhà hàng, bạn sẽ phụ trách các outlet được phân công, do đó bạn sẽ chịu trách nhiệm về tất cả các chức năng, về mức độ hài lòng của khách, hiệu suất của các thành viên trong nhóm và đảm bảo tuân thủ các tiêu chuẩn về dịch vụ và quy trình vận hành, cũng như tuân thủ quy định địa phương liên quan đến sức khỏe, vệ sinh an toàn thực phẩm hoặc các yêu cầu tuân thủ khác.
Hãy là một phần của một mạng lưới giao tiếp hiệu quả trong nhóm giữa các outlet và với các bộ phận khác.
Hỗ trợ các hoạt động khác ngoài trách nhiệm được giao khi được yêu cầu để đảm bảo thành công chung của bộ phận F&B và của khu nghỉ mát.
Responsibilities include maintaining the restaurant’s revenue, profitability and quality goals. Ensure efficient restaurant operation, as well as maintain high production, productivity, quality, and customer-service standards.
- Be discussed on the interview.
As a Sales Manager you will be creating promotions and establish key accounts for Sales Activities. This Role reports to the Director of Sales and Marketing.
You will drive the preparation of the annual department operating budget, the hotel sale, marketing and business plan. Provide feedback to the management on changing market conditions, including trends in the competition, as a result in general market idea, maintain good contact with existing customers. Maintain a strong working relation and make use of their expertise to maximize sales force and sales coverage in their responsible markets. Understand and strictly adhere to the Rules & Regulations contained in the Employee Handbook and the Hotel’s policies concerning Fire, Hygiene, Health & Safety and Emergency situation. You will have a presence at trade shows and major market event, locally and nationally, to promote new business and increase sales for the hotel.
As an Assistant Restaurant Manager, you will in charge of your assigned outlet’s team, hence will be responsible for all its functions, level of guest satisfaction, team members’ performances and ensure compliance with standards of service and operating procedure, as well as adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements.
Be part of an effective communicating network within the team between outlets and with other departments.
Support other operations outside of assigned responsibilities when required to ensure the overall success of F&B department and of the resort.
Là Trợ lý Giám đốc Nhà hàng, bạn sẽ phụ trách các outlet được phân công, do đó bạn sẽ chịu trách nhiệm về tất cả các chức năng, về mức độ hài lòng của khách, hiệu suất của các thành viên trong nhóm và đảm bảo tuân thủ các tiêu chuẩn về dịch vụ và quy trình vận hành, cũng như tuân thủ quy định địa phương liên quan đến sức khỏe, vệ sinh an toàn thực phẩm hoặc các yêu cầu tuân thủ khác.
Hãy là một phần của một mạng lưới giao tiếp hiệu quả trong nhóm giữa các outlet và với các bộ phận khác.
Hỗ trợ các hoạt động khác ngoài trách nhiệm được giao khi được yêu cầu để đảm bảo thành công chung của bộ phận F&B và của khu nghỉ mát.
To provide service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the residents’ satisfaction.
To ensure public area spaces are highly maintained, free of defects and its Cleanliness are kept to Hotel Standards.
Key Deliverables and Responsibilities
Planning & Organizing:
1. To communicate requirement tasks to PA Team and inspect their works in designated areas.
2. Completed check off lists to ensure all tasks have been carried out. Conduct disciplinary actions/ coaching if required.
3. To review the employee schedule and annual leave plan to ensure the correct allocation of resources in order to improve owner/resident/guest satisfaction levels as well as employee productivity and satisfaction
Implement, drive and manage all Housekeeping business requirements and related activities.
Provide service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring total guests’ satisfaction.
-Tiếp nhận và xử lý các booking đặt phòng với khách sạn qua điện thoại, email, OTA, TA… linh hoạt trong việc bán phòng trống, đảm bảo các yêu cầu đặt phòng được xử lý trong vòng 48 giờ.
-Đảm bảo nắm rõ thông tin về các dịch vụ của khách sạn, các chương trình ưu đãi theo dịp hay áp dụng cho các đối tượng khách hàng khác nhau để giới thiệu chính xác đến khách đặt phòng.
-Tiếp nhận yêu cầu sửa đổi, hủy đặt phòng chủ động từ phía khách và thực hiện đúng quy trình sửa đổi - hủy đặt phòng của khách sạn.
-Đảm bảo các thông tin sửa đổi, hủy đặt phòng được cập nhật vào hệ thống chính xác tuyệt đối để không làm ảnh hưởng đến hoạt động kinh doanh phòng của khách sạn.
-Thực hiện việc tổng hợp danh sách khách dự kiến check-in, checkout trong ngày từ phần mềm quản lý đặt phòng, chuyển tổ lễ tân chuẩn bị đón tiếp hay hồ sơ thanh toán cho khách; chuyển bộ phận buồng phòng lên kế hoạch dọn phòng hợp lý.
-Với các yêu cầu đặt phòng đặc biệt cho khách VIP, khách Honey Moon… cần thông báo sớm cho bộ phận Buồng phòng để kịp thời chuẩn bị chu đáo, kỹ càng.
-Phối hợp với các bộ phận liên quan xử lý yêu cầu của khách đặt phòng.
-Kịp thời báo cáo lên quản lý các thông tin phản hồi, phàn nàn về chất lượng dịch vụ khách sạn.
-Hướng dẫn nghiệp vụ cho nhân viên mới của bộ phận khi được yêu cầu.
-Ghi chép thông tin làm việc trong ca vào sổ Log Book, bàn giao công việc vào cuối ca.
-Tham gia đầy đủ các cuộc họp của bộ phận, các khóa bồi dưỡng khi được khách sạn tạo điều kiện.
-Thực hiện các yêu cầu công việc khác khi được cấp trên chỉ đạo.
To responsible for the successful event planning and overall execution of all Conference & Events that take place within the hotel, interact frequently with customers and Guests to learn about their needs and develop relationships from which to earn repeat and expanded business.
- AP Batch update – Daily.
- Supplier reconciliation – Monthly.
- Employee vacation payments / final settlements / any other direct payments / General Cashier and Purchasing Manager reimbursement claims – 48 hours from the receipt of payment request.
- Complete monthly supplier payment run by agreed upon date every month.
- Payments for Entertainers / Professional Commission etc.
- Reconciliation of AP ledger with General Ledger – Daily.
- Reconciliation of pre-payment to supplier – monthly.
- Reconciliation for alcoholic beverage suppliers.
- Ensure that all payments are backed up with original invoices / approved purchase orders and receiving report.
- Ensure that verification of quantity and matching of prices with LPO is done by receiving clerk.
- Verify each payable transaction for the accuracy of accounting nominal code.
- Telephone invoices must be verified with call accounting system to ensure adequate internal ontrols.
- Unused bank cheques must be kept under lock and key. Logbook must be maintained for withdrawing cheques and must be signed by Director of Finance.
- Ensure that all invoices are stamped with the received date.
- Ensure that all payment vouchers are stamped “Paid” once the payment is processed.
- Maintain up to date filing system for the payment voucher as per bank cheque sequence number.
- Prepare month end journal voucher for any reclassification, accruals etc.
- Pre-payment to supplier account must be continuously followed up to find out the receiving date for the goods.
- Pre-payment to supplier account must be reviewed, reconciled and signed by Financial Controller on or before 5th working day of the months.
- All Balance Sheet accounts related to accounts payable must be reconciled and forwarded on or before 8th working day of the month to Financial Accountant for review.
- Handle all queries from internal & external customers.
- Liaise with Owning Company Auditors.
-. Communicates openly and clearly both verbally and in writing.
- Develops positive working relationships at all levels.
- Effectively delegates to get things done.
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.