Tổng hợp việc làm cho sinh viên Phân hiệu ĐH Đà Nẵng tại Kon Tum theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
- Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Adhere to company credit limit, floor limit policies.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests.
- Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping, reservations etc.
- Operates the EPBX equipment, including, assisting incoming & outgoing calls, setting wake-up calls, enabling DND (Do Not Disturb) and paging for in-house guests.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Takes responsibility in the absence of the Duty Manager / Front office manager.
Mô tả Công việc:
✅ Công việc: Tư vấn sản phẩm, các chương trình khuyến mãi của cty tới người tiêu dùng . Đồng thời hỗ trợ bán hàng cho cửa hàng...
✅ Quyền lợi:
- Làm việc trong môi trường năng động , thân thiện.
- Được đào tạo ktsp + kỹ năng bán hàng
- Được hưởng chế độ phúc lợi theo quy định cty.
- Tham gia du lịch Teambuilding, thưởng tết,...
✅ Yêu cầu:
- Tuổi từ: 20 đến 40
- Nhanh nhẹn, hoạt bát, vui vẻ, hòa đồng, chịu khó, trung thực. Giao tiếp ổn
- Ưu tiên những người có kinh nghiệm bán hàng.
Hạn cuối nhận hồ sơ: 20/5/2024.
Yêu cầu: nghiêm túc,lắng nghe,có trách nhiệm,chịu khó
Làm tốt được thưởng
Có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Hỗ trợ,tư vấn KH đến chi nhánh mua hàng
Làm tại chi nhánh,không đi thị trường,k áp số, k ôm hàng
Môi trường chuyên nghiệp và năng động
Làm giờ hành chính
- Tiếp nhận, kiểm tra thông tin lô hàng khi nhận thông tin từ sales hoặc khách hàng.
- Chuẩn bị và hoàn thiện các chứng từ xuất nhập khẩu, phối hợp với Team Sales làm chứng từ khai báo hải quan;
- Lập và kiểm tra hồ sơ xuất nhập khẩu (Packing list, Invoice, bill, ...);
- Phối hợp với các bộ phận liên quan xử lý công việc.
- Theo dõi quá trình thủ tục hải quan và nhập xuất hàng từ điểm giao đến điểm nhận.
- Phối hợp cùng các bộ phận kho bãi, DOC CUS, OPS hoàn thành đơn hàng.
- Theo dõi tiến độ, tình hình, thu hồi công nợ các lô hàng.
- Không đi thị trường.
Khai thác và nhận biết, nắm bắt nhu cầu của khách hàng để từ đó giới thiệu các dịch vụ với chi phí phù hợp.
Gọi điện, chat online và gửi email tư vấn hệ thống dịch vụ tùy theo từng nhóm đối tượng khách hàng
Theo dõi và chăm sóc tệp khách hàng – Phối hợp với Phòng Marketing triển khai các chương trình phát triển hệ sinh thái khách hàng bền vững
Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Quản lý trực tiếp hoặc Trưởng chi nhánh.
• Ensures that the service sequence is followed according to established standards.
• Responsible for the cleanliness of all banquet facilities and equipment.
• Attends to guests’ needs and requests regarding Room set-up, audiovisual and Food and Beverage service.
• Responsible for the constant training of Banquet Staff and strongly involved in Staff training.
• Prepares the banquet cheque by following the Function Order, ensuring to charge according to the Function Order.
• Thorough knowledge of all menu items and all types of set-up, and be able to pass the knowledge to staff.
• Responsible for the day to day operation.
• Controls and ensures cleanliness and proper maintenance.
• Attend to guests’ need in professional manner.
• Prepares all guest supply and other requisitions to ensure a smooth operation.
• Assists in setting up function rooms
• Take care of function as assign to.
• Checks and tests the audiovisual in each function.
• Responsible for the follow up of job order in the banquet department, making sure all equipment is in good working condition.
• To monitor all costs and recommends measures to control them.
1. Be knowledgeable of procedures for security and emergency incidents and is familiar with location of fire alarms and fire extinguishers.
2. Maintain personal presentation to hotel and Marriott standards.
3. Greet all arrival and departure guests while assisting in traffic control at the main entrance. Subsequently, to handle with in and out luggage with the rapid and accurate professional services under the standard of performance
4. Deliver newspapers, mails, messages, parcels and faxes properly and professionally handling with telephone line and paging system
5. Be acquainted with all hotel facilities, including the guest room facilities and know all events in the hotel.
6. Ensure and responsible for the cleanliness and tidiness of working area, luggage room, luggage trolleys, luggage passage way and to report to bell captain if any repair needed as well as the uniform appearance must always neat and clean
7. Take responsibility for all registered luggage that is the mandatory from the hotel guideline on luggage control and security
8. Coordinate with GSA and GRO in order to provide professional service i.e. check with front cashier if guests have already settled their account
9. Inform Chief Concierge or Duty Managers any unusual situation and cases
10. Replacing welcome agents at the main entrance and open the door for the guests when necessary
11. Ensure that all luggage deliveries and collections are accurately recorded in the luggage control sheet.
12. Ability to work on different shift as a teamwork (morning/afternoon/overnight) on day to day operation
13. Attend languages, personality improvement and standard of performance training
- Thay vỏ chăn, ga, gối hàng ngày, lau dọn trong phòng.
- Đảm bảo vệ sinh sạch sẽ trong phòng khách sẵn sàng trước khi đón khách.
- Khi khách trả phòng có trách nhiệm kiểm tra phòng và kịp thời báo cho lễ tân những đồ khách đã sử dung trong thời gian lưu trú.