Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Hiểu rõ về thông tin sản phẩm để tư vấn cho khách hàng
- Thu thập thông tin, nhu cầu khách hàng và lên danh sách khách hàng tiềm năng
- Tìm kiếm và khai thác mở rộng nguồn khách hàng mới
- Chăm sóc, phát triển quan hệ khách cũ (gọi điện, email, gặp gỡ thường xuyên, …)
- Cập nhật, báo cáo tình hình thị trường, giá cả, thông tin về đối thủ cạnh tranh
- Báo cáo công việc theo tuần, quý, năm
- Tham gia các chiến dịch marketing, truyền thông, sự kiện, hội chợ, hội thảo trong và ngoài Công ty
- Giải quyết khiếu nại của khách hàng do mình phụ trách trong phạm vi được giao.
- Theo dõi, kiểm tra chất lượng giấy trong quá trình sản xuất.
- Phối hợp với các bộ phận khắc phục lỗi kịp thời trong quá trình sản xuất và nguyên vật liệu không đạt chất lượng.
- Theo dõi quy trình sản xuất đơn hàng, quản lý hồ sơ sản phẩm.
- Thực hiện các báo cáo theo yêu cầu của Quản lý.
- Giải quyết khiếu nại của khách hàng đối với các sản phẩm không phù hợp về chất lượng.
Công ty cổ phần Phân lân nung chảy Văn Điển là doanh nghiệp chuyên sản xuất kinh doanh phân lân nung chảy và phân bón NPK Văn Điển.
Địa chỉ: Đường Phan Trọng Tuệ, xã Tam Hiệp, huyện Thanh Trì, Hà Nội.
Công ty cần tuyển các vị trí sau:
Các nhiệm vụ chính:
* CHẾ ĐỘ PHÚC LỢI
* ĐỊA ĐIỂM & THỜI GIAN LÀM VIỆC:
- Thực hiện công tác vận hành, bảo hành, bảo trì thang máy (đối với kỹ thuật điện) hoặc lắp đặt các thiết bị thang máy (đối với kỹ thuật cơ khí thang máy)
- Khắc phục, sữa chữa những hư hỏng của thang máy;
- Nghiệm thu và bàn giao thang máy cho khách hàng;
- Các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên
- Thời gian làm việc 8 tiếng / ngày (Thời gian tăng ca được tính theo chế độ nhà nước)
• Soạn sản phẩm theo đơn hàng được giao.
• Sắp xếp kho hàng gọn gàng, sạch sẽ, khoa học.
• Kiểm soát việc xuất, nhập hàng ở kho về số lượng, mã sản phẩm.
• Bảo quản, quản lí hàng tồn kho.
• Thực hiện kiểm kê hàng hoá theo định kỳ.
• Phân công công việc cho các nhân viên kho.
• Các công việc khác theo sự phân công từ BGĐ.
Thời gian: 7h30-18h. Off 3 ngày/tháng. Địa điểm: 320 Nguyễn Văn Khối, p8, Q.Gò Vấp.
• Tiếp thị, tư vấn các sản phẩm dịch vụ khách hàng Doanh nghiệp (tín dụng, huy động, tài khoản, TTQT,..)
• Giải quyết vướng mắc, khiếu nại khi có phát sinh
• Duy trì, chăm sóc khách hàng hiện hữu và phát triển khách hàng mới
• Thực hiện các nghiệp vụ chuyên môn, xử lý công việc liên quan các sản phẩm dịch vụ đã cung cấp
* Khung chương trình (Áp dụng cho đợt tháng 09.2025):
* Địa điểm làm việc:
- Hỗ trợ Ban lãnh đạo trong việc xây dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng, đối tác.
- Xây dựng các chương trình đối ngoại, chăm sóc khách hàng theo tuần/tháng/quý/năm.
- Chịu trách nhiệm lên chương trình và tham gia tổ chức các sự kiện cho khách hàng, đối tác.
- Theo dõi, nhắc việc và giám sát các sự kiện của khách hàng, đối tác.
- Tìm kiếm các mặt hàng, dịch vụ phục vụ công rác đối ngoại.
- Các công việc khác theo yêu cầu của Chủ tịch, BGĐ.
- To supervise, inspect and monitor cost control of all hotel items.
- To monitor daily operation duties of storeroom and receiving section.
- All items are to be received and stored in their correct manner according to storing location, packaging, temperature, light, humidity etc. on a first in first out basis to enable stock rotation.
- All storerooms to be cleaned and sanitized daily
- To ensure that the Receiving personnel are performing their duties according to hotel procedures and using good judgment in inspecting the good qualities.
- To supervise periodically actual inventory taking in storerooms, all outlets, departments and prepare the variance report(s)
- To supervise and be responsible for control of all fixed assets and operating equipment and linen.
- To coordinate with Kitchen to ensure that all menus are properly costed and have recipes to establish menu item sale prices accordingly.
- To provide analysis of F&B stores consumption to avoid overstock and handle the ordering of food & beverage items as accurately as possible.
- To analyze all food & beverage costs on the monthly basis and making recommendation of alternatives and cost savings.
- To establish and maintain a database for food & beverage inventory stock including up-to-date pricing.
- To prepare cost reports as regulated.
- To prepare reports re. breakage, wastage, spoilage.
- To prepare reports on house use/entertainment.
- To assist in preparing financial statements.
- To work closely with all departments the purpose of analyzing financial analysis of operating results and preparing of the operating plans/budget.
- All cost related problems must be reported to the senior management immediately.
HN & HCM
Chi tiết công việc
Quyền lợi được hưởng
Hải Phòng:
1. Đề xuất kế hoạch bán hàng văn phòng phẩm tại kênh MT
2. Đàm phán giới thiệu các góc thương hiệu Campus
3. Đề xuất & Quản lý POPUP/Sự kiện tại cửa hàng MT
4. Quản lý hoạt động PG & tại cửa hàng
5. Làm Catalog sản phẩm cùng nhóm Kế hoạch Sản phẩm
1. Mechanical:
a) Make the maintenance plan, execute the maintenance plan to ensure the operation condition of all machinery, production system.
b) Quickly react and solve any issues related to the machinery, production system.
c) Cooperate with related people, teams in maintenance activities.
d) Strictly follow the guide, the request, recommendation from the machinery’s manufacturer in machinery’s operation and maintenance.
e) Strictly follow the guild, request, recommendation from management level, clients, government which help to improve, ensure the good operation of machinery.
2. Electrical:
a) Assign work to maintenance department staff as well as manage and supervise the process of repairing and maintaining the power system of the plant.
b) Build the plan for maintaining electrical equipment.
c) Provide solutions and troubleshooting during breakdown to put the electric system into operation in the shortest time.
d) Failure analysis and improvement plan for the future.
3. Facility:
a) Plans facilities changes for offices, and production equipment layouts, working toward economy of operation, maximum use of facilities and equipment, and compliance with laws and regulations.
b) Coordinates with architecture/engineering firms in developing design criteria and preparing layout and detail drawings in Office Projects.
c) Prepares bid sheets and contracts for Construction/Renovation and facilities acquisition.
d) Reviews and estimates design costs including equipment, installation, labor, materials, preparation, and other related costs.
e) Inspects construction and installation progress for conformance to established drawings, specifications, and schedules.
f) Develops criteria and performance specifications required to meet unique operating requirements and building and safety codes.
4. Other responsibilities:
a) Become good model to team, and lead team’s member to meet company culture and values
b) Build the rules, policies, procedures of maintenance; train to subordinate and factory’s employee to ensure the good maintenance activities.
c) Manage the engineer/technical team in Vietnam Factory to ensure the people’s performance, compliance.
d) Other ad-hoc tasks be assigned by Plant Manager or/and BOD.
As Chief Engineer you’ll manage the engineering/maintenance of your hotel and ensure the safety and comfort of hotel guests and team members. You’ll be a master multitasker and be comfortable with any repair needs. Motivating and training your team with the skills to keep hotels always looking their best.
Your day-to-day
People
Direct daily engineering needs, plan and assign work ensuring you always have the right team in place
Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues - recognize good performance
Recommend or initiate any HR-related actions where needed
Ensure a safe and secure environment for guests, and team members in compliance with regulatory policies and procedures
Maintain relations with outside contacts including guests, regulatory agencies, and others as needed
Follow-up outstanding points from the latest IT audit of his/her hotel under the supervision of the IT Manager/Lead
Guest Experience
Help guests need to ensure their satisfaction
Use a maintenance program to ensure the hotel is maintained and in service for our guests
Responsible Business
Maintain and order parts and supplies whilst minimizing waste and maintaining “green” initiatives
May be responsible for hotel security to minimize the risk of theft, crime, and other hazards
Ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
Accountabilities
This is the top Maintenance/ Engineering job which may include one or more food or beverage outlets, and/or meeting space or catering/convention facilities. May supervise a small maintenance staff.
WHAT DO WE NEED FROM YOU?
(Some) Graduated college or advanced vocational training
Four years experience in general building maintenance and/or construction or an equivalent combination of education and experience
Specialied expertise in plumbing, electrical, mechanical, and carpentry fields Level 3 EPA Certification, HVAC and refrigeration certificate, licensed plumber and/or journeyman status for electrician and carpenter may be required
Hotel experience preferred
Professional certification and license if required by law