Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu

Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu

image image
Ngôn ngữ Anh (18) Ngôn ngữ Trung Quốc (18) Tâm lý học (828) Đông phương học (828) Quản trị kinh doanh (59339) Marketing (2323) Kinh doanh quốc tế (61662) Tài chính – Ngân hàng (22539) Kế toán (22539) Luật (90)
banner 1
Junior PHP Developer

Junior PHP Developer

DATANEXT
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ResponsibilitiesRequirement Analysis: Định nghĩa yêu cầu / thiết kế / phát triển Back-end / bảo trì / vận hành, v.vMaintenance: Bạn sẽ tham gia vào việc phát triển và duy trì các dịch vụ của chính chúng tôiFeature Development: Phát triển các dự án mới tại Nhật Bản; Phát triển Back-end, Front WebRequirementsDevelopment Tools: Kinh nghiệm phát triển PHP (Laravel), JavaScript (Vue.js,Angular.js); Hiểu về Wordpress; Có kiến thức về Git, AWS, MySQL, DockerProblem Solving: Khả năng tư duy linh hoạtLanguages: Tiếng Nhật: Ứng viên có thể giao tiếp được bằng tiếng Nhật, trình độ tương đương N3 trở lên (không bắt buộc có chứng chỉ hoặc văn bằng, sẽ được công ty đào tạo thêm); Không cần (Có sẽ tốt đối với fressher); Muốn học thêm có thể yêu cầu; Tiếng Anh: Có thể Đọc, ViếtPersonal Attributes: Có sáng tạo để hoàn thành tốt dự ánIndustry Knowledge: Lưu ý ứng viên phải tốt nghiệp cao đẳng trở lên, không nhận các ứng chỉ học lập trình ở các trung tâm vì ứng viên sẽ được định hướng sang Nhật làm việc nên cần phải có bằng cấp liên quan.Interpersonal Skills: Thích giao tiếp với mọi người xung quanhHands-On Experience: Cảm thấy vui khi đáp ứng nhu cầu của khách hàngLearning Orientation: Thích học hỏi và tìm hiểu những vấn đề mớiEducationDegreeBachelor in Information TechnologyCertificationBenefits Bảo hiểm theo quy định của Nhà nước. Khám sức khỏe tổng quát định kỳ tại bệnh viện có uy tín + Thẻ bảo hiểm y tế 247 Hỗ trợ chi phí học tiếng Nhật Review lương: 1-2 lần/ năm 12 ngày nghỉ phép hằng năm - Ký hợp đồng lao động, hưởng 12 ngày phép năm và các ngày nghỉ lễ, tết theo quy định của nhà nước ( Mỗi tháng được nghỉ thêm 1 ngày phép tự chọn) Cơ hội làm việc tại Nhật Hỗ trợ đào tạo Cung cấp Máy tính và các thiết bị hỗ trợ công việc Mỗi năm sẽ được đi nhật công tác kèm du lịch Recruitment ProgressRound 11 Vòng phỏng vấn với Technical lead
International Sales Specialist (Chuyên Viên Phát Triển Quốc Tế)

International Sales Specialist (Chuyên Viên Phát Triển Quốc Tế)

Witrust Group Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
This is a full-time, on-site role for an International Sales Specialist, who focuses on targeting international clients, researching and identifying products that address specific customer issues or needs, and meeting the company's criteria. The individual will be responsible for implementing these ideas and developing the business based on these solutions.Responsibilities:• Search for product ideas around the challenges and customer needs in the field of aquaculture (or others), meeting the company's criteria.• Analyze data to identify underserved markets and target customer segments.• Go directly to the international market to meet potential customers, and participate in trade shows and exchanges with potential customers.• Work with suppliers to build products and accompanying solutions that can meet the needs of the targeted customer segments.• Search for and build relationships with new suppliers to develop together.• Implement ideas and develop business: Build and expand the customer base, focusing on maintaining and developing customer relationships.• Capability Enhancement: Identifying and developing new capabilities to ensure the company's competitive edge and growth in key sectors such as food, seafood, and trade.• Other responsibilities as assigned.
Android Developer (Kotlin)

Android Developer (Kotlin)

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trưởng Phòng Xuất Nhập Khẩu         (Bắt Buột Từ 3 Năm Kinh Nghiệm )

Trưởng Phòng Xuất Nhập Khẩu (Bắt Buột Từ 3 Năm Kinh Nghiệm )

Công ty TNHH Giao nhận Người vận chuyển Quốc Tế
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc: Hồ Chí Minh
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Has a superficial knowledge of Import and Export- Plan, direct and coordinate all organization’s operations- Be responsible for improving performance, productivity, efficiency and profitability through the implementation of effective methods and strategies. - High organizational skills and ability to manage many projects at the same time.- Handling special projects for customers.- Supervise and backup jobs of other staff and train new staff.- Following other tasks based on the requirements of Director
Database Engineer (DBA)

Database Engineer (DBA)

LG CNS Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsibilities Design and build Database in Public Cloud environments such as AWS, GCP, and Azure Operate Databases in Public Cloud Environments Such As AWS, GCP, and Azure Perform DBMS OBJECT change management such as Table, Index, VIEW, Procecure, etc. SQL performance tuning on databases such as Mysql, Mariadb, Postgresql, Oracle, and more Requirements[Required] Having experience in bellow area (From 6 months of experience) Experience in designing, building, and operating DBMS (Mysql, Mariadb, Postgresql, and Oracle) Experience in SQL performance tuning in database environments such as Mysql, Mariadb, Postgresql, and Oracle Accepting candidates who have not worked with databases in a Cloud environment but have a solid understanding of on-premises databases. However, experience working in public cloud environments such as AWS, GCP, and Azure is an advantage Graduated from University Average Verbal English Communication skill (Ability to perform work in English) [Nice to have] Positive thinking and friendly Korean communication Benefits Attractive salary and bonus will be discussed after going through CV & Interview Review capacity annually and adjust salary increases according to work performance. Korean language certificate bonus (TOPIK) Health care: Premium health insurance, Annual health check-up Young working environment Good career development opportunities with interesting and challenging projects. English, Korean, technical, soft skills training courses. Opportunity to learn special courses from LG CNS, new technology and security. Gifts on holidays (April 30th - May 1st, September 2nd, Tet, etc.) Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour parties, birthdays, travel, employee and family events, etc. Working hours: 8 hours from Monday - Friday (8:00 - 12:00 - 13:00 - 17:00) Hiring Process Book an Interview Schedule with HR manager. 1 round interview (Online meeting, using English) If passed, negotiate salary and bonus. Confirm onboarding Date. Recruitment ProgressRound 1Book an Interview Schedule with HR manager.Round 21 round interview (Online meeting, using English)Round 3If passed, negotiate salary and bonus.Round 4Confirm onboarding Date.
QA/QC Engineer

QA/QC Engineer

LG CNS Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
LG CNS Vietnam Build Center is looking for a skilled QA/QC Engineer to join our team. You will be responsible for ensuring the quality of our software products through manual testing, quality control processes, and automation tools. The ideal candidate should have experience in QA, QC, Manual Testing, GitLab, SonarQube, and OSS. Responsibilities Develop and execute manual test cases to verify software functionality. Identify, document, and track software defects using QA processes and tools. Collaborate with developers and product teams to ensure high-quality software releases. Perform functional, regression, and exploratory testing on web and mobile applications. Utilize GitLab, SonarQube, and OSS to enhance software quality and testing efficiency. Ensure compliance with quality standards and best practices. Participate in code reviews and provide feedback to developers from a quality perspective. Continuously improve test processes and methodologies. Requirements[Required] 2+ years of experience in software testing (QA/QC). Strong understanding of manual testing methodologies and defect tracking. Experience with GitLab, SonarQube, and Open-Source Software (OSS) tools. Familiarity with software development lifecycle (SDLC) and Agile methodologies. Ability to analyze requirements and create detailed test plans and test cases. Good problem-solving skills and attention to detail. Strong communication skills and ability to work collaboratively in a team. [Preferred] Experience with Public could like AWS is a big plus. Knowledge of CI/CD pipelines and DevOps practices. Familiarity with API testing and performance testing tools. ISTQB certification or equivalent is a plus. Benefits Attractive salary and bonus will be discussed after going through CV & Interview Topik allowance Review capacity annually and adjust salary increases according to work performance. Health care: Premium health insurance, Annual health check-up Young working environment Good career development opportunities with interesting and challenging projects. English, Korean, technical, soft skills training courses. Opportunity to learn special courses from LG CNS, new technology and security. Gifts on holidays (April 30th - May 1st, September 2nd, Tet, etc.) Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour parties, birthdays, travel, employee and family events, etc. Working hours: 8 hours from Monday - Friday (8 hours/day)
Fullstack Web Developer (Pure PHP, Vanilla JS)

Fullstack Web Developer (Pure PHP, Vanilla JS)

ILA Vietnam
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsibilities Develop and maintain web applications using pure PHP and relevant frameworks. Implement frontend functionalities using pure JavaScript, HTML, and CSS. Build dynamic and responsive user interfaces with React and other JavaScript libraries. Work with Node.js for server-side scripting and API development. Optimize applications for performance, scalability, and security. Design, implement, and perform tests to ensure application functionality, performance, and security. Collaborate with designers, developers, and stakeholders to deliver high-quality solutions. Debug and troubleshoot technical issues across multiple browsers and devices. Write clean, maintainable, and efficient code following best practices. Stay up to date with emerging technologies and industry trends. (Preferred) Develop interactive JavaScript-based games and web applications. RequirementsQualifications 5+ years of experience as a Fullstack Web Developer. Expert-level proficiency in vanilla JavaScript (ES6+), HTML5, and CSS3. High level of proficiency in CSS, including preprocessors such as SCSS or SASS, and responsive design. Strong proficiency in pure PHP and backend development frameworks. Hands-on experience with React and Node.js. Solid understanding of frontend communications, including Fetch API, AJAX, WebSockets, and real-time communication techniques. Familiarity with databases such as MySQL, PostgreSQL, or MongoDB. Experience with RESTful APIs and web services. Knowledge of version control systems (Git, GitHub, GitLab, etc.). Ability to write clean, efficient, and well-documented code. Strong problem-solving skills and attention to detail. Excellent communication and teamwork abilities. Passion for writing clean, maintainable, and well-documented code. Intermediate English proficiency (CEFR B1 or higher). Additional Considerations Experience in JavaScript-based game development (Canvas, WebGL, Three.js, Phaser, or similar frameworks) is a strong plus. Familiarity with DevOps tools, CI/CD pipelines, and cloud platforms. Knowledge of real-time communication technologies, including WebSockets or alternatives like WebRTC and Server-Sent Events (SSE). Previous contributions to open-source projects or a strong portfolio of personal projects. Benefits Competitive salary package 14 days annual leave based on employee grade within the business Healthcare insurance Health Check Performance Bonus English Courses Discount (up to 90%) ILA Party, Training, Engagement activities Mon - Fri Recruitment ProgressRound 1Only 1 round with Software Manager
QA/QC Engineer

QA/QC Engineer

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Salesforce Technical

Salesforce Technical

LG CNS Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsibilities Design, develop, test, and deploy custom Salesforce solutions, including Apex classes, triggers, Visualforce pages, and Lightning Web Components (LWC). Collaborate with business stakeholders to gather requirements and transfer them into scalable and efficient Salesforce solutions. Customize and configure Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, and Experience Cloud to meet business needs. Develop and maintain integrations between Salesforce and external systems using REST/SOAP APIs, middleware, and third-party applications. Implement automation using Flows, Process Builder, and Workflow Rules to optimize business processes. Troubleshoot and resolve Salesforce issues, ensuring system reliability and performance. Maintain documentation for technical solutions, system configurations, Unit Test and best practices. Ensure compliance with security and governance standards in Salesforce development Requirements[Required] Salesforce Technical (3+ years of Salesforce Development experience on Sales Cloud and Service Cloud Minimum 1+ year hands-on experience in designing and building 3rd party system integrations with Salesforce) Good knowledge of Apex, Visualforce, Trigger, Lightning Web Components, JavaScript, CSS, SOQL/SOSL, API, Force.com. Strong understanding of the Salesforce product suite, including Sales Cloud, Service Cloud, Community, as the Force.com Experience in enterprise-level Salesforce projects using both waterfall and agile software development methodologies. Experience in Salesforce configuration, including flows, validation rules, and security controls. Experience integrating Salesforce with different business systems, as well as working with integration tools (ETL, marketing automation, reporting, etc.) Experience with single-org deployments and multi-org consolidations. Solid understanding of environment management, release management, code versioning best practices, and deployment methodologies Manufacturing company experience Domestic and international implementation experience. Manufacturing company experience is a plus. Have experience Unit Test in Salesforce [Preferred] Experience with DellBoomi Benefits Attractive salary and bonus will be discussed after going through CV & Interview Topik allowance Review capacity annually and adjust salary increases according to work performance. Health care: Premium health insurance, Annual health check-up Young working environment Good career development opportunities with interesting and challenging projects. English, Korean, technical, soft skills training courses. Opportunity to learn special courses from LG CNS, new technology and security. Gifts on holidays (April 30th - May 1st, September 2nd, Tet, etc.) Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour parties, birthdays, travel, employee and family events, etc. Working hours: 8 hours from Monday - Friday (8 hours/day) Hiring Process Book an Interview Schedule with HR manager. 1st interview with VN Senior Leaders (Offline meeting room) 2nd Interview with Kr Senior PM (Online meeting room) * If passed, negotiate salary and bonus. Confirm onboarding Date.
FullStack Developer         (Remote)             Toàn Quốc         1000-4,000 USD

FullStack Developer (Remote) Toàn Quốc 1000-4,000 USD

CÔNG TY TNHH PHẦN MỀM GIÁ TRỊ TÍNH TOÁN VÀ ỨNG DỤNG CÔNG NGHỆ CAO
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc: Toàn Quốc
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We’re seeking skilled, English-proficient full-stack developers to join our vibrant team in Vietnam. If you have a passion for front-end or back-end development, we’d love to hear from you!Develop and maintain web applications using ASP.Net and C#.Design and implement front-end interfaces using HTML, CSS, JavaScript, jQueryKnowledge of 2D and 3D visualization libraries in JavaScript is an advantageCollaborate with cross-functional teams to define, design, and ship new features.Ensure the performance, quality, and responsiveness of applications.Write REST APIs for various purposes.Write clean, scalable, and efficient code.Writing custom queries using SQL on Microsoft SQL Server.Troubleshoot and resolve software defects and issues.Stay up-to-date with emerging technologies and industry trends.Working hours is flexible but need to have at least 3 hours in the evening (from 8-12) to be able to communicate effectively with other teams from other countries.
Chuyên viên nghiệp vụ dự án iBank 2.0  – Mã vị trí iBank02 (số lượng 10)

Chuyên viên nghiệp vụ dự án iBank 2.0 – Mã vị trí iBank02 (số lượng 10)

BIDV - Ban Quản lý dự án Xây dựng hệ thống ngân hàng điện tử mới cho KHTC tại BIDV
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsibilities1. Thu thập, phân tích yêu cầu và tối ưu hóa sản phẩm Tiếp nhận yêu cầu: Tổ chức các cuộc họp, phỏng vấn và khảo sát với khách hàng doanh nghiệp để nắm bắt nhu cầu thực tiễn. Nghiên cứu, phân tích xu hướng thị trường và công nghệ, từ đó đưa ra các đề xuất cải tiến nhằm nâng cao hiệu quả và trải nghiệm người dùng cho khách hàng doanh nghiệp. Phân tích nghiệp vụ: Đánh giá, phân loại và ưu tiên các yêu cầu dựa trên tính khả thi, mức độ ảnh hưởng đến kinh doanh và chiến lược chuyển đổi số của BIDV. Biên soạn tài liệu: Soạn thảo các tài liệu yêu cầu nghiệp vụ chi tiết, chuyển đổi thông tin từ ngôn ngữ kinh doanh sang các yêu cầu kỹ thuật rõ ràng và cụ thể. Theo dõi hiệu suất sản phẩm: Giám sát các chỉ số hiệu suất sau khi triển khai để đánh giá mức độ thành công của các tính năng, qua đó đề xuất điều chỉnh chiến lược phát triển. Quản lý phiên bản sản phẩm: Phối hợp với các bên liên quan để triển khai và cập nhật các phiên bản phần mềm, đảm bảo sản phẩm luôn bắt kịp với nhu cầu thay đổi của khách hàng doanh nghiệp. 2. Xây dựng và quản lý Product Backlog: Tạo danh sách tính năng: Biên soạn và cập nhật danh sách các user stories, tính năng cần phát triển từ các yêu cầu nghiệp vụ. Xác định tiêu chí chấp nhận: Đưa ra các tiêu chí kiểm thử (Acceptance Criteria) cho từng user story nhằm đảm bảo tính đầy đủ và khả năng kiểm tra của mỗi tính năng. Ưu tiên và điều chỉnh: Liên tục rà soát, đánh giá và ưu tiên các mục tiêu phát triển theo phản hồi của khách hàng và tình hình thị trường, đảm bảo rằng lộ trình sản phẩm luôn phù hợp với chiến lược kinh doanh. 3. Hợp tác chặt chẽ với nhóm phát triển: Tham gia các cuộc họp Agile: Chủ động tham gia các cuộc họp như Daily Stand-up, Sprint Planning, Sprint Review và Retrospective để theo dõi tiến độ và giải quyết các vấn đề phát sinh. Giải thích yêu cầu: Làm rõ các yêu cầu nghiệp vụ cho đội ngũ phát triển, đảm bảo mọi thành viên đều hiểu rõ mục tiêu và ý nghĩa của từng tính năng. Hỗ trợ đội ngũ UX/UI & QA/QC/Dev: Phối hợp với các chuyên gia thiết kế và kiểm thử để đảm bảo giao diện, trải nghiệm người dùng và chất lượng phần mềm đáp ứng đúng nhu cầu của khách hàng doanh nghiệp. 4. Đảm bảo chất lượng và kiểm thử: Hỗ trợ kiểm thử: Làm việc chặt chẽ với bộ phận QC để xây dựng các kịch bản kiểm thử dựa trên yêu cầu nghiệp vụ, đảm bảo rằng các tính năng mới đáp ứng được tiêu chuẩn chất lượng của BIDV. Phản hồi và điều chỉnh: Thu thập ý kiến phản hồi từ quá trình kiểm thử và từ khách hàng để kịp thời phát hiện, phân tích và xử lý các lỗi phát sinh trong quá trình triển khai. 5. Quản lý rủi ro và thay đổi yêu cầu Xác định rủi ro: Đánh giá các rủi ro tiềm ẩn trong quá trình phát triển sản phẩm và đưa ra các biện pháp phòng ngừa. Quản lý thay đổi: Theo dõi và xử lý các thay đổi trong yêu cầu từ khách hàng doanh nghiệp, đảm bảo rằng các thay đổi được phân tích kỹ lưỡng và không ảnh hưởng tiêu cực đến tiến độ dự án. Điều phối xử lý vấn đề: Hỗ trợ giải quyết các vấn đề phát sinh, đảm bảo dự án duy trì được tiến độ và chất lượng theo đúng kế hoạch đã đề ra. Requirements1. Kinh nghiệm Đối với ứng viên bên ngoài:  Có ít nhất 02 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính ngân hàng hoặc các lĩnh vực liên quan. Có ít nhất 01 năm kinh nghiệm tại vị trí PO/BA tại các ngân hàng thương mại cổ phần (NHTMCP) hoặc định chế tài chính. Có kinh nghiệm chuyên môn về nghiệp vụ sản phẩm số cho khách hàng doanh nghiệp (KHTC), ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm về các module sản phẩm như: Vấn tin, Tiền gửi, Thanh toán, Chuyển tiền quốc tế (CTQT), Tín dụng, Mua bán ngoại tệ, Thanh toán hóa đơn, Quản lý tài khoản định danh, Thu chi hộ điện tử, Điều chuyển vốn tự động, Phát triển hệ sinh thái ngân hàng, Thẻ ghi nợ, Thẻ tín dụng cho KHDN, kết nối ERP. Ưu tiên ứng viên đã có kinh nghiệm trong việc triển khai sản phẩm số cho các ngân hàng lớn hoặc các định chế tài chính. Có kiến thức về quy trình phát triển phần mềm theo phương pháp Agile và kỹ năng quản lý sản phẩm. Hiểu biết về quản lý yêu cầu nghiệp vụ và quy trình kiểm thử phần mềm. Ưu tiên ứng viên có chứng chỉ quốc tế về PO, BA (Certified Scrum Product Owner - CSPO, Certified Business Analysis Professional - CBAP). Đối với ứng viên nội bộ: Có tối thiểu 02 năm công tác tại BIDV tại vị trí Giao dịch viên/Quản lý khách hàng doanh nghiệp tại các Chi nhánh trong hệ thống BIDV.  Không trong thời gian bị xem xét thi hành kỷ luật hoặc đang trong thời gian thi hành kỷ luật. Có kết quả xếp loại hoàn thành nhiệm vụ từ mức tốt trở lên trong vòng 1 năm gần nhất. 2. Kỹ năng Kỹ năng giao tiếp và thuyết trình: Có khả năng giao tiếp rõ ràng, mạch lạc và truyền đạt các yêu cầu nghiệp vụ cho các bộ phận kỹ thuật và không kỹ thuật. Kỹ năng phân tích và giải quyết vấn đề: Có khả năng phân tích yêu cầu nghiệp vụ và chuyển đổi thành các giải pháp kỹ thuật phù hợp. Kỹ năng làm việc nhóm và phối hợp: Có khả năng làm việc độc lập và phối hợp hiệu quả với các bộ phận khác như phát triển, UX/UI và QA. Kỹ năng tổ chức và quản lý thời gian: Quản lý tốt tiến độ công việc, đảm bảo hoàn thành các nhiệm vụ đúng hạn. Kỹ năng sử dụng công cụ quản lý dự án: Thành thạo trong việc sử dụng các công cụ quản lý sản phẩm và dự án như JIRA hoặc các công cụ tương tự. 3. Trình độ học vấn Tốt nghiệp Đại học (chính quy, công lập trong nước hoặc Đại học tại nước ngoài) trở lên thuộc các chuyên ngành: Quản trị kinh doanh, Kinh tế, Tài chính Ngân hàng, Công nghệ thông tin, hoặc các chuyên ngành phù hợp có liên quan khác.  Ngoại ngữ: Tối thiểu đạt một trong các chứng chỉ TOEFL-IBT 78 điểm trở lên, IELTS 5.5 điểm trở lên, TOEIC 600 điểm trở lên hoặc các chứng chỉ tương đương theo tiêu chuẩn của BIDV. BenefitsVề lương và thu nhập: Mức lương hấp dẫn, cạnh tranh, thỏa thuận tùy theo năng lực và kinh nghiệm ứng viên. CBNV được hưởng lương theo vị trí chức danh, lương năng suất, thưởng doanh số, thưởng KPI, thưởng hoàn thành chỉ tiêu, bổ sung quỹ thu nhập kỳ 06 tháng/1 năm, khen thưởng hàng năm theo quy định của BIDV. Về phúc lợi:  Được chi phúc lợi các ngày lễ tết, nghỉ mát, du xuân, sinh nhật, đám hỷ, đám hiếu, chi khen thưởng cho con có thành tích tốt trong học tập, chi thăm hỏi tứ thân phụ mẫu/vợ chồng/con khi ốm đau. Được hỗ trợ tiền ăn trưa, điện thoại liên lạc hàng tháng, công tác phí và tiền đồng phục hàng năm theo quy định của BIDV.  Được nghỉ hưởng nguyên lương 12 ngày nghỉ phép (Số ngày nghỉ hằng năm của người lao động được tăng thêm theo thâm niên làm việc), 11 ngày lễ theo quy định của pháp luật, 02 ngày nghỉ khám bệnh/năm với người lao động mắc bệnh hiểm nghèo. CBNV được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHSK theo quy định của pháp luật và luật Lao Động. CBNV được hưởng các quyền lợi như: Chương trình vay với lãi suất ưu đãi, bảo hiểm BIC Care, bảo hiểm nhân thọ Metlife, tham gia bảo hiểm hưu trí tự nguyện theo quy định của BIDV. Được thăm khám sức khỏe định kỳ hàng năm tại các cơ sở khám chữa bệnh hiện đại. Phát triển nghề nghiệp: Cán bộ được làm việc tại Ngân hàng có lịch sử lâu đời nhất và là 1 trong 4 ngân hàng lớn nhất Việt Nam. Có cơ hội được trải nghiệm công việc ở môi trường rộng lớn, nền tảng khách hàng vững mạnh, học hỏi các kiến thức sâu rộng từ các chuyên gia đầu ngành. Được làm việc với các định chế tài chính hàng đầu thế giới.  Cán bộ được xây dựng lộ trình phát triển nghề nghiệp theo hướng nhiều hướng: Hướng quản lý (Quy hoạch, bổ nhiệm vị trí quản lý tại các Ban/TT Trụ sở chính hoặc tại các Chi nhánh).  Hướng Chuyên gia (bổ nhiệm Chuyên gia, chuyên gia cáp cao, phát triển chuyên môn, tập trung nghiên cứu chính sách, v.v) Hướng vừa Chuyên gia vừa Quản lý. Được xem xét cử tham gia các khóa tập huấn, đào tạo, khảo sát, hội thảo trong và ngoài nước theo yêu cầu công việc nhằm nâng cao khả năng quản trị kinh doanh, trình độ chuyên môn nghiệp vụ, ngoại ngữ, lý luận chính trị, kỹ năng mềm. Ngoài các khóa đào tạo kỹ năng theo yêu cầu công tác, cán bộ được chi hỗ trợ bổ sung kiến thức, học tập để lấy chứng chỉ cần thiết cho công việc..   Recruitment ProgressRound 1Sơ tuyển hồ sơRound 2Phỏng vấn (Nghiệp vụ và tiếng Anh)
Nhân Viên Kế Toán         Làm Tại             Bình Dương

Nhân Viên Kế Toán Làm Tại Bình Dương

VĂN PHÒNG KOTRA, ĐẠI SỨ QUÁN HÀN QUỐC
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc: Bình Dương
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Submitted CV should be written in English or Korean Language. 1. Financial Accounting & ManagementMaintain corporate financial records and accounting booksPrepare and submit monthly, quarterly, and annual financial reportsSupport audits and improve internal accounting processes 2.Tax Compliance & RegulationsEnsure compliance with Vietnamese accounting and tax regulationsManage VAT, corporate income tax, withholding tax, and other tax filingsMaintain tax-related documentation and support tax audits 3.Payroll & Expense ManagementCalculate and process payroll, including employee benefitsManage expense claims, budgeting, and cash flow analysis 4.Accounting Systems & ERP ManagementOperate accounting software and ERP systemsAnalyze financial data and create reports 5.Other Accounting & Administrative SupportCoordinate with external and internal auditorsCollaborate with the headquarters in Korea and internal teams in Vietnam
Sales Manager

Sales Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP GENE
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job SummaryWe are seeking a Sales Manager to lead the business growth of Spot-MAS, an advanced oncology screening solution. This role requires a strong understanding of the healthcare market, strategic sales planning, and relationship management with key stakeholders such as hospitals, oncology specialists, and diagnostic centers.Key Responsibilities1. Strategic Sales & Business Development• Develop and execute sales strategies to expand Spot-MAS adoption in the oncology market.• Identify and engage with hospitals, cancer centers, and key opinion leaders (KOLs) to promote product awareness.• Analyze market trends, business performance, and competitive landscape to drive revenue growth.• Support the sales team in launching Spot-MAS in new hospitals and clinics.2. Team Leadership & Performance Management• Lead and mentor the sales team to achieve revenue and market share targets.• Organize team meetings, provide strategic direction, and ensure efficient task execution.• Monitor team performance and provide necessary coaching/training.3. Customer Relationship & Key Account Management• Build and maintain strong relationships with healthcare professionals, decision-makers, and partners.• Address customer inquiries, feedback, and concerns to enhance satisfaction and long-term engagement.• Support teams in handling customer objections and ensure smooth onboarding of new clients.4. Operational Efficiency & Market Expansion• Work closely with internal teams to ensure smooth implementation and execution of sales plans.• Track business performance, market penetration, and operational challenges.• Provide regular sales reports and insights to senior management.
CHUYÊN VIÊN GIÁM SÁT HỆ THỐNG ỨNG DỤNG (APPLICATION SYSTEM MONITORING SPECIALIST) - TT. VẬN HÀNH ỨNG DỤNG

CHUYÊN VIÊN GIÁM SÁT HỆ THỐNG ỨNG DỤNG (APPLICATION SYSTEM MONITORING SPECIALIST) - TT. VẬN HÀNH ỨNG DỤNG

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Logistics & Factory Automation Facility 3D Simulation Engineer

Logistics & Factory Automation Facility 3D Simulation Engineer

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Product Manager

Product Manager

Glohow
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
About Glohow: Glohow is a global game business partner who is dedicated to shining a spotlight on various contents and bringing their businesses to a global level. Our solutions and services include publishing of mobile games and applications, strategy consultation, marketing, PR, product development, project management, LiveOps management, localization, media content production, design, and arts. We are seeking an experienced Product Manager to lead the growth and enhancement of our digital work platform. You will play a pivotal role in advancing the platform and ensuring it meets  the evolving needs of our users. If you're an experienced Product Manager who's ready to take on a new challenge, we want you to join us in scaling our platformResponsibilities Develop and drive the product vision, strategy, and roadmap with precision. Create, maintain, and execute detailed project plans, including scope, timeline, resources and risks for the platform. Collect and prioritize product requirements based on market research, customer feedback, and internal stakeholders' input. Translate product requirements into detailed user stories and use cases, and collaborate with the design and development teams to transform them into functional specifications. Continuously evaluate and measure product performance using key performance indicators (KPIs) and make data-driven decisions. Identify and mitigate potential risks and obstacles, proactively addressing any challenges that may arise. Ensure that project deliverables meet the highest quality standards and adhere to industry best practices Requirements Possess a Bachelor's degree or its equivalent. Have at least 5 years of experience in product management or related industries focused on products, preferably in a fast-paced technology startup environment. Demonstrate a proven ability to leverage analytics and quantitative methods to inform and  influence decision-making. Display excellent communication skills, both verbal and written in English, and a proven ability to effectively convey complex messages with conviction to diverse stakeholders. Have a track record of working in a technical environment with a broad, cross-functional team to drive product vision, define product requirements, manage and coordinate resources, and lead the team through key milestones. Experience with AI technologies and their application in product development. Understanding of APIs, third-party integrations (e.g., payments), and project management tools  Note: Please attach the portfolio link in your CV as referenceBenefits  The perks of working with us;  Free training prior to the work  Five-day work week 09:00 am. to 06:00 pm When your life works, Your work works! Birthday Leave TGIS(ThankGodIt's Six Hours Today!)  Annual leave Happiness comes first, let's enjoy our treats!  Company Trip (Playshop)  Cafe/Snack Bar  Festival/ Birthday Event  Because your good health is our secret weapon!  Annual Health Check-up  Health Insurance  Sick Leave Work at Glohow:  Global Working Environment  Constantly learning and growing in the global working environment, you are encouraged to experience different areas of business across various countries.  Diversity  Work with an open mindset and allow people to share their ideas to develop a multinational and multicultural organization that respects diverse ideas to accomplish the final result.  Specialty Improvement  With the diversity, individuality, and charm of every member of Glohow, our warm  working culture encourages all members to grow and improve. Every member has their own specialty and skillset- so we call each other by our names, not by our positions or levels.  Don't hesitate and let's get global together!Recruitment ProgressRound 1Pre-testRound 21st InterviewRound 32nd InterviewRound 4Onboard
Backend Developer (NodeJS/Python/PHP)

Backend Developer (NodeJS/Python/PHP)

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Junior PHP Developer

Junior PHP Developer

DATANEXT
  • Ngày hết hạn: 04/06/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ResponsibilitiesRequirement Analysis: Định nghĩa yêu cầu / thiết kế / phát triển Back-end / bảo trì / vận hành, v.vMaintenance: Bạn sẽ tham gia vào việc phát triển và duy trì các dịch vụ của chính chúng tôiFeature Development: Phát triển các dự án mới tại Nhật Bản; Phát triển Back-end, Front WebRequirementsDevelopment Tools: Kinh nghiệm phát triển PHP (Laravel), JavaScript (Vue.js,Angular.js); Hiểu về Wordpress; Có kiến thức về Git, AWS, MySQL, DockerProblem Solving: Khả năng tư duy linh hoạtLanguages: Tiếng Nhật: Ứng viên có thể giao tiếp được bằng tiếng Nhật, trình độ tương đương N3 trở lên (không bắt buộc có chứng chỉ hoặc văn bằng, sẽ được công ty đào tạo thêm); Không cần (Có sẽ tốt đối với fressher); Muốn học thêm có thể yêu cầu; Tiếng Anh: Có thể Đọc, ViếtPersonal Attributes: Có sáng tạo để hoàn thành tốt dự ánIndustry Knowledge: Lưu ý ứng viên phải tốt nghiệp cao đẳng trở lên, không nhận các ứng chỉ học lập trình ở các trung tâm vì ứng viên sẽ được định hướng sang Nhật làm việc nên cần phải có bằng cấp liên quan.Interpersonal Skills: Thích giao tiếp với mọi người xung quanhHands-On Experience: Cảm thấy vui khi đáp ứng nhu cầu của khách hàngLearning Orientation: Thích học hỏi và tìm hiểu những vấn đề mớiEducationDegreeBachelor in Information TechnologyCertificationBenefits Bảo hiểm theo quy định của Nhà nước. Khám sức khỏe tổng quát định kỳ tại bệnh viện có uy tín + Thẻ bảo hiểm y tế 247 Hỗ trợ chi phí học tiếng Nhật Review lương: 1-2 lần/ năm 12 ngày nghỉ phép hằng năm - Ký hợp đồng lao động, hưởng 12 ngày phép năm và các ngày nghỉ lễ, tết theo quy định của nhà nước ( Mỗi tháng được nghỉ thêm 1 ngày phép tự chọn) Cơ hội làm việc tại Nhật Hỗ trợ đào tạo Cung cấp Máy tính và các thiết bị hỗ trợ công việc Mỗi năm sẽ được đi nhật công tác kèm du lịch Recruitment ProgressRound 11 Vòng phỏng vấn với Technical lead
  • 1
  • 3140
  • 3141
  • 3142
  • 3143
  • 3144
  • 3297

Việc làm tuyển gấp

TTS Content Marketing
TTS Content Marketing
icon Hà Nội
Frontend Expert
Frontend Expert
icon
Senior AI Engineer/ NLP Engineer
Senior AI Engineer/ NLP Engineer
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghệ (ĐHQG Hà Nội)
Đại học Công nghệ (ĐHQG Hà Nội)
exp http://uet.vnu.edu.vn/
Đại học Khoa học XH và NV (ĐHQG Hà Nội)
Đại học Khoa học XH và NV (ĐHQG Hà Nội)
exp http://ussh.vnu.edu.vn/
Đại học Kinh tế (ĐHQG Hà Nội)
Đại học Kinh tế (ĐHQG Hà Nội)
exp http://ueb.vnu.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ (ĐHQG Hà Nội)
Đại học Ngoại ngữ (ĐHQG Hà Nội)
exp http://ulis.vnu.edu.vn/
Trường Đại học Luật (ĐHQG Hà Nội)
Trường Đại học Luật (ĐHQG Hà Nội)
exp https://law.vnu.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (205129)
  • Việc làm bảo vệ (1876)
  • Việc làm bất động sản (15137)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1395)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (3946)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (5042)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (19090)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (29667)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (24081)
  • Việc làm spa / làm đẹp (482)
  • Việc làm luật / pháp lý (13432)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2682)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (266)
  • Việc làm tài chính / kế toán (122495)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2440)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2872)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (9608)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (5475)
  • Việc làm y tế / dược (1135)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (843)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (195)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (8)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (7)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (23)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (13)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại TP Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Bình Dương
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Hải Dương
  • Việc làm tại Bà Rịa Vũng Tàu
  • Việc làm tại An Giang
  • Việc làm tại Bắc Giang
  • Việc làm tại Bắc Kạn
  • Việc làm tại Bạc Liêu
  • Việc làm tại Long An
  • Việc làm tại Bến Tre
  • Việc làm tại Bình Định
  • Việc làm tại Bình Phước
  • Việc làm tại Bình Thuận
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Đắk Nông
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Kiên Giang
  • Việc làm tại Kon Tum
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nam Định
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Ninh Thuận
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Phú Yên
  • Việc làm tại Quảng Bình
  • Việc làm tại Quảng Nam
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Hậu Giang
  • Việc làm tại Hòa Bình
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Giang
  • Việc làm tại Hà Nam
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sóc Trăng
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Thái Bình
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Thừa Thiên Huế
  • Việc làm tại Tiền Giang
  • Việc làm tại Trà Vinh
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Vĩnh Phúc
  • Việc làm tại Yên Bái
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập