Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Bách Khoa - ĐHQG TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Triển khai công tác mua hàng bao gồm lựa chọn nhà cung cấp, khảo sát giá cả, trình duyệt giá mua, gọi hàng và giám sát việc giao nhận hàng hóa với bộ phận Sản xuất của công ty.
- Phối hợp cùng phòng Kế toán thực hiện việc quản lý và kiểm soát nguyên vật liệu.
- Tư vấn & giới thiệu đến khách hàng các thông tin liên quan đến sản phẩm, dự án mà công ty phân phối (Không đi thị trường, không phát tờ rơi)
- Theo dõi & chăm sóc khách hàng hiện tại, thiện chí và khách hàng tiềm năng
- Làm việc nhóm, hỗ trợ đội nhóm tư vấn khách
- Tư vấn khách theo số Hotline do công ty đưa xuống (khách hàng tiềm năng, khả năng chốt giao dịch cao)
- Trao đổi cụ thể khi phòng vấn.
Taking ownership of incidents and managing them in a logical and methodical manner
Ensuring all incidents are progressed & cleared within SLA – escalating to other internal and external teams as appropriate
Installing and supporting Windows Desktops in a workgroup or Active Directory domain
Troubleshooting, diagnosing and repairing or replacing computer hardware
Troubleshooting, diagnosing and resolving 1st level incidents
Following network security procedures for the purpose of Adds, removes, and changes for network users
Documentation and updating knowledgebase
Establishing and maintaining contact with vendors for support and problem resolution
Proactively contribute to continuous service improvement through identification of process improvements and problem prevention
Managing faults through their entire lifecycle from the first point of contact through to resolution, proactively keeping the customer informed of progress
Identifying and recommend solutions for repeat issues or service risks into service management teams
Ensuring effective management of issues raised via telephone, email, self-service and face to face and handling the resulting incidents or service requests, using agreed incident management and request fulfilment processes
Conducting IT trouble/incident ticket reviews
Investigating documentation for resolution of known problems
Monitoring server and network services and escalating through given workflow procedures