Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghệ Sài Gòn theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
+ Schedule
+ Quality
+ Cost overruns
+ Safety
• Follow BOD direction to plan, execute MKT activities for hospital channels to deliver set objectives;
• Build & maintain good relationship with health care professionals in targeted hospitals;
• Implement marketing programs in hospitals to drive brand visibilities & product new trials for targeted consumers;
• Manage retailer shops nearby hospitals for product list-in & maintain outstanding in-shop merchandising;
• Co-work with marketing & MT teams to maximize the MKT activities effectiveness;
• Lead sales team for hospital channel to drive sales turnover;
• Co-work with assigned distributors for shipment to retailers nearby hospitals;
• Collect market information to feedback BOD and propose action plans accordingly to capture business opportunity or fight with key competitors;
• Co-work with GT sales team to penetrate hospital channel in key provinces or cities;
• Design and propose the policies (trade term, credit line, sponsor.) to list in hospital;
• Direct manager/ contact with Key person of Hospital to go on or maintain our value.
Working conditions:
• Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC & Sale Market.
• Working hour: 08:00 - 18:00 (Monday - Friday)
1. Full-Funnel Strategy & Customer Journey Design:
2. Content Curation & Lead Generation:
3. Team Leadership & Vendor Management:
4. Performance, Agility & Optimisation:
- Xây dựng hình ảnh cá nhân, công ty và chiến lược bán hàng.
- Tìm kiếm khách hàng tiềm năng, duy trì và phát triển mối quan hệ với khách hàng.
- Tìm hiểu nhu cầu, giới thiệu sản phẩm, tư vấn giải pháp, đàm phán và chốt đơn hàng.
- Phân tích xu hướng thị trường và đối thủ cạnh tranh.
- Là hình ảnh đại diện của công ty tham dự các triển lãm quốc tế (Dubai, Thái, Pháp, Hàn, Sing, Saudi…).