Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Quảng Ninh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Quản lý, chăm sóc danh mục Khách hàng Doanh nghiệp vừa và nhỏ (SME) hiện hữu và phát triển khách hàng mới.
- Triển khai thúc đẩy kinh doanh, sản phẩm, chính sách của Khối Khách hàng Doanh nghiệp và Chi nhánh tới khách hàng.
- Kiểm tra và giám sát hoạt động cho vay theo quy định.
- Giám sát hoạt động sử dụng vốn của khách hàng có quan hệ tín dụng.
Triển khai các chương trình thúc đẩy nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng SME và sự hài lòng của khách hàng.
Quyền lợi:
1. Chế độ Thưởng hấp dẫn:
- Thưởng dịp lễ tết
- Thưởng thành tích gắn với hiệu suất công việc/kết quả kinh doanh
2. Chế độ phúc lợi vượt trội:
- Đãi ngộ gắn kết (Tặng quà sinh nhật, quà tết nguyên đán, đãi ngộ thâm niên.....)
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cho CBNV/người thân với các đặc quyền độc đáo
- Du lịch/nghỉ dưỡng hằng năm trong nước & nước ngoài
- Hỗ trợ các khoảnh khắc quan trọng (nghỉ sinh nhật, tặng quà khi kết hôn...)
- Được tư vấn, hỗ trợ tài chính & trải nghiệm các sản phẩm tài chính cá nhân, bảo hiểm... theo các tệp sản phẩm của tập đoàn
3. Phát triển nghề nghiệp
- Lộ trình thăng tiến rõ ràng, cơ hội phát triển với các nhóm nghề nghiệp tại Ngân hàng.
- Được dẫn dắt bởi Lãnh đạo danh tiếng, được đồng hành và "Learning on Jobs" cùng các Quản lý và đồng nghiệp ưu tú.
- Tiếp cận các chương trình đào tạo theo chuẩn quốc tế, được trải nghiệm, tích lũy kinh nghiệm trong môi trường Doanh nghiệp số
hiện đại.
- Môi trường làm việc trẻ trung, chuyên nghiệp, ứng dụng toàn diện các phương pháp làm việc mới và các nền tảng công nghệ tiên tiến nhất trên thế giới.
4. Lương:
- Junior: Từ 10.000.000 – đến 25.000.000, theo năng suất lao động
- Mid-Level: Từ 12.000.000 – đến 30.000.000, theo năng suất lao động
- Professional: Từ 15.000.000 – đến 35.000.000, theo năng suất lao động
2. Supervise and train staff
4. Ensure service standards and guest satisfaction
5. Collaborate with other departments
6. Manage budget and costs
1. Nội dung công việc:
2. Thời gian làm việc:
3. Khu vực đang tuyển dụng:
3.1. Quảng Ninh:
3.2. Hải Phòng:
3.3. Hải Dương:
3.4. Hưng Yên:
3.5. Nam Định:
3.6. Lạng Sơn:
3.7. Thái Bình
3.8. Bắc Giang:
3.9. Thái Nguyên:
3.10. Bắc Ninh:
1. Nội dung công việc:
2. Thời gian làm việc:
3. Khu vực đang tuyển dụng:
3.1. Quảng Ninh:
3.2. Hải Phòng:
3.3. Hải Dương:
3.4. Hưng Yên:
3.5. Nam Định:
3.6. Lạng Sơn:
3.7. Thái Bình
3.8. Bắc Giang:
3.9. Thái Nguyên:
3.10. Bắc Ninh:
• Assists the Front Office Manager in all aspects of their duties
• Assist Front Office Manager in execution of the management of staff
• Monitor Front Office personnel to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition
• Monitor Front Office and particularly Guest Relations personnel, to ensure ICHG members, known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition
• Control the availability of rooms, rooms types, accuracy of room count and rate categories
• Maximize occupancy, revenue and average rate while maintaining high service standards
• Liaise with Housekeeping Department to ensure room image is maintained and the “Room Ready on Arrival” policy is adhered to
• Turn away guests if occupancies deem it necessary ensuring no good-will is lost
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met
• Be aware of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out
• Know system recovery procedures
• Interpret computer reports
• Compile statistics for front office and provide reports relating to that area
• Continually check the accuracy of room count
• Approve upgrades and special amenities in absence of manager
• Maintain inter-departmental relationships to ensure seamless customer service
• Inspect frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Assist in the preparation of efficient work schedule for Front Office Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures
• Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
• Provide input for Front Office Departmental Meetings and deputizes in cases of absence
• Promote Inter-hotel sales and in house facilities
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Responds to guest needs and resolves related problems
• Supervises and directs Reception and Reservations personnel.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
• Ensures VIPs and priority club guests receive special attention
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Provides input for Front Office meetings.
• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
• Fully conversant with all hotel emergency procedures.
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
1. Nội dung công việc:
2. Thời gian làm việc:
3. Khu vực đang tuyển dụng:
3.1. Quảng Ninh:
3.2. Hải Phòng:
3.3. Hải Dương:
3.4. Hưng Yên:
3.5. Nam Định:
3.6. Lạng Sơn:
3.7. Thái Bình
3.8. Bắc Giang:
3.9. Thái Nguyên:
3.10. Bắc Ninh:
1. Nội dung công việc:
2. Thời gian làm việc:
3. Khu vực đang tuyển dụng:
3.1. Quảng Ninh:
3.2. Hải Phòng:
3.3. Hải Dương:
3.4. Hưng Yên:
3.5. Nam Định:
3.6. Lạng Sơn:
3.7. Thái Bình
3.8. Bắc Giang:
3.9. Thái Nguyên:
3.10. Bắc Ninh: