Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Quảng Ninh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Chào đón, chăm sóc trực tiếp khách hàng tại cửa hàngTư vấn, giải đáp thắc mắc của khách hàng.
- Quản lý hàng hóa tại cửa hàng, theo dõi hàng xuất nhập, tồn kho tại CH
- Các công việc khác khi quản lý giao.
- Sản phẩm tại cửa hàng: xe đạp thể dục, ghế massage, máy gập bụng,..
- Thời gian làm việc: ca sáng 8:00-14:30, ca chiều 14:30- 21:00, nghỉ 1 ngày trong tuần.
Quản lý vật tư, kho hàng theo đúng quy định
- Kiểm tra các chứng từ yêu cầu nhập / xuất hàng theo đúng quy định;
- Thực hiện việc nhập và xuất hàng cho cá nhân công ty và Tổng thầu liên quan
- Nhận các chứng từ giao hàng, yêu cầu xuất hàng, lưu và chuyển cho bộ phận mua hàng hoặc kế toán theo quy định.
- Theo dõi số lượng xuất nhập tồn hàng ngày và đối chiếu với định mức tồn kho tối thiểu
- Sắp xếp hàng hóa trong kho đúng theo hướng dẫn của nhà sản xuất;
Báo cáo số liệu tồn kho chính xác kịp thời
- Tham gia công tác kiểm kê định kỳ (hoặc đột xuất). Chịu trách nhiệm về số liệu kiểm kê so với thực tế;
- Lưu chứng từ và báo cáo kế toán theo quy định
1. Tham mưu, tư vấn cho cấp Quản lý trong việc xây dựng cơ chế quản lý doanh nghiệp
2. Dự thảo, thẩm định, hoàn thiện các văn bản pháp lý trong công ty, hợp đồng, giao dịch
3. Quản trị rủi ro trong công ty
4. Đại diện pháp lý tham gia giải quyết khi có tranh chấp
5. Các công việc khác theo sự phân công
Chief Steward manages the cleanliness and maintenance of all F&B equipment in used and in store. He is responsible to establish and maintain high sanitation standards in all food preparation area. He sets standards in cleaning procedure, store keeper in line with company policies.
People
Financial
Guest experience
Responsible Business
Accountability
As Manager, you lead the daily operation, while being actively involved in the day-to-day restaurant activities. You aim to prevent problems from occurring, by continuously looking for ways to optimize the restaurant operation and service delivery. You ensure that the La Baguette team respects and lives up to the InterContinental standards and service behaviors.
You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations.
- You ensure colleagues are driving excellence the IHG Winning Way and InterContinental Brand Orientation
- You responsible to connect all colleagues in order to build the whole team together and work collaboratively
- Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments.
- Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items.
- You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
- You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team.
- You are participating to Restaurants & Bars revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team
- You ensure the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.
- Supervise shift for opening, closing and cash flow recording through the Point of Sale, this includes reviewing POS‘s daily sales reports and cash collection at the end of the day.
- You are responsible for managing the recording of transactions and orders through the Point of Sale system during operation, by monitoring the input and ticket handling.
- Ensure that training sessions are planned, carried out and recorded accordingly to the InterContinental standards.
- Communicate with colleagues through body language and voice while always maintaining a calm and gracious tone.
- Manage the workload and when necessary you are pro-active in asking for support from other food and beverage colleagues in the resort.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- You are well arranging to manage the inventory control, breakage, spoilage, temperature logs and cleaning tasks. You make sure that all recordings are documented, stored properly and irregularities are reported to the management.
- Maintain all equipment and furniture are in pristine condition and do the defect list accordingly
- Be responsible for meeting the HACCP standards and actively check cleanliness in both front and back of the house, to make sure standards are being met.
- Always live up to the standards set by the Regent brand, by assuring you know the standard operating procedures and making sure that they are respected by the team.
- Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well-groomed team
- You manage employee satisfaction and are responsible for the team. This includes assuring that colleagues do not work unnecessary over time, have their daily lunch or dinner break and work reasonable shifts
Responsible for taking care of entire FSMS (Food Safety Management System)in the hotel, with regard to food safety. Ensuring the compliances to all the local /IHG food safety audits throughout the year.
People
Financial
Guest experience
Responsible Business
Accountability
Mục tiêu
- Người đảm nhận vị trí xây dựng, phát triển và quản lý với KH. Chịu trách nhiệm tư vấn và bán hàng, chăm sóc/theo dõi sau bán hàng, quản trị rủi ro, theo dõi thu hồi nợ,... cho các KH được phân công từng thời kì nhằm (SME/MSME) đạt được mục tiêu kế hoạch được giao.
Trách nhiệm chính (1)
1. Am hiểu Khách hàng
- Thu thập/ tìm hiểu những nhận định, nguồn khách hàng tiềm năng (leads) nhằm hiểu rõ đặc điểm, nhu cầu, thị trường, sản phẩm ngân hàng cạnh tranh… của phân khúc khách hàng MSME, SME /nhóm KH trọng tâm được giao.
- Thu thập, phân tích thông tin về khách hàng hiện hữu, tình hình hoạt động/phương thức/phương án kinh doanh, báo cáo tài chính,... nhằm am hiểu khách hàng, nhu cầu và có khả năng tư vấn phương án kinh doanh cho khách hàng.
2. Sản phẩm và Giá:
- Am hiểu các sản phẩm, giải pháp và chính sách giá cho Khách hàng được giao (SME/MSME)
- Xác định chính sách giá, các sản phẩm phù hợp để tư vấn cho KH được giao (SME/MSME)
- Đề xuất, tham gia xây dựng sản phẩm, giải pháp, chính sách giá cho KH với các bộ phận Hội sở.
3. Bán hàng và dịch vụ
3.1. Lập kế hoạch bán và chăm sóc khách hàng
Lập kế hoạch bán và chăm sóc khách hàng cho danh mục KH được phân công dựa trên mục tiêu kinh doanh và phân tích danh mục KH.
3.2. Triển khai kế hoạch bán và chăm sóc khách hàng
- Tư vấn tài chính: Tư vấn giải pháp tài chính tối ưu cho khách hàng trên cơ sở am hiểu khách hàng và diễn biến trong ngành
- Chất lượng dịch vụ: Đảm bảo việc cung ứng sản phẩm dịch vụ theo quy trình, cam kết chất lượng dịch vụ (TAT, SLA,...), chuyển tải CVP đến KH, góp phần tăng trải nghiệm, hài lòng của KH
3.3. Quản lý việc thực thi kế hoạch bán hàng và chăm sóc KH
-Theo dõi, đánh giá và đề xuất hiệu chỉnh kế hoạch bán hàng và chăm sóc KH
Trách nhiệm chính (2)
4. Risk Management
4.1 Credit risk management
- Responsible for credit risk management from end to end process with managing the customer forfolio.
- Credit Appraisal : Credit appraisal, credit proposal, submit to competent authorities for approval
- Post - credit management : Check after credit extension, identify early warning signs ... and ensure the correct implementation of instructions and regulations on post-loan inspection and control
- Manage the debt collection process with customers, participate in the debt settlement process according to regulations.
4.2 Operation risk management
- Deep understanding, implement and adhere to the regulations on operational risk management
- Proactively identify operational risks and make recommendations to the headquarters
Trách nhiệm chính (3)
5. Vận hành:
- Thực hiện các công việc vận hành theo quy định tuyệt đối tuân thủ các quy định, quy trình, hướng dẫn... liên quan.
- Chủ động có đánh giá/ đề xuất cải tiến quy trình vận hành tới cấp quản lý trực tiếp/HO
6. Tổ chức and nhân sự
- Phát triển bản thân nhằm thực thi tốt vai trò nhiệm vụ và thích ứng với sự thay đổi có liên quan đến công việc.
- Hợp tác chặt chẽ với các vị trí liên quan, hướng đến mục tiêu chung của đơn vị và ngân hàng.
7. Quản lý hiệu quả
- Quản lý hiệu quả danh mục khách hàng được giao phụ trách theo các hướng dẫn, quy định, định hướng của TCB
- Quản lý chặt chẽ kết quả kinh doanh so với chỉ tiêu được giao
8. Các công việc khác: theo quy định,định hướng của ngân hàng và theo phân công của quản lý trực tiếp từng thời kì.