Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Follow the company’s “Code of Business Conduct”, as well as other policies & procedures.
• Responsible for the efficient running and organization of finance department of assigned hotels & resorts.
• Ensure that all accounting records and financial statements comply with the standards set by the Hotel and in compliance with the Uniform System of Accounts for Hotels.
• Co-ordinating with the owning company in connection with internal audit or inspection
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal accounting control which will provide for the accurate and suitable recording, summarization and reporting of all authorized financial transactions.
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal checks which will prevent, or result in prompt discovery and correction of unauthorized financial transactions
• Administration of approved operating plans, including measurement of actual performances reporting and interpreting operating results to Regional Controller's Office, Cluster General Manager and to others on the specific instructions of the Regional Controller's office and the Cluster General Manager from time to time
• To audit in-depth those areas which are highlighted as special problem areas.
• Ensure that timely procedures and controls are in implemented for the Accounting Department and as guidelines for staff within the department.
• Sees to the accurate and timely preparation and submission of all accounting Reports and financial statements.
• Conducts staff performance evaluations, recommends and suggests measures and actions management
• Responsible for the day to day administration of the Finance & Accounting Department and related activities. Completes any other duties assigned by the direct manager.
Job Description:
• Ensures that work quality meets the standards required and completes tasks in a timely and thorough manner with minimum supervision.
• Understands the benefits of each massage and body treatment and is able to explain this to guest.
• Explain massage/ treatment flow to the guest.
• Maintain the highest levels of personal and guest hygiene at all times.
• Maintain the highest standard of personal grooming as instructed by company.
• Understand and anticipates customer’s needs, takes action to address customer needs and strives to exceed customer expectation, etc.
Đảm bảo chuẩn mực tác phong và diện mạo theo tiêu chuẩn của khách sạn và vào ca làm việc đúng giờ
• Greets and escorts guests according to the standard of the outlet.
Chào và hộ tống/ hỗ trợ khách theo tiêu chuẩn/ chuẩn mực của khu vực nhà hàng
• Serves food and beverage orders according to the established service sequences and procedures.
Phục vụ thức ăn và đồ uống theo trình tự phục vụ đã được thiết lập
• Applies up-selling techniques whenever possible.
Áp dụng các kỹ thuật bán hàng gia tăng bất cứ khi nào có thể
• Picks up and deliver food orders, prepares and delivers beverages orders.
Nhận đơn, chuẩn bị và giao (phục vụ) thức ăn và đồ uống đã được đặt
• Always thanks and farewell guests conveying anticipation for their next visit.
Luôn luôn cảm ơn khi tiễn khách để thể hiện sự mong đợi cho lần đến nhà hàng tiếp theo của khách
• Be responsible for proper set up of the tables before, during and after service, checking for clean linen, refill condiments, polished glass and silverware.
Chịu trách nhiệm sắp xếp bàn ăn đúng quy cách trước, trong thời gian và sau khi phục vụ, kiểm tra đồ vải sạch, đổ đầy gia vị, đánh bóng ly (thủy tinh) và đồ bạc
• Performs closing side work and cleaning duties.
Thực hiện các quy trình khi đóng cửa khu vực nhà hàng và thực hiện nhiệm vụ dọn dẹp
• Ensures full mise en place is prepared prior to start of operations and replenished afterwards.
Đảm báo mọi thứ được bố trí, chuẩn bị trước khi bắt đầu hoạt động và phải được cấp thêm khi cần
• Anticipates in advance, all materials and supplies and assure their availability.
Dự kiến trước tất cả những nguyên vật liệu và vật tư để đảm bảo luôn sẵn có khi cần
• Responsible for set up, service and breakdown of his/her station by following the instruction of the Captain.
Chịu trách nhiệm cho việc thiết lập, sắp xếp, phục vụ và kế hoạch phân bổ khu vực mình theo sự chỉ dẫn của Trưởng ca
• Performs other duties assigned by the Superiors.
Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ nào khác có thể được giao bởi ban quản lý.
• Be responsible in keeping Hotel’s property safe and secure within their working areas
Chịu trách nhiệm trong việc bảo mật và bảo quản tài sản
• Ensures personal grooming according to hotel standards and reports to work on time.
Đảm bảo chuẩn mực tác phong và diện mạo theo tiêu chuẩn của khách sạn và vào ca làm việc đúng giờ
• Demonstrates a positive posture and manner at all times.
Thể hiện một tư thế và tinh thần tích cực mọi lúc
• Greets and escorts guests according to the standard of the outlet.
Chào và hộ tống/ hỗ trợ khách theo tiêu chuẩn/ chuẩn mực của khu vực nhà hàng
• Provides high standard of quality and speedy service.
Cung cấp tiêu chuẩn chất lượng cao và dịch vụ nhanh chóng
• Serves food and beverage orders according to the established service sequences and procedures.
Phục vụ thức ăn và đồ uống theo trình tự phục vụ đã được thiết lập
• Applies up-selling techniques whenever possible.
Áp dụng các kỹ thuật bán hàng gia tăng bất cứ khi nào có thể
• Picks up and deliver food orders, prepares and delivers beverages orders.
Nhận đơn, chuẩn bị và giao (phục vụ) thức ăn và đồ uống đã được đặt
• Always thanks and farewell guests conveying anticipation for their next visit.
Luôn luôn cảm ơn khi tiễn khách để thể hiện sự mong đợi cho lần đến nhà hàng tiếp theo của khách
• Always takes responsibility for ensuring a positive guest experience.
Luôn luôn chịu trách nhiệm đảm bảo trải nghiệm tích cực của khách hàng
• Be knowledgeable and skillful on the hotel POS system.
Am hiểu và có các kỹ năng sử dụng hệ thống POS của khách sạn
• Be responsible for proper set up of the tables before, during and after service, checking for clean linen, refill condiments, polished glass and silverware.
Chịu trách nhiệm sắp xếp bàn ăn đúng quy cách trước, trong thời gian và sau khi phục vụ, kiểm tra đồ vải sạch, đổ đầy gia vị, đánh bóng ly (thủy tinh) và đồ bạc
• Performs closing side work and cleaning duties.
Thực hiện các quy trình khi đóng cửa khu vực nhà hàng và thực hiện nhiệm vụ dọn dẹp
• Assists captain to ensure total guest satisfaction.
Hỗ trợ trưởng ca để đảm bảo sự hài lòng hoàn hảo từ Khách
• Ensures full mise en place is prepared prior to start of operations and replenished afterwards.
Đảm báo mọi thứ được bố trí, chuẩn bị trước khi bắt đầu hoạt động và phải được cấp thêm khi cần
• Anticipates in advance, all materials and supplies and assure their availability.
Dự kiến trước tất cả những nguyên vật liệu và vật tư để đảm bảo luôn sẵn có khi cần
• Works as a team member with other staff to exceed guest expectations.
Làm việc như một thành viên trong nhóm với các nhân viên khác để vượt hơn mong đợi khách hàng
• Works with initiative to seek and offer assistance as required from team members or supervisors.
Luôn theo dõi công việc để có thể đề nghị sự hỗ trợ theo yêu cầu từ các thành viên trong nhóm hay giám sát khi cần
• Maintains positive relations with other staff and departments.
Duy trì mối quan hệ tích cực với nhân viên và các bộ phận khác
• Participates in training and other activities to facilitate high team performance.
Tham dự các khóa đào tạo/ huấn luyện và các hoạt động khác để thúc đẩy hiệu suất làm việc nhóm
• Responsible for set up, service and breakdown of his/her station by following the instruction of the Captain.
Chịu trách nhiệm cho việc thiết lập, sắp xếp, phục vụ và kế hoạch phân bổ khu vực mình theo sự chỉ dẫn của Trưởng ca
• Performs other duties assigned by the Superiors.
Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ nào khác có thể được giao bởi ban quản lý.
• Be responsible in keeping Hotel’s property safe and secure within their working areas
Chịu trách nhiệm trong việc bảo mật và bảo quản tài sản
- Chuẩn bị dụng cụ pha chế;
- Pha chế các loại thức uống theo menu Khách sạn;
- Đảm bảo vệ sinh khu vực, dọn dẹp khu vực ngăn nắp, gọn gàng;
- Đảm bảo chất lượng các nguyên vật liệu;
- Nhận order từ khách;
- Hỗ trợ phục vụ Buffet sáng tại Nhà hàng nếu khách đông hoặc tiệc;
- Thực hiện các công việc được yêu cầu từ TBP.