Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Phân tích các chỉ tiêu trong đất, nước, khồng khí… trong lĩnh vực môi trường, nhập kết quả phân tích được lên phần mềm, viết báo cáo Giám sát môi trường.
Môi trường làm việc thân thiện, hoà đồng, Đề cao tinh thần học hỏi. Tất cả các công việc sẽ được đào tạo và hỗ trợ trong quá trình thực hiện.
1. Quản lý điều hành quá trình hoạt động của bộ phận Nhà hàng
2. Xây dựng cơ cấu nhân sự Nhà hàng đảm bảo hoạt động hiệu quả
3. Quản lý chi phí vận hành của bộ phận Nhà hàng
4. Xây dựng menu nước hợp với tiêu chí nhà hàng
5. Đào tạo dội ngũ nhân viên Nhà hàng ngày càng nâng cao và phát triển
6. Đảm bảo chât lượng dịch vụ của nhà hàng
7. Thực hiện các công việc theo yêu cầu chủ đầu tư
Financial returns:
• Be responsible for saving hotel asset/ energy/ water/ chemical and propose the saving ideas to management
• Understanding departments and hotel’s product, and upsell to the guest, or recommend hotel products to the guest.
• Report Lost and Found immediately to Security
• Complete special instructions concerning work sheets and correctly record when the work has been completed
• Ensure adequate supplies of linen are maintained in the Kids club and appropriately stored
• Ensure that the installations in the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
• Ensures that all departmental reports and forms are completed accurately and punctually
• Maintain the materials of the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
People:
• Perform/ behave as per IHG Winning Ways to other colleagues (within your department and toward other departments)
• Trains and help colleagues on the jobs
• Following up with the assignment from Supervisor.
• Participate all training assigned by supervisor including English training and job skills training
• Complete special instructions concerning work sheets and correctly record when the work has been completed
• Ensure adequate supplies of linen are maintained in the Kids club and appropriately stored
• Ensure that the installations in the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
• Ensures that all departmental reports and forms are completed accurately and punctually
• Maintain the materials of the Kids Club in good condition and to ensure its proper use
Guest experience:
• Perform Services behaviours in daily operation basic towards the guests
• Sharing guest feedback to the supervisor
• Handle guest’s requests, or escalate to higher levels and/or relate departments when need it
• Drive buggy safely after being certified and be responsible for protecting this asset in good conditions
• Assist in developing a Kids Club Activity Program which includes a range of activities for children of varying ages including:
o Tennis
o Swimming o Pony riding o Face painting
o Building, etc
• Assist with demonstrations and events as required.
• Always greet the kids and guest and make the guest feel welcome around your area
Responsible business:
• Be responsible in keeping our property safe and secure
• Be responsible in protecting the environment such as the trees, the sea, and the special species
• Understand IHG Brand Standard related to your department
• Recommended changes to these standards
• Co-ordinate special projects as required, such as…
• Rotate the roles (cross training) within department when required
• Abide by rules and regulations and policies and procedures of hotel
• Have a complete understanding of the hotel’s procedures in respect to health, hygiene and safety.
• Supervise cleanliness and set up to be according standard during opening and closing procedure.
• Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Country Law.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Hướng dẫn, giám sát quá trình pha chế – phục vụ theo đúng tiêu chuẩn, chất lượng dịch vụ của nhà hàng – khách sạn.
Hỗ trợ việc cung cấp các thông tin về đồ uống khi được khách hàng yêu cầu.
Tiếp nhận và nhanh chóng giải quyết các yêu cầu, phàn nàn, khiếu nại của khách hàng trong quá trình phục vụ.
Phối hợp với quản lý lên menu đồ uống phù hợp với phong cách phục vụ của nhà hàng – khách sạn.
Phối hợp đổi mới menu thức uống cho phù hợp với thời tiết, nhu cầu của khách hàng.
Hỗ trợ cung cấp hình ảnh, lên ý tưởng thiết kế menu.
Quản lý các trang thiết bị của bộ phận
Đào tạo nghiệp vụ theo chuẩn nhà hàng – khách sạn cho nhân viên mới.
Thực hiện các công việc khác khi được yêu cầu.
(Chi tiết công việc sẽ được trao đổi khi phỏng vấn)
Các công việc theo tiêu chuẩn nghiệp vụ Lễ tân khách sạn;
Trực điện thoại, đón tiễn khách, làm các thủ tục check in, check out cho khách.
Giao tiếp với khách, tìm hiểu nhu cầu của khách, tư vấn các dịch vụ cho khách
Phối hợp với các bộ phận khác trong khách sạn
Trợ giúp và giải đáp mọi yêu cầu, khó khăn của khách
Công việc cụ thể trao đổi khi phỏng vấn.
- Chuẩn bị, bảo quản và vệ sinh công cụ, dụng cụ theo yêu cầu công việc.
- Đón tiếp khách, sắp xếp chổ ngồi cho khách.
- Tiếp nhận và xử lý thông tin oder của khách
- Phục vù đồ ăn, đồ uống cho khách với thái độ, chất lượng và tốc độ theo đúng tiêu chuẩn.
- Hỗ trợ việc thanh toán của Khách
- Thực hiện duy trì tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm.
- Chăm sóc khách hàng, tiếp nhận thông tin yêu cầu từ phía khách hàng và báo cáo lại quản lý nhà hàng
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của quản lý cấp trên.
(Chi tiết công việc sẽ được trao đổi khi phỏng vấn
Report to Financial Controller
Monitoring and analyzing accounting data and produce financial reports or statements
Oversee the daily operations of the Finance department including:
Coordinate and complete annual audits