Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Make each meal a feast for the eyes and treat for the taste buds. With your own signature flare, you’ll turn our high standards into memorable meals for every guest
Own your kitchen – keep on top of supplies and equipment, and minimise waste
Tell your supervisor or duty manager about any unsafe equipment, low supplies or safety incidents
Help create a safe space by following our safety procedures and wearing necessary protective equipment
Be cleaner than clean – meet or exceed local cleanliness and hygiene laws
Be cleaner than clean – meet or exceed local cleanliness and hygiene laws
Help with washing up and other kitchen duties when needed
Give guests a better experience by helping with any queries or advice
Wear your uniform with pride
Take on other ad-hoc duties when the whole team needs to pull together
Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs. Monitor the quality and quantity of food that is prepared. Communicate assistance needed during busy periods. Inform Chef of excess food items for use in daily specials. Inform Food & Beverage service staff of menu specials and out of stock menu items. Ensure the quality of the food items. Prepare and cook food according to recipes, quality standards, presentation standards, and food preparation checklist. Prepare cold foods.
Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; serve as a role model. Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Anticipate and address guests’ service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Tiếp nhận và trả sản phẩm, thiết bị bảo hành
- Theo dõi, cập nhật, phản hồi/thông báo cho khách hàng về tình trạng bảo hành thiết bị, thời gian hoàn thành.
- Phối hợp cùng Quản lý phòng xử lí các sự vụ, giải quyết các vướng mắc của khách hàng trong quá trình trước, trong và sau bảo hành.
- Phối hợp với Quản lý phòng Bảo hành kiểm kê hàng hóa hàng tháng.
- Chịu trách nhiệm nhập số liệu phần mềm thống kê các thiết bị nhận, trả bảo hành, quản lý kho bảo hành trên phần mềm Misa.
- Phối hợp với quản lý phòng Bảo hành trong công tác thu chi của Phòng
- Các báo cáo (định kỳ/đột xuất) có liên quan của phòng Bảo hành
2. Yêu cầu
- Nhanh nhẹn, tinh thần trách nhiệm cao
- Kỹ năng máy tính khá: word, excel, sử dụng các phần mềm nghiệp vụ phục vụ công việc
- Giới tính: Nữ
3. Quyền lợi
- Mức lương: Thỏa thuận dựa trên năng lực
- Phụ cấp (điện thoại, xăng xe, cơm ca,...) thưởng lễ, tết,.... và các chế độ đãi ngộ khác
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, hòa đồng, thân thiện
- Được training thường xuyên, nâng cao trình độ chuyên môn phát triển bản thân
- Tham gia team-building, du lịch cùng công ty
Công Ty TNHH K.A.L.H.U cần tuyển:
Chính thức: Đà Nẵng - 10 người
Cộng Tác Viên: HCM + Hà Nội - 10 người (làm việc tại thành phố đang sinh sống)
Mô tả công việc
•Chăm sóc khách hàng cũ và tìm kiếm khách mới để mở rộng thị trường.
•Tiếp nhận các thông tin phản hồi từ khách hàng và giải đáp tư vấn sản phẩm theo nhu cầu khách hàng.
•Tham gia vào các dự án hồ sơ thầu của các cơ sở y tế trên toàn quốc
•Phát triển, duy trì và cải thiện mối quan hệ kinh doanh với khách hàng hiện hữu.
•Phối hợp hoạt động bán hàng với các phòng ban khác liên quan.
•Báo cáo những thông tin phản hồi lại cho cấp trên.
•Chi tiết công việc sẽ được trao đổi rõ hơn khi đi phỏng vấn.
- Lên chiến lược phát triển và vận hành nhà hàng
- Set up team R&D
- Giám sát quy trình quản lý chất lượng chuẩn cho toàn chuỗi: đảm bảo duy trì phong cách, chất lượng dịch vụ và món ăn, thức uống đồng đều tại các nhà hàng trong cùng hệ thống
- Tranning và quản lý đội ngũ nhân viên đảm bảo quy chuẩn
- Setting nhà hàng mới
- Điều hành và quản lý hoạt động kinh doanh các nhà hàng hiện có
- Phối hợp với các bộ phận liên quan xây dựng kế hoạch kinh doanh, nâng cao hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.
- Luôn kiểm tra và duy trì tiêu chuẩn phục vụ tốt nhất
- Các hoạt động khác theo sự phân phó của cấp trên
Job Description
Entering invoices into the accounts payable system
Processing payments
Filing and maintaining supplier records
Checking and verifying invoices
Performing other ad hoc tasks as required by their supervisor
• Quản lý, vận hành hệ thống điện – tự động hóa phục vụ sản xuất.
• Lập kế hoạch bảo dưỡng định kỳ, phân công công việc theo kế hoạch tuần, để giảm thiểu sự cố máy móc trong quá trình hoạt động.
• Tham mưu, tư vấn cho ban lãnh đạo các giải pháp cải tiến về kỹ thuật, sản xuất.
• Thực hiện các nghiệp vụ khác theo chỉ thị từ ban giám đốc.