Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
To assist Outlet Manager in every aspect of manning and organization of the out let to standards established by the hotel
To monitor and direct service flow in the restaurant
Provide quality control for service
Supervise bar service
Conduct orientation and training
* Mục Kế Toán Thuế - Pháp lý nhà nước
- Xuất hoá đơn bán hàng đúng theo form, kiểm tra các hoá đơn ra vào của doanh nghiệp.
- Lưu trữ tài liệu, chứng từ phát sinh để theo dõi và hạch toán, sắp xếp thứ tự, bảo quản sổ sách liên quan đến nghiệp vụ
- Thực hiện công việc tập hợp chứng từ báo cáo thuế quý, năm của Công ty cho cơ quan nhà nước.
* Mục Kế Toán Nội Bộ - Giám sát kho
- Lập Báo Cáo Tài Chính: Báo cáo P&L, Balance Sheet, Cashflow định kỳ theo Tháng/ Quý/ Năm hoặc khi có yêu cầu trực tiếp từ Ban Giám Đốc.
- Theo dõi và kiểm tra dòng tiền ra vào, duyệt chi các khoản yêu cầu từ các bộ phận theo quy định của Công ty.
- Theo dõi và quản lý công nợ.
- Kiểm tra đối soát tất cả nguồn tiền online, offline vào trong tháng .
- Tham gia kiểm kê tài sản, hàng hóa tại Kho, Văn phòng.
- Lưu trữ các chứng từ thuộc công việc và trách nhiệm của kế toán.
- Vận hành, giám sát công việc của các bộ phận liên quan đến nghiệp vụ ghi chép số liệu của Kế toán, để tránh việc sai sót trong báo cáo.
- Giám sát, quản lý nhân sự Kho về xuất nhập tồn.
- Các công việc kế toán tổng hợp khác khi có yêu cầu từ cấp trên.
JOB SUMMARY
• To ensure close liaison and co- ordination with all Department for meeting their needs.
• To study thoroughly the items needed to purchase and to have sufficient knowledge about them and their use.
• To ensure supply of merchandise for various departments keeping in mind the ‘lead time’ required for procurement.
• To process and keep track of every purchase requisition, purchase order, contract for regular supplies, upkeep and maintenance of these supplies and lists for kitchens for daily perishables and other standing order requirements.
• To sort out the requirements into- top priority (immediate action), urgent (required in less than half the lead time) and normal (within the lead time)
• To ensure conformity to standards and specifications of merchandise as required by the management.
• To ensure that the requisitions from the originating department are routed through proper channels.
• To constantly endeavour to obtain goods at competitive prices without sacrificing the desired quality standards.
• To maintain proper planning and control systems by filing of different purchase orders in serial order- department wise, lead time demarcation for each item and stated delivery time for each item.
• Preparation of contracts and their terms, use of proper signatures and stamp papers as per existing laws, notation of expiry of contract period, and advertising through local papers to invite tenders etc.
• To ensure that store inventories do not exceed desired limits.
• To keep track of capital items ordered and keep track of their timely delivery.
• Ensuring that items ordered have complete billing and delivery instructions and in case of default that, ‘penalty’ clauses are suitably added to the purchase orders as per the demand of the items.
• Keeping track of the Performa invoice, dates of cheque submissions and keeping close liaison with accounts department for clearing documents etc. in time.
• To maintain follow- up files.
• To keep him up- to- date on the purchase function and the market situation.
• To scan through the purchase requisitions originated by the stores section for regular stores items and other items and select the vendors/ suppliers for the items, and also advise them of the receiving times, place of delivery, packing etc.
JOB SUMMARY
JOB SUMMAR
• Collaborating with fellow departments to create unique, customized, authentic guest experiences based on available resources and teamwork
• Taking initiative and proactive approaches when handling guest preferences, requests and concerns
• Being readily available and approachable to all guests and provide warm, friendly, genuine services to guests
• Ensuring that functions achieve or exceed guests’ expectations
• Extending professionalism and courtesy to guests at all times and displaying the brand values of the company
JOB SUMMARY
JOB SUMMAR
JOB SUMMARY