Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kiến trúc Đà Nẵng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Ensures the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.
Chuẩn bị đặt hàng đúng thời gian nhằm đảm bảo tiến độ giao hàng đối với các yêu cầu mua hàng đã được duyệt.
- Conducts periodic market survey in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.
Khảo sát thị trường theo định kỳ cùng với các bộ phận có liên quan để xác định và/hoặc phê chuẩn các mặt hàng và giá cả hàng hóa trên thị trường
- Coordinates and liaises with the Head of Departments on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers
Phối hợp với các Trưởng bộ phận để giải quyết các vấn đề liên quan đến chất lượng, độ tin cậy về khả năng giao hàng của những nhà cung cấp hiện tại và nhà cung cấp tiềm năng.
- Keeps track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.
Theo dõi các đơn hàng chưa nhận nhằm đảm bảo hàng hóa được giao đúng hạn.
- Other task duties assigned by PU Manager.
Phối hợp với bếp trưởng kiểm tra hàng hóa, thực phẩm nhập vào bao gồm cả số lượng và chất lượng
Kiểm tra nguyên liệu, thực phẩm tồn từ ca làm việc trước để có hướng xử lý phù hợp, hạn chế tối đa tình trạng lãng phí nguyên liệu; đồng thời lên kế hoạch order hàng hóa
Chuẩn bị các nguyên liệu, vật dụng, thiết bị chế biến món ăn
Trực tiếp chế biến món ăn phục vụ khách theo đúng quy trình, tiêu chuẩn đảm bảo VSATTP và ATLĐ.
Một số công việc cụ thể khác sẽ trao đổi trong buổi phỏng vấn.
- Được hướng dẫn lý thuyết và thực hành thực tế
+ Thực hiện các báo cáo thuế theo định kỳ
+ Báo cáo tài chính, quyết toán thuế hàng tháng, năm.
+ Các công việc khác do trưởng bộ phận phân công.
- Adhere to regulations concerning HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards, policies and procedures...
- Greet customers, make reservations, and seat patrons when tables are available.
- Hand out menus and explain menu items and specials.
- Take customer orders and deliver to food servers.
- Deliver prepared food to patrons and clean tables.
- Handle customer complaints.
- Verify customer satisfaction with service and selected food items.
- Process customer payments
- Other task duties as assigned by high level...
- Xử lý dữ liệu của việc nhập, xuất, tồn kho và tình trạng hàng hóa trên hệ thống.
- Kiểm tra, sắp xếp hóa đơn điện tử đã chuyển đổi, phiếu giao hàng đã chuyển đổi kiêm vận chuyển nội bộ.
- Làm báo cáo hàng tháng về việc luân chuyển hàng tồn kho, điều chỉnh ngày hết hạn và các lô hàng đang chờ xử lý.
- Thực hiện đúng quy trình đặt hàng và bảo quản hàng hóa.
- Tuân thủ nghiêm ngặt nội quy lao động, nội quy công ty, 5S và EHS.
- Phụ trách trong triển khai hệ thống/ứng dụng (ERP, WMS).
- Phối hợp với bộ phận giao hàng trong việc kiểm kê hàng hóa định kỳ.
- Thực hiện các báo cáo hàng ngày/tuần/tháng theo yêu cầu.
Being a point of contact for guest interaction in the hotel.
Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs. Monitor the quality and quantity of food that is prepared. Communicate assistance needed during busy periods. Inform Chef of excess food items for use in daily specials. Inform Food & Beverage service staff of menu specials and out of stock menu items. Ensure the quality of the food items. Prepare and cook food according to recipes, quality standards, presentation standards, and food preparation checklist. Prepare cold foods.
Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and Sunseling coaching employees; serve as a role model. Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Anticipate and address guests ' service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Trao đổi rõ hơn khi phỏng vấn
- Làm việc tại: Khu du lịch ST Cổng Trời Đông Giang - Thôn A Sờ, xã Mà Cooih, Đông Giang, Quảng Nam