Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - Luật - ĐHQG TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Chấm công, tính lương
- Thức hiện công tác tăng/ giảm, chế độ BHXH
- Thực hiện các thủ tục thuế TNCN, hợp đồng lao động
- Soạn thảo, ban hành các văn bản: Quy trình, quy định, chính sách, thông báo, tờ trình, …..
- Lưu trữ văn bản và cung cấp các phòng ban theo yêu cầu
- Sắp xếp tổ chức các cuộc họp, ban hành các email mời tham dự họp/ sự kiện đến các thành phần tham dự
Job Summary:
The Influencer Management Executive - Service Operation is responsible for expanding and managing our network of creators. This role involves acquiring new creators, categorizing them, building strong relationships, and managing their campaigns to ensure optimal performance. The ideal candidate will have a background in MCNs or platforms with affiliate programs and possess excellent negotiation and relationship-building skills.
Key Responsibilities:
· Creator Acquisition: Identify and onboard new creators to join the OP network.
· Creator Categorization: Classify creators based on criteria such as category, product, commission rates, etc.
· Relationship Building: Develop and maintain strong relationships with each creator, ensuring their needs and expectations are met.
· Client Bookings: Receive and manage bookings from brands, negotiating with creators to carry out livestream and video activities.
· Campaign Management: Oversee and manage creator campaigns across the company, ensuring they align with brand objectives and KPIs.
· Performance Tracking: Track and report the performance levels of each creator, providing feedback and recommendations for improvement.
· Team Collaboration: Report to the Affiliate Manager of the Service Operation team, ensuring alignment with overall company goals.