Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Các công việc khác theo sự phân công của quản lý.
Hoạch định kế hoạch, phân tích và thực hiện hoạt động Digital Marketing, Social Media:
Phụ trách phát triển các chương trình PR, quảng cáo trên trên các phương tiện truyền thông online để quảng bá thương hiệu và các sản phẩm của Công ty.
Lập kế hoạch SEO, SEM, Google Adwords tối ưu hóa thứ hạng của website trên các trang tìm kiếm. Thường xuyên thống kê và phân tích từ khóa định kỳ.
Định vị và phát triển thương hiệu và sản phẩm trên các website, forum, facebook, wordpress... và các mạng xã hội khác,…
Triển khai quảng bá qua Email Marketing và Mobile Marketing.
Viết tin, bài quảng bá và chịu trách nhiệm quản lý nội dung website của Công ty.
Thu thập, phân tích thông tin thị trường, thông tin về sản phẩm, thông tin về các chương trình Digital Marketing, Social Media của đối thủ cạnh tranh.
Đề xuất và thực hiện các chương trình khuyến mại, truyền thông, quảng bá và xây dựng thương hiệu cho công ty và các sản phẩm của công ty.
- Monitor SPA personnel to ensure all guests and internal customers receive prompt and courteous service.
- Maintain appropriate standards for dress, hygiene, uniforms, appearance, posture and conduct of SPA personnel.
- Implement and control SPA procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as lost and found service, security and emergency procedures and environmental procedures.
- Prepare efficient work schedule for SPA Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration of booking.
- Implement Career Development program within SPA.
- Control and monitors departmental costs on an ongoing basis to ensure performance against budget.
- Development new SPA treatment.
- Conduct skills training within the department.
- Build and maintain relationships with internal and external customers.
- Understand and anticipates customer's needs, takes action to address customer needs and strives to exceed customer expectation.
- Work with Human Resources on manpower planning and management needs.
- Work with Chief Accountant in the preparation and management of the Department's budget.
- Complete other tasks which assigned by the leader.
- Chi tiết sẽ được trao đổi thêm khi phỏng vấn.
Barocco Club cần tuyển các vị trí sau:
- Nhân viên Phục Vụ Night Club
- Nhân viên CSKH Night Club
- Nhân viên PR Nữ Night Club
- Nhân viên PR Nam Night Club
- Nhân viên Lễ Tân Night Club
• Register guests and assigns rooms. Accommodates special requests whenever possible.
• Assists in pre-registration and blocking of rooms for reservations.
• Thoroughly understand and adheres to proper credit, check- cashing, and cash handling policies and procedures.
• Understands room status and room status tracking.
• Knows room locations, types of rooms available, and room rates.
• Must be sales-minded. Presents options and alternatives to guests and offers assistance in making choices.
• Uses suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.
• Knows the location and types of available rooms as well as the activities and services of the property.
• Coordinates room status updates with the housekeeping department by notification housekeeping of all checkouts, late checkouts, early check-ins, special requests, and day use rooms.
• Possesses a working knowledge of the reservations department. Takes same day reservations and future reservations when necessary. Knows cancellation procedures.
• Maintains guest room key storage, and maintains and supervises access to safe deposit boxes.
• File room keys (only for manual room key hotels)
• Knows how to use front office equipment.
• Process guest check-outs.
• Performing cashier related functions like posting charges to guest accounts, raising paid out's, currency exchange,
• Follows procedures for issuing and closing safe deposit boxes used by guests.
• Works closely with the housekeeping department in the keeping room status reports up to date and coordinates requests for maintenance and repair work.
• Uses proper telephone etiquette.
• Performs cashiering tasks like bill/invoice settlement, posting charges to the guest, paid out's, Foreign currency exchange etc.
• Uses proper mail, package, and message handling procedures and record details in the courier Mail Register.
• Advise guest of any messages, mail, faxes, etc. received for them.
• Inform guest of the room safe and mini-bar key and room key procedures.
• Issue parking passes/validate valet parking tickets.
• Communicate services and amenities of the hotel to guests.
• Obtain proper identification for tax-exempt guests and attach the form to registration card.
• Direct Bell Person to escort guest and transport their luggage to the room.
• Reads and initials the pass-on log and bulletin board daily. Is aware of daily activities and meetings taking place in the hotel.
• Attends department meetings.
• Reports any unusual occurrences or requests to the manager or assistant manager.
• Knows all safety and emergency procedures, Is aware of accident prevention policies.
• Maintains the cleanliness and neatness of the front desk area.
• Understand that business demands sometimes make it necessary to move employees from their accustomed shift to other shifts.
• Advise guest of any messages, mail, faxes, etc. received for them.
• Perform any other duties as assigned by the management.
2. Hiểu rõ thành phần của các món ăn có trong thực đơn của Nhà hàng.
3. Tiếp nhận yêu cầu của khách hàng một cách lịch sự, nhã nhặn. Phục vụ nhanh chóng, hiệu quả.
Nghiêm chỉnh chấp hành các quy định của Công ty.
Sẽ trao đổi trong quá trình phỏng vấn.
Thực tập sinh tại bộ phận Tiền sảnh của khách sạn, bao gồm những vị trí: