Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Lao động xã hội - Cơ sở II theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- In ấn, scan, sắp xếp, lưu trữ hồ sơ
- Tổng hợp thông tin, làm báo cáo, báo giá, slide
- Đầu mối thông tin liên hệ với khách hàng/ nhà thầu
- Hỗ trợ các phòng ban khác khi được yêu cầu.
Hoạch định:
Tổ chức thực hiện:
Báo cáo:
- Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
- Manage office administrative tasks, including filing, document handling, incoming/outgoing correspondence, contracts, and other paperwork.
- Assist in organizing and coordinating internal meetings, events, and conferences to ensure smooth operations.
- Take responsibility for office supplies procurement and asset management; work with vendors to ensure quality and efficiency.
- Collaborate with other departments to handle human resources-related issues and manage administrative tasks.
- Monitor and update office expense reports, manage petty cash, and other financial expenditures.
- Ensure compliance with legal regulations and company policies related to administration and human resources.
- Support leadership in daily tasks, such as scheduling meetings, preparing documents, and liaising with partners.
- Perform other duties as assigned by the supervisor.
- Daily reporting: Preparing and submitting daily reports on completed tasks.
- Monitoring security cameras: Regularly reviewing footage to ensure safety and order.
- Tiếp nhận các nhu cầu tuyển dụng của các phòng ban trong Công ty.
- Lữu trữ, quản lý toàn bộ các hệ thống công văn.
- Báo cáo công việc theo quy định và theo yêu cầu của quản lý trực tiếp.
- Generate revenue and maximize the hotel's market share for MICE throughout aggressive sales
- Implement effective action plan according to the new market condition and hotel strategy
- Maintain good relationships and extend attentive service to existing productive accounts
- Ensure smooth running operation of the commercial section in consultation with the Director of Sales on all matters
- To promote the image of the hotel in order to create opportunities that will contribute to the profitability of the hotel
- Phụ trách các công việc liên quan đến giấy tờ, hợp đồng của phòng kinh doanh.
-Tiếp nhận và giải quyết phản hồi của khách hàng nếu có vấn đề phát sinh liên quan đến hoạt động kinh doanh.
- Soạn thảo, cập nhật và chỉnh sửa cũng như quản lý các văn bản kinh doanh.
- Hỗ trợ trưởng bộ phận trong các công việc liên quan.
- Lên bảng công, lương cho 2 nhà hàng
- Tính SVC, KPI hàng tháng
- Thực hiện các chế độ BHXH khi có phát sinh
- Thực hiện các công việc liên quan và phát sinh đến thuế TNCN
- Tuyển dụng các vị trí phát sinh cho 2 nhà hàng: Vận hành và back office
- Theo dõi, thực hiện, đề xuất các chế độ phúc lợi cho NLĐ
- Xây dựng các quy chế đào tạo, training cùng cấp quản lý
- Thực hiện các công việc hành chính khác
- Các công việc theo sự phân công của quản lý
- Thực hiện lọc hồ sơ ứng viên
- Thực hiện comment tìm kiếm ứng viên trong các hội nhóm tìm việc
- Thực hiện đăng tuyển job trên các trang website miễn phí
- Thực hiện liên hệ đăng tuyển job tên các trang tuyển dụng các trường nghề, trung cấp, cao đẳng, đại học
- Nhập liệu hồ sơ ứng viên
- Sắp lịch phỏng vấn
- Tham gia phỏng vấn
- Các công việc khác được phân công.
2. Produce, implement and monitor action plans to ensure Sales Budget and Revenue Plan objectives are achieved
3. Analyses current and potential markets/ trends, coordinates all activities to maintain and increase banquet revenue through added business volume and increased rate
4. Oversee and provide direction to the Revenue Manager
5. Oversee and provide direction to the Loyalty Program Manager concerning all programs the hotel is connected with
6. Oversee the hotel’s complete marketing program and implementation of same, working with the Marcom Team to continue to raise and enhance the hotels profile and reputation in the most cost efficient way possible. To also ensure the brand/graphic standards are complied with in all situations.
7. Public Relations will always be a significant part of the position and maintaining a quality high profile of the hotel and key management personnel is expected both within the local market and the international market.
8. Procure new and repeat business for the hotel by monitoring contact with MICE PCOs, PEOs and Government bodies. Maintain contact with planners, corporate accounts through personal sales calls, telephone contacts and written communications
9. Create and implements special programs to achieve greater productivity through: increasing business volume during difficult periods for room sales.
10. Oversee the selling and servicing of group business
11. Provide direction on and conduct market research. Monitor competitor activities
12. Plan and execute sales trips or attend major travel functions to promote sales for the hotel
13. Under the guidance of your superior, direct all sales activities for SSM/ SM/ SE to ensure they meet the goals of the Room Revenue Plan
14. Prepare proposals and contract letters to customers in an efficient and timely manner within 24 hours
15. Coordinate and follow up enquiries and all confirmed business with room sales and banquet sales teams.
16. Establish beneficial relationships with our clients, especially in the MICE and corporate segment commercial sector to sell hotel accommodation.
17. Prepare daily and monthly Sales Report
18. Attend daily sales briefings and weekly Sales & Marketing meetings
19. Work closely with the Banquet Department, the F&B Manager and the Chef to ensure complete follow up a function.
20. Be always impeccably groomed to represent the Hotel in a professional manner.
21. Be able to conduct an extensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed by the Management.
22. Attend to all duties and reports as directed by the Director of Sales and Marketing
23. Take up routined and ad-hoc projects and assignments given by Director of Sales and Marketing when required.
Human Resources and Team Leadership
1. Assist in the recruitment, training, and development of the sales team.
2. Provide coaching and support to ensure that Sales Executives and Coordinators are meeting their performance targets.
3. Conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback to staff.
4. Promote a collaborative and motivated team environment by fostering open communication and shared goals
Financial Management
1. Assist in the preparation and management of the Sales Department budget.
2. Monitor departmental expenses and revenue, ensuring adherence to budget and identifying areas for cost savings.
3. Work with the Director of Sales and Marketing to establish pricing strategies for various segments (MICE, corporate, leisure) to maximize revenue and profitability.
General Purpose of the Job:
Mục tiêu chung của Công việc:
In accordance with Silverland Hospitality policies and procedures adhere to manage the Reservation Section to ensure effectiveness of reservation sales and outstanding customer services that capture the optimal revenue producing business for the Company.
Tuân thủ đúng chính sách và qui trình làm việc của Tập đoàn Khách sạn Silverland trong việc quản lý Bộ phận Đặt phòng nhằm đảm bảo hiệu quả bán hàng thông qua các kênh đặt phòng cũng như cung cấp cho Khách hàng những dịch vụ xuất sắc để tối ưu hóa doanh thu đặt phòng cho Công ty.
Job tasks:
Công việc hàng ngày:
-Manage the sectional budget.
Quản lý ngân sách của Bộ phận
-Ensure costs are controlled according to the approved budget.
- Đảm bảo chi phí được kiểm soát chặt chẽ theo ngân sách được duyệt
-Ensure Reservation members maximize revenue opportunities by selling the right room type and price to the right guest at the right time across all reservation channels.
- Đảm bảo các nhân viên Bộ phận Đặt phòng tối đa hóa cơ hội doanh thu bằng cách bán đúng loại phòng và đúng giá cho đúng khách ở đúng thời điểm trên tất cả các kênh đặt phòng.
- Manage room’s inventory and availability in all distribution channels.
- Quản lý phòng tồn và phòng sẵn sàng để bán trên tất cả các kênh phân phối.
- Manage rate availability and parity in all distribution channels.
- Quản lý hệ thống giá và sự thống nhất về giá trên tất cả các kênh phân phối.
-Handle group reservation (Corporate Meetings, Incentive, Tours, and Leisure) and ensure details to be accurately set-up in software system.
- Giải quyết các đơn đặt phòng theo nhóm ( Hội họp Công ty, Khen thưởng, Du lịch, và Nghỉ dưỡng) và đảm bảo các chi tiết được thiết lập chính xác trong hệ thống phần mềm.
-Work closely with Sales Section to optimize room occupancy and room revenue.
- Phối hợp chặt chẽ với Bộ phận Kinh doanh để tối ưu hóa công suất phòng bán và doanh thu bán phòng.
- Ensure accurate tracking of points of loyalty bookers program.
- Đảm bảo theo dõi chính xác các điểm thưởng dành cho các khách hàng trung thành.
- Monitor business and advertising programs and provide feedbacks to relevant departments.
- Theo dõi các chương trình kinh doanh và quảng cáo, cung cấp những phản hồi đến các bộ phận có liên quan.
- Record, analyze, and create a summary of customers’questions each month and input into FQA database.
- Ghi chép, phân tích, và lập bảng tóm tắt những câu hỏi của khách mỗi tháng để làm cơ sở dữ liệu về FQA.
- Record and analyze Guest comments to make adjustments promptly to improve services continously
- Ghi chép và phân tích các nhận xét của Khách hàng và thực hiện các điều chỉnh để cải thiện dịch vụ liên tục.
- Manage hotel bank account(s) and update as necessary
- Quản lý tài khoản ngân hàng của Khách sạn, và cập nhật khi cần thiết.
- Monitor exchange rates and generate codes
- Theo dõi tỷ giá và tạo mã
- Ensure efficient answering of telephone calls and prompt handling of reservation.
- Đảm bảo trả lời hiệu quả các cuộc điện thoại và giải quyết các vấn đề đặt phòng nhanh chóng.
- Ensure that team members establish a rapport with guests.
- Đảm bảo các thành viên trong nhóm thiết lập tốt mối quan hệ tốt với Khách.
- Ensure team members project an image of warmth, courtesy and professionalism.
- Đảm bảo các thành viên trong nhóm hướng đến hình ảnh ấm áp, lịch sự và chuyên nghiệp.
- Train team members so that they have knowledge and skills to perform their jobs.
- Đào tạo nhân viên để họ có kiến thức và kỹ năng cần thiết để thực hiện công việc.
- Make reports on activities and sales results as required.
Thực hiện các báo cáo về hoạt động và kết quả kinh doanh theo yêu cầu
- Handle requisitioning of supplies and careful use of all Operating Equipment and Supplies.
- Xử lý các yêu cầu về đồ văn phòng và sử dụng cẩn thận các trang thiết bị làm việc.
- Any problem should be immediately reported to the senior management.
- Mọi vấn đề cần được báo cáo ngay cho cấp trên.
- Adhere to personal grooming and hygiene standards.
- Tuân thủ các tiêu chuẩn về trang phục và vệ sinh cá nhân.
- Comply with Company’s OSH policy
- Tuân thủ các chính sách về an toàn vệ sinh lao động.
- Attend company and departmental meetings and training sessions fully
- Tham dự đầy đủ các cuộc họp và các buổi đào tạo của bộ phận và Công ty .
- Perform any other duties which may be assigned by the Senior Management when required.
- Thực hiện các nhiệm vụ khác được phân công bởi cấp trên khi được yêu cầu.