Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Ngân hàng TPHCM theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Theo dõi, kiểm tra hoạt động xuất - nhập vật tư - thiết bị tại kho và công trình.
- Lập báo cáo công việc gửi Ban lãnh đạo.
- Quản lý nhân sự và điều phối xe công ty.
- Đảm bảo lợi ích tuyệt đối cho Công ty.
- Quản lý và báo cáo tài chính vận hành doanh nghiệp định kỳ.
- Tổ chức các hoạt động nội bộ, cập nhật đầy đủ các chính sách, quy chế và đảm bảo mọi nhân viên luôn tuân thủ nội quy công ty.
Kế toán - thuế (sẽ được hướng dẫn bởi kế toán trưởng)
Hành chính - marketing (sẽ được hướng dẫn)
- In ấn, scan, sắp xếp, lưu trữ hồ sơ
- Tổng hợp thông tin, làm báo cáo, báo giá, slide
- Đầu mối thông tin liên hệ với khách hàng/ nhà thầu
- Hỗ trợ các phòng ban khác khi được yêu cầu.
Hoạch định:
Tổ chức thực hiện:
Báo cáo:
- Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
- Manage office administrative tasks, including filing, document handling, incoming/outgoing correspondence, contracts, and other paperwork.
- Assist in organizing and coordinating internal meetings, events, and conferences to ensure smooth operations.
- Take responsibility for office supplies procurement and asset management; work with vendors to ensure quality and efficiency.
- Collaborate with other departments to handle human resources-related issues and manage administrative tasks.
- Monitor and update office expense reports, manage petty cash, and other financial expenditures.
- Ensure compliance with legal regulations and company policies related to administration and human resources.
- Support leadership in daily tasks, such as scheduling meetings, preparing documents, and liaising with partners.
- Perform other duties as assigned by the supervisor.
- Daily reporting: Preparing and submitting daily reports on completed tasks.
- Monitoring security cameras: Regularly reviewing footage to ensure safety and order.
- Tiếp nhận các nhu cầu tuyển dụng của các phòng ban trong Công ty.
- Lữu trữ, quản lý toàn bộ các hệ thống công văn.
- Báo cáo công việc theo quy định và theo yêu cầu của quản lý trực tiếp.
- Generate revenue and maximize the hotel's market share for MICE throughout aggressive sales
- Implement effective action plan according to the new market condition and hotel strategy
- Maintain good relationships and extend attentive service to existing productive accounts
- Ensure smooth running operation of the commercial section in consultation with the Director of Sales on all matters
- To promote the image of the hotel in order to create opportunities that will contribute to the profitability of the hotel
- Phụ trách các công việc liên quan đến giấy tờ, hợp đồng của phòng kinh doanh.
-Tiếp nhận và giải quyết phản hồi của khách hàng nếu có vấn đề phát sinh liên quan đến hoạt động kinh doanh.
- Soạn thảo, cập nhật và chỉnh sửa cũng như quản lý các văn bản kinh doanh.
- Hỗ trợ trưởng bộ phận trong các công việc liên quan.
- Lên bảng công, lương cho 2 nhà hàng
- Tính SVC, KPI hàng tháng
- Thực hiện các chế độ BHXH khi có phát sinh
- Thực hiện các công việc liên quan và phát sinh đến thuế TNCN
- Tuyển dụng các vị trí phát sinh cho 2 nhà hàng: Vận hành và back office
- Theo dõi, thực hiện, đề xuất các chế độ phúc lợi cho NLĐ
- Xây dựng các quy chế đào tạo, training cùng cấp quản lý
- Thực hiện các công việc hành chính khác
- Các công việc theo sự phân công của quản lý
- Thực hiện lọc hồ sơ ứng viên
- Thực hiện comment tìm kiếm ứng viên trong các hội nhóm tìm việc
- Thực hiện đăng tuyển job trên các trang website miễn phí
- Thực hiện liên hệ đăng tuyển job tên các trang tuyển dụng các trường nghề, trung cấp, cao đẳng, đại học
- Nhập liệu hồ sơ ứng viên
- Sắp lịch phỏng vấn
- Tham gia phỏng vấn
- Các công việc khác được phân công.
2. Produce, implement and monitor action plans to ensure Sales Budget and Revenue Plan objectives are achieved
3. Analyses current and potential markets/ trends, coordinates all activities to maintain and increase banquet revenue through added business volume and increased rate
4. Oversee and provide direction to the Revenue Manager
5. Oversee and provide direction to the Loyalty Program Manager concerning all programs the hotel is connected with
6. Oversee the hotel’s complete marketing program and implementation of same, working with the Marcom Team to continue to raise and enhance the hotels profile and reputation in the most cost efficient way possible. To also ensure the brand/graphic standards are complied with in all situations.
7. Public Relations will always be a significant part of the position and maintaining a quality high profile of the hotel and key management personnel is expected both within the local market and the international market.
8. Procure new and repeat business for the hotel by monitoring contact with MICE PCOs, PEOs and Government bodies. Maintain contact with planners, corporate accounts through personal sales calls, telephone contacts and written communications
9. Create and implements special programs to achieve greater productivity through: increasing business volume during difficult periods for room sales.
10. Oversee the selling and servicing of group business
11. Provide direction on and conduct market research. Monitor competitor activities
12. Plan and execute sales trips or attend major travel functions to promote sales for the hotel
13. Under the guidance of your superior, direct all sales activities for SSM/ SM/ SE to ensure they meet the goals of the Room Revenue Plan
14. Prepare proposals and contract letters to customers in an efficient and timely manner within 24 hours
15. Coordinate and follow up enquiries and all confirmed business with room sales and banquet sales teams.
16. Establish beneficial relationships with our clients, especially in the MICE and corporate segment commercial sector to sell hotel accommodation.
17. Prepare daily and monthly Sales Report
18. Attend daily sales briefings and weekly Sales & Marketing meetings
19. Work closely with the Banquet Department, the F&B Manager and the Chef to ensure complete follow up a function.
20. Be always impeccably groomed to represent the Hotel in a professional manner.
21. Be able to conduct an extensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed by the Management.
22. Attend to all duties and reports as directed by the Director of Sales and Marketing
23. Take up routined and ad-hoc projects and assignments given by Director of Sales and Marketing when required.
Human Resources and Team Leadership
1. Assist in the recruitment, training, and development of the sales team.
2. Provide coaching and support to ensure that Sales Executives and Coordinators are meeting their performance targets.
3. Conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback to staff.
4. Promote a collaborative and motivated team environment by fostering open communication and shared goals
Financial Management
1. Assist in the preparation and management of the Sales Department budget.
2. Monitor departmental expenses and revenue, ensuring adherence to budget and identifying areas for cost savings.
3. Work with the Director of Sales and Marketing to establish pricing strategies for various segments (MICE, corporate, leisure) to maximize revenue and profitability.