Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nguyễn Tất Thành theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
2. Nắm rõ vị trí các phòng khách sạn, nhà hàng, và thông tin hoạt động của các cơ sở hạng mục khác nhau để hướng dẫn khách.
3. Dịch vụ Hành lý và Bưu kiện: Giao, lưu giữ và thu gom hành lý và bưu kiện của hành khách.
4. Xử lý các hoạt động hàng ngày của trung tâm dịch vụ và cung cấp các dịch vụ theo nhu cầu của khách hàng.
5.Các hạng mục được giao phó bởi chủ quản.
6.Cung cấp các dịch vụ tư vấn khác nhau, hỗ trợ sắp xếp phương tiện giao thông và các công việc khác.
Tìm kiếm và mở rộng các mối quan hệ để gia tăng cơ hội tổ chức sự kiện và phát triển hoạt động kinh doanh của công ty (Công viên Bờ Sông, Công viên Sáng Tạo thuộc Metropole Thủ Thiêm) Searching and expanding relationships to increase opportunities to organize events and develop the company's business (Metropole Thủ Thiêm)
Trách nhiệm/ Responsibilities
A TƯ VẤN BÁN HÀNG/ Sales Consulting
B HÀNH CHÍNH/ Administration
C KHÁC/ Others
-Tiếp nhận thông tin thắc mắc, khiếu nại từ phía khách hàng thông qua kênh Chat về các vấn đề: Đổi/ Trả hàng, hoàn tiền,...
- Chuyển giao các trường hợp khó cho bộ phận có thẩm quyền xử lý
• Respect guest privacy when room is on "Do not disturb" status
• Offer all possible assistance to guests and respond to guests request
• Cleans and supplies guest rooms according to standards and procedures
• Ensure master keys are kept secure at all times
• Keep trolley neat and adequately supplied
• Maintain all equipment in good working condition
• Keep linen room neat and in good order
• Report any loss or damage of linen, furniture, fixture or equipment to the Floor Shift leader
• Report maintenance deficiencies to the Floor Shift leader
• Report for duty punctually wearing the correct uniform and name badge at all times
• Provide a courteous and professional service at all times
• Maintain good working relationships with own associates and all other departments
• Does turndown service when required
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities
to guests
• Adhere to the hotel's security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in work area
• Carry out other tasks as directed by your supervisors